Dat heb ik 2 dagen gedaan, en toen had ik dat ook wel weer gehad eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Enorm de slet uit gaan hangen wil wel helpen.
hmm de aanhouder wint?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat heb ik 2 dagen gedaan, en toen had ik dat ook wel weer gehad eigenlijk.
rond een uurtje of vier op een willekeurige doordeweeksedag de engel inlopen leert andersquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:09 schreef teigan het volgende:
En als je nou zo weinig zelfvertrouwen hebt, en er niet uitziet zoals DaD, dan denk je gewoon dat de mannen je niet willen, en dan komt dat ook wel uit...
Ik vind het eigenlijk nogal sneu, als je je eigenwaarde moet ontlenen aan mannen die het niet eens nodig vinden je naam van te voren te vragen. Gelukkig realiseerde ik me dat snel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:09 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
hmm de aanhouder wint?![]()
Je hebt het in ieder geval geprobeerd
best snel gegaan idd. En ik ben ook nog eens geselecteerd uit een groep van 9 geïnteresseerden. Dikke prima dusquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tof zeg! Best nog snel aangekomen of niet?
Als je je dat nou niet realiseert was je probleem opgelostquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nogal sneu, als je je eigenwaarde moet ontlenen aan mannen die het niet eens nodig vinden je naam van te voren te vragen. Gelukkig realiseerde ik me dat snel.
Ik heb het ondertussen beter voor elkaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:12 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je je dat nou niet realiseert was je probleem opgelost
maar je denkt na, dat is natuurlijk ook leuk
Wel een toffe buurt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:11 schreef P8 het volgende:
[..]
best snel gegaan idd. En ik ben ook nog eens geselecteerd uit een groep van 9 geïnteresseerden. Dikke prima dus![]()
Ik ga dik verkouden thuis zitten, *voelt zich niezo tofquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:16 schreef Flipper01 het volgende:
zo, ik ga maar ff bier drinken in stad..
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga dik verkouden thuis zitten, *voelt zich niezo tof![]()
Mijne zit te vol met overbodige snotquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zou graag iets zinnigs mededelen maar mn hoofd is defect
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zou graag iets zinnigs mededelen maar mn hoofd is defect
ach zo gezellig is het op zaterdag nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga dik verkouden thuis zitten, *voelt zich niezo tof![]()
(poging tot) studerenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
P8, wat ga je doen in Groningen, als ik vragen mag?
Kan ik me voorstellen, same here eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:22 schreef P8 het volgende:
[..]
(poging tot) studeren
Ik was er al mee bezig, maar ik heb geen zin meer in
1. Elke dag reizen
2. mijn ouders.
Leek > Groningen elke dag is ook niezo tof. Doet een klasgenoot van me altijd...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:22 schreef P8 het volgende:
[..]
(poging tot) studeren
Ik was er al mee bezig, maar ik heb geen zin meer in
1. Elke dag reizen
2. mijn ouders.
Tjaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben drie jaar van Sint Jacobiparochie naar Heerenveen gegaanTwee uur reizn naar school (op zn snelst), uurtjes chool, twee uur weer terug
Dus Jesse moet eerst je naam vragen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nogal sneu, als je je eigenwaarde moet ontlenen aan mannen die het niet eens nodig vinden je naam van te voren te vragen. Gelukkig realiseerde ik me dat snel.
als ik je spot in de supermarkt ga ik wel heel hard devilsandduuuust schreeuwen.quote:
Naar welke supermarkt ga je?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:33 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
als ik je spot in de supermarkt ga ik wel heel hard devilsandduuuust schreeuwen.
je echte naam ben ik vergeten
Ik weet het welquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:33 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
als ik je spot in de supermarkt ga ik wel heel hard devilsandduuuust schreeuwen.
je echte naam ben ik vergeten
Zeg, help 'm even.quote:
Ironiequote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:41 schreef teigan het volgende:
Naamgenoot van die met 9 vingers..
Jaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mensen die me hebben gemeet, ben ik gemakkelijk te herkennen?
met --doe maar niet-- in mn boodschappentasje moet het lukkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zeg, help 'm even..
Mensen die me hebben gemeet, ben ik gemakkelijk te herkennen?. Ik doe m'n schoodbapjes ook altijd bij Super de Boer...
deze tineke heeft negen vingersquote:
Nah, geen toestemming voor om te posten, en staat niet op de FOK!servers... dus hey, dan mag de eigenaar van het lichaam (quote:
in het vorige topic mocht die foto gewoonquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, geen toestemming voor om te posten, en staat niet op de FOK!servers... dus hey, dan mag de eigenaar van het lichaam () zeggen dat ie niet mag.
Regels![]()
het doel schiet me enigszins voorbijquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Iemand die net zo'n mooie bijl heeft als ik
Oh, nou ja, nu niet. ofzoquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
in het vorige topic mocht die foto gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |