Trein, bus of zo ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:29 schreef SiemeN het volgende:
Heb ik verder nog wat gemist?
Ja dan zit je straks opgescheept met een lading geile internethelden die wat bier ophebben en naar je tieten kijken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:31 schreef longinus het volgende:
Volgens mij ging Enter met heel iemand anders naar huis
Maar wel een tip voor vrouwen die een man zoeken, blijf als laatste vrouw over op de meet
En geen stijve kunnen krijgen als het op actie aankomtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja dan zit je straks opgescheept met een lading geile internethelden die wat bier ophebben en naar je tieten kijken.![]()
![]()
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja dan zit je straks opgescheept met een lading geile internethelden die wat bier ophebben en naar je tieten kijken.![]()
![]()
Point taken.quote:
Jogy is inderdaad keisexy.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:37 schreef cerror het volgende:
Of all people S-F?Komop cynth, had dan Jogy gepakt, die is tenminste keisexy
Of biogardequote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:37 schreef cerror het volgende:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:37 schreef cerror het volgende:
Die waren er niet.quote:
Dus zou hij nooit op zo'n lellekerd klimmen als x-Cynthia-xxxquote:
Wat een haat weer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dus zou hij nooit op zo'n lellekerd klimmen als x-Cynthia-xxx.
Ja e in een volle Stairway roepen: "wie wil er neuken?" werkt niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:31 schreef longinus het volgende:
Maar wel een tip voor vrouwen die een man zoeken, blijf als laatste vrouw over op de meet
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja e in een volle Stairway roepen: "wie wil er neuken?" werkt niet?![]()
eensch..........quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]volgens mij zou dat best werken hoor.
Dat was de bavaria, heeft iedereen last vanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:12 schreef DjMoonlight het volgende:
Volgens haar was ze behoorlijk ver heen, en ze heeft fucking hoofdpijn
![]()
Kan ik me wat bij indenken, bah.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:14 schreef longinus het volgende:
[..]
Dat was de bavaria, heeft iedereen last van
Dat zei ze al op de meetquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:15 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij indenken, bah.![]()
Enter aan de telefoon:
"volgende x gaan we een meet organiseren in Groningen"
Ja dat zei ze gister ook al, goed idee!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:15 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij indenken, bah.![]()
Enter aan de telefoon:
"volgende x gaan we een meet organiseren in Groningen"
Ok, en nou kap ik met tussenpersoon spelen. Enter is weer in de les, jullie horen het vanavond welquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja dat zei ze gister ook al, goed idee! [afbeelding]
De onz gangbangquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:16 schreef longinus het volgende:
[..]
Dat zei ze al op de meet, en ook iets over een gezamelijke slaapmogenlijkheid
![]()
wat jij wilquote:
Dat wil je niet meemaken met een knetter lamme Enterquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:16 schreef longinus het volgende:
[..]
Dat zei ze al op de meet, en ook iets over een gezamelijke slaapmogenlijkheid
![]()
en jij gaat daar gebruik van maken,held!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:21 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Dat wil je niet meemaken met een knetter lamme Enterdie word nog wel eens lastig als ze lam naar huis heen moet
![]()
Hahahah nee, ze had ooit iets met iemand uit onze vriendengroep, vandaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:23 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
en jij gaat daar gebruik van maken,held!![]()
![]()
wehehe sappigquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:25 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Hahahah nee, ze had ooit iets met iemand uit onze vriendengroep, vandaar.Maar dat is een te vernederend verhaal om helemaal te vertellen
Daar moet ik eerst toestemming voor vragen
![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:50 schreef longinus het volgende:
Gelukkig was een niet nader te noemen persoon ook zijn bomgordel vergeten al was er wel paniek als hij een aansteker of iets anders wat op een ontstekingsmechanisme leek in zijn hand had.![]()
Toch tof dat je kwam Sala![]()
this is true.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Remlof is altijd dronken, die vindt iedereen aardig
Nee ik heb het al geprobeerdquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]volgens mij zou dat best werken hoor.
Ja, je was nog nuchterquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:37 schreef RealZeus het volgende:
Goed, dan zal ik als een van de weinige nuchtere personen wel even uitleggen hoe het zat:(de NSB-er uithangen)
Zo dronken was ze dus nietquote:Enter was niet helemaal nuchter meer (dat kon ik horen), alleen helaas voor ONZ-meet-sloerie S_F ging ze niet echt op zijn pogingen tot in.
Na net goed gevoed te zijn geweest heb ik echt alleen maar gekeken hoorquote:Op die van de rest ook niet trouwens, al leken het wel Afrikanen die allemaal naar het laatste hapje voedsel stonden te kijken.
Ze is zeker een toffe meidquote:Op zich hadden ze allemaal wel gelijk want het is echt een heel aardig mooi meisje.Dat dan weer wel.![]()
Hmm, je hebt beslist een hoge meerwaarde hoorquote:En nee, ik heb geen pogingen ondernomen, laten we het er maar op houden dat ik mijn marktwaarde ken.
Er zat niet echt iets bij hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:31 schreef longinus het volgende:
Ik verscheen pas vrij laatquote:
Sorry, ik had geen zin.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |