Jaloersquote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:52 schreef TwyLight het volgende:
gross
Gewoon, als enige vrouw overblijven op een meetquote:
Wat ouderwetsquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Ah, zodoende. Ik heb één regel; ik wil degene kennen waar ik mee verkeer
Oh, dat is niet wat ik vannacht op m'n MSN kreegquote:
Spit it outquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, dat is niet wat ik vannacht op m'n MSN kreeg
Dat het in het echt een nog grotere rasmongool is dan op FOK!quote:
Als iedereen dat ook zou doen, eerst je partner goed leren kennen en dan verkering nemen, zou niemand nog verkering met de ander willen...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:34 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik weet hetIk probeer wel maar tevergeefs
.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat het in het echt een nog grotere rasmongool is dan op FOK!
En z'n uitspraak is totaal niet meer verstaanbaar bij muziek endezoot.
Nu is dat op FOK!radio ook al zo erg
Ik hoorde ook een keer dat je wél leuk bent, dus wees maar blij ofzoquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat weerhoud mij er niet van om nog een keer op de meet te komen
Dat weet ik van mezelf alquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik hoorde ook een keer dat je wél leuk bent, dus wees maar blij ofzo.
Jawelquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Erkenning door derden is ook leuk toch
Zou je het eerder herineren als Sala-adin je omkocht met een etentje?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Misschien herinner ik me dat vanmiddag wel
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zou je het eerder herineren als Sala-adin je omkocht met een etentje?![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:59 schreef Double-Helix het volgende:
van fiets,hij zei dat je een leuke lachje had,en remlof vond je ook tof
Nee, ik ben fairquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:07 schreef Double-Helix het volgende:
QuBe is niet om te kopen man!
heb je echt een leuk lachj?quote:
Hihihi laten we om MP3tjes vragen hihiihquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:09 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
heb je echt een leuk lachj?
best wel geil eigelijk,een afghaan die lacht![]()
![]()
Goed ideequote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hihihi laten we om MP3tjes vragen hihiih.
Ik vroeg nog of ze echt niet mee naar huis gingquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gewoon, als enige vrouw overblijven op een meet
moemoe, mijn favoriete dier, hoe is het nou met jequote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vroeg nog of ze echt niet mee naar huis ging.
Goed goed en met jou?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
moemoe, mijn favoriete dier, hoe is het nou met je![]()
Je laat toch geen meid alleen met hitsige fokkers laat in de nachtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vroeg nog of ze echt niet mee naar huis ging.
Ik heb nog medegedeeld dat een vrouw met respect behandeld dient te worden, daarna ben ik weg gegaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:05 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Je laat toch geen meid alleen met hitsige fokkers laat in de nacht²
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb nog medegedeeld dat een vrouw met respect behandeld dient te worden, daarna ben ik weg gegaan.
Remlof is altijd dronken, die vindt iedereen aardigquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Remlof is altijd dronken, die vindt iedereen aardig
maw Sala is niet leuk?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Trein, bus of zo ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:29 schreef SiemeN het volgende:
Heb ik verder nog wat gemist?
Ja dan zit je straks opgescheept met een lading geile internethelden die wat bier ophebben en naar je tieten kijken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:31 schreef longinus het volgende:
Volgens mij ging Enter met heel iemand anders naar huis
Maar wel een tip voor vrouwen die een man zoeken, blijf als laatste vrouw over op de meet
En geen stijve kunnen krijgen als het op actie aankomtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja dan zit je straks opgescheept met een lading geile internethelden die wat bier ophebben en naar je tieten kijken.![]()
![]()
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja dan zit je straks opgescheept met een lading geile internethelden die wat bier ophebben en naar je tieten kijken.![]()
![]()
Point taken.quote:
Jogy is inderdaad keisexy.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:37 schreef cerror het volgende:
Of all people S-F?Komop cynth, had dan Jogy gepakt, die is tenminste keisexy
Of biogardequote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:37 schreef cerror het volgende:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:37 schreef cerror het volgende:
Die waren er niet.quote:
Dus zou hij nooit op zo'n lellekerd klimmen als x-Cynthia-xxxquote:
Wat een haat weer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dus zou hij nooit op zo'n lellekerd klimmen als x-Cynthia-xxx.
Ja e in een volle Stairway roepen: "wie wil er neuken?" werkt niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:31 schreef longinus het volgende:
Maar wel een tip voor vrouwen die een man zoeken, blijf als laatste vrouw over op de meet
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja e in een volle Stairway roepen: "wie wil er neuken?" werkt niet?![]()
eensch..........quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]volgens mij zou dat best werken hoor.
Dat was de bavaria, heeft iedereen last vanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:12 schreef DjMoonlight het volgende:
Volgens haar was ze behoorlijk ver heen, en ze heeft fucking hoofdpijn
![]()
Kan ik me wat bij indenken, bah.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:14 schreef longinus het volgende:
[..]
Dat was de bavaria, heeft iedereen last van
Dat zei ze al op de meetquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:15 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij indenken, bah.![]()
Enter aan de telefoon:
"volgende x gaan we een meet organiseren in Groningen"
Ja dat zei ze gister ook al, goed idee!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:15 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij indenken, bah.![]()
Enter aan de telefoon:
"volgende x gaan we een meet organiseren in Groningen"
Ok, en nou kap ik met tussenpersoon spelen. Enter is weer in de les, jullie horen het vanavond welquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja dat zei ze gister ook al, goed idee! [afbeelding]
De onz gangbangquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:16 schreef longinus het volgende:
[..]
Dat zei ze al op de meet, en ook iets over een gezamelijke slaapmogenlijkheid
![]()
wat jij wilquote:
Dat wil je niet meemaken met een knetter lamme Enterquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:16 schreef longinus het volgende:
[..]
Dat zei ze al op de meet, en ook iets over een gezamelijke slaapmogenlijkheid
![]()
en jij gaat daar gebruik van maken,held!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:21 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Dat wil je niet meemaken met een knetter lamme Enterdie word nog wel eens lastig als ze lam naar huis heen moet
![]()
Hahahah nee, ze had ooit iets met iemand uit onze vriendengroep, vandaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:23 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
en jij gaat daar gebruik van maken,held!![]()
![]()
wehehe sappigquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:25 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Hahahah nee, ze had ooit iets met iemand uit onze vriendengroep, vandaar.Maar dat is een te vernederend verhaal om helemaal te vertellen
Daar moet ik eerst toestemming voor vragen
![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:50 schreef longinus het volgende:
Gelukkig was een niet nader te noemen persoon ook zijn bomgordel vergeten al was er wel paniek als hij een aansteker of iets anders wat op een ontstekingsmechanisme leek in zijn hand had.![]()
Toch tof dat je kwam Sala![]()
this is true.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee ik heb het al geprobeerdquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]volgens mij zou dat best werken hoor.
Ja, je was nog nuchterquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:37 schreef RealZeus het volgende:
Goed, dan zal ik als een van de weinige nuchtere personen wel even uitleggen hoe het zat:(de NSB-er uithangen)
Zo dronken was ze dus nietquote:Enter was niet helemaal nuchter meer (dat kon ik horen), alleen helaas voor ONZ-meet-sloerie S_F ging ze niet echt op zijn pogingen tot in.
Na net goed gevoed te zijn geweest heb ik echt alleen maar gekeken hoorquote:Op die van de rest ook niet trouwens, al leken het wel Afrikanen die allemaal naar het laatste hapje voedsel stonden te kijken.
Ze is zeker een toffe meidquote:Op zich hadden ze allemaal wel gelijk want het is echt een heel aardig mooi meisje.Dat dan weer wel.![]()
Hmm, je hebt beslist een hoge meerwaarde hoorquote:En nee, ik heb geen pogingen ondernomen, laten we het er maar op houden dat ik mijn marktwaarde ken.
Er zat niet echt iets bij hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:31 schreef longinus het volgende:
Ik verscheen pas vrij laatquote:
Sorry, ik had geen zin.quote:
quote:
Guiltyquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
this is true.
Althans, hij heeft later @ de Fok!ONZ-afterparty in Arnhem nog wel 4 keer hetzelvende verhaal opgehangen!![]()
Dat is toch een teken van dronkenschap?![]()
Ouder dan SFquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Edit: ok, ok, je hebt een leuk koppie. Hoe oud ben je ook alweer? Ik denk iets te jong voor Enter.
Tja, daar had ik gisteren niets aan natuurlijk! Ik heb op de terugweg nog wel een telefoonnummer gekregen van een niet-fokker, maar ja: daar in Utrecht zat iedereen een beetje appelig voor zich uit te kijken. NWO durfde wel met mij te praten (ouwe muziekliefhebbert!! hageneesje!), net als Boem-dikkie (die trouwens welquote:
Ja die foto heb ik gemaaktquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:49 schreef remlof het volgende:
Bewijs:
[afbeelding]
(met boem-dikkie en Whoopsydaisy)
doquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:50 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
Ja die foto heb ik gemaakt![]()
Chantage middel remlof
Ja thanks, had het alleen nooit gevonden vrees ikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik met je meegelopen naar het station. Was je in ieder geval veilig.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja thanks, had het alleen nooit gevonden vrees ik
Ja, ik kreeg een zip van boemquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:50 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
Ja die foto heb ik gemaakt![]()
Chantage middel remlof
Godskolere Remmie!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:49 schreef remlof het volgende:
Bewijs:
[afbeelding]
(met boem-dikkie en Whoopsydaisy)
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja jij was er niet, dus ik heb jouw bier ook maar opgedronken
Goegedaanjochie!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heeft bedrijfsuitje zegt hijquote:
Iddquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die heeft bedrijfsuitje zegt hij![]()
Zit gewoon hele dag in een hoekje uit te huilen
Een bedrijfsuitje zonder barbeque/gourmet en 's avonds veel bier?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
tvp
Dan wachten we nog evenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:09 schreef DjMoonlight het volgende:
Ze geeft vanavond een verklaring op het forum![]()
Dat dusquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:02 schreef remlof het volgende:
[..]
ZarGon mag ik jou even een vraag stellen?quote:
ben blij dat ik op de valreep ook nog even genoemd word!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Tja, daar had ik gisteren niets aan natuurlijk! Ik heb op de terugweg nog wel een telefoonnummer gekregen van een niet-fokker, maar ja: daar in Utrecht zat iedereen een beetje appelig voor zich uit te kijken. NWO durfde wel met mij te praten (ouwe muziekliefhebbert!! hageneesje!), net als Boem-dikkie (die trouwens welis om te zien), Q (die echt supertof is), Remlof (thanks voor de peuken) en fiets durfde uiteindelijk ook nog iets te zeggen. En Garrison natuurlijk
![]()
ja wie niet?quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:35 schreef Afwazig het volgende:
[..]
ZarGon mag ik jou even een vraag stellen?![]()
Haha ja dat heb ik net gedaan, hahaha haha haha
hah
Dat Duitse Weißbier klokte lekker weg jahquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja wie niet?
mijn lampjes waren ook behoorlijk uit.
Is werken in een brouwerij niets voor jou? Dat je iedere dag bier gaat proeven en dan betaald wordt voor dat werkquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat Duitse Weißbier klokte lekker weg jah
Een biermeet met alleen echte bierdrinkers zoals jij, ik, yvonne, skic, cerror enzo zou wel een keer tof zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is werken in een brouwerij niets voor jou? Dat je iedere dag bier gaat proeven en dan betaald wordt voor dat werk
Alleen al omdat jij zo'n bier-fanaat ben zou ik ooit willen overwegen om zo'n meeting bij te wonen. Bier fanaten
Ahja, nuchterheid in mijn sig heeft niets met bier te makenAndere nuchterheid dus.
En dan alle soorten en maten en merken bier inslaanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Een biermeet met alleen echte bierdrinkers zoals jij, ik, yvonne, skic, cerror enzo zou wel een keer tof zijn
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:10 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En dan alle soorten en maten en merken bier inslaan
In alle vormen glazen( Warsteiner uit warsteiner glas en brand uit brand glas en grolsch ook of uit de fles mocht het niet in een kroeg plaats vinden)
Behalve grimbergen want daarvan sta ik na 3 flessen van op de kop
" De professionele bier-meet" De formule 1 van het bier drinken "
Inderdaad onder de 6 %. 5.5 lukt me nog goed maar is het 6,5 % dan ben ik zo onder zeil. Grimbergen is dan een speciaal geval, vraag me nog steeds af wat ze in dat bier stoppen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik ben ook niet zo van de speciale biertjes trouwens, maar alles onder de 6% alcohol klok ik gaarne weg [afbeelding]
Welkomquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik maak me minder druk na een paar biertjes. En natuurlijk de smaak. Maar dat druk maken dus zeker ook. Alsof het leven even wat mooier en relaxter is. ( niet dat ik om 0800 aan het bier zit dus, 1600 was mijn tijd van eerste glas en nu is dat 1900) Ik begin niet meer om 1600 of 1700 omdat ik dan om 2200 moe ben van het bier en het tempo is dan te hoog).
Maar alsnog, bier
En verder over SF en enter
Ben er overigens vandaag achter gekomen dat onzin hier het gezelligste forum van Fok! isWat losser dus en niet zo serieus
Logisch want het is onzin.
Thanksquote:
Welk merk ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:48 schreef enter het volgende:
*Bier geeft natuurlijk!!
en wellkomquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik maak me minder druk na een paar biertjes. En natuurlijk de smaak. Maar dat druk maken dus zeker ook. Alsof het leven even wat mooier en relaxter is. ( niet dat ik om 0800 aan het bier zit dus, 1600 was mijn tijd van eerste glas en nu is dat 1900) Ik begin niet meer om 1600 of 1700 omdat ik dan om 2200 moe ben van het bier en het tempo is dan te hoog).
Maar alsnog, bier
En verder over SF en enter
Ben er overigens vandaag achter gekomen dat onzin hier het gezelligste forum van Fok! isWat losser dus en niet zo serieus
Logisch want het is onzin.
Jupiler natuurlijkquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:52 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Welk merk ?
Ik drink alles maar heb zo mijn voorkeuren
Brand smaakt wel lekker nu, heb net mezelf getrakteerd op een brandje. Vers uit de vriezer die op isnel vriezen staat want ik was pas laat terug van de winkel.
Thanksquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:52 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
en wellkom![]()
jij was die gozer die topics opende over lucide dromen,is me tot nu to maar een keer gelukt![]()
Jupilerquote:
* Surveillance-Fiets bier voor enter halen isquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:48 schreef enter het volgende:
*Bier geeft natuurlijk!!
Neem mij ook maar 1 meequote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
* Surveillance-Fiets bier voor enter halen is![]()
+ 1 oberquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Neem mij ook maar 1 mee
Anders haal ik zelf wel
Ik wil een bed en thee, lekker!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
* Surveillance-Fiets bier voor enter halen is![]()
quote:
Ik heb beide voor jequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |