wat te doen met een wasgraag huisgenootje?quote:
in mijn wc hangt sinds ik hier woon een handdoekje.quote:
Herformulering?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wat te doen met een wasgraag huisgenootje?
ze wil het wc handoekje wassen terwijl ik net twee weken geleden haar tweede dies gevierd heb.
ik wil voor het lustrum gaan
Ik sta wel aan de kant van je huisgenootje.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:36 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
in mijn wc hangt sinds ik hier woon een handdoekje.
sinds ik hier ben komen wonen is dit handoekje niet van het haakje geweest, dwz gewassen oid.
twee weken terug vierde het doekje haar tweede dies. ik wil het lustrum graag meemaken.
huisgenootje wil dat nu in de soep gooien door haar te wassen![]()
vrouwen snappen er niks van.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik sta wel aan de kant van je huisgenootje.
Nee, dat doekje hoort schoon.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
vrouwen snappen er niks van.
dat doekje hoort hier net als ik!
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een woord mist in de eerste zin? Ik voel me vereerd!.
hij wordt al anderhalf jaar niet meer gebruikt.quote:
Durfde je niet? Durfden we allebei niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
Tuurlijk.
De volgende keer zal ik wel meer met je praten als ik dat dan durf, maar ik ga niet dansen![]()
Ik zal dat doekje al helemaal niet in de soep gooien.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:36 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
in mijn wc hangt sinds ik hier woon een handdoekje.
sinds ik hier ben komen wonen is dit handoekje niet van het haakje geweest, dwz gewassen oid.
twee weken terug vierde het doekje haar tweede dies. ik wil het lustrum graag meemaken.
huisgenootje wil dat nu in de soep gooien door haar te wassen![]()
Pas maar op, dit doekje is vast slechts het begin, straks wil ze jou ook weg hebben...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:38 schreef Jesse_ het volgende:
vrouwen snappen er niks van.
dat doekje hoort hier net als ik!
Eh.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Durfde je niet? Durfden we allebei niet?
Niemand wil dansen. Ik voel me behoorlijk afgewezen..
De wc ziet er zo uit, en het enige wat je huisgenootje doet is de handdoek wassen? God, ik was nog veel erger tekeer gegaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
hij wordt al anderhalf jaar niet meer gebruikt.
en hij zit nu in de wasmachine![]()
![]()
[afbeelding]
mijn handdoek op archief beeld
Sebasser wil wel met me dansen.quote:
Gelukkig gaat dat nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:42 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Pas maar op, dit doekje is vast slechts het begin, straks wil ze jou ook weg hebben...
hij is daar nog best schoonquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De wc ziet er zo uit, en het enige wat je huisgenootje doet is de handdoek wassen? God, ik was nog veel erger tekeer gegaan..
Dansen is voor vrouwen en voor homo's.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sebasser wil wel met me dansen.. Lief zeg, Sebasser.
.
Maar een ranzige wc vind jij niet erg?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat niet
[..]
hij is daar nog best schoon
Tssk. Mannen die alleen aan de bar hangen krijgen van mij al geen aandacht.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:45 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dansen is voor vrouwen en voor homo's.
Mannen hangen aan de bar!
nee niet echtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:46 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar een ranzige wc vind jij niet erg?
Als zo'n man aan het einde van de avond (of wanneer hij besluit te vertrekken) de dansvloer op loopt en een vrouw uitkiest om mee te nemen zeg jij ook zeker geen nee als je die vrouw bent!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tssk. Mannen die alleen aan de bar hangen krijgen van mij al geen aandacht.
Niet dat ze dat zouden willen, maar toch..
En bij Noca dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Oki.
Als er gedanst wordt hang ik wel aan de bar
Tegen een man die een vrouw uitkiest om mee te nemen zeg ik sowieso nee.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:48 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
nee niet echt
[..]
Als zo'n man aan het einde van de avond (of wanneer hij besluit te vertrekken) de dansvloer op loopt en een vrouw uitkiest om mee te nemen zeg jij ook zeker geen nee als je die vrouw bent!
Zoveel mannelijkheid kan geen enkele vrouw weerstaan.![]()
Op dat moment gieren de hormonen zo door je lijf dat je niks uit kan brengenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tegen een man die een vrouw uitkiest om mee te nemen zeg ik sowieso nee.
Gefeliciteerd met je nieuwe kamer! Geen idee wie dat is... Waar is het eigenlijk ongeveer?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:47 schreef P8 het volgende:
per 1 juni woon ik op de plek waar het klavertje 4 in dat plaatje ook zit. Wie is dat eigenlijk?
Jij bent het type man dat vindt dat vrouwen geen eigen wil hebben?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Op dat moment gieren de hormonen zo door je lijf dat je niks uit kan brengen![]()
En ook dit bericht bevat fouten.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij is zo'n type man dat elke keer bij de dansvloer hoopt dat hij een meisje mag meenenen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij bent het type man dat vindt dat vrouwen geen eigen wil hebben?
ze hebben er wel een, maar hij functioneert niet altijd even goedquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij bent het type man dat vindt dat vrouwen geen eigen wil hebben?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:53 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
ze hebben er wel een, maar hij functioneert niet altijd even goed
geldt voor mannen even goed hoorquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:53 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
ze hebben er wel een, maar hij functioneert niet altijd even goed
Wat?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Huh? Ik zeg toch niets over je?
om aandacht.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat?
Wil je hiermee zeggen dat je alleen fouten maakt in je berichten als ze over mij gaan?
Nee, ik bedoel.
Waarom ben je zo negatief ingesteld?
Je bent een keitoffe meid, je zier er zelfs goed uit, die combinatie tref je niet vaak.
En je denkt steeds maar dat niemand je ziet staan enzo, waarom?
ah mooi nu wordt het interessant.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat?
Wil je hiermee zeggen dat je alleen fouten maakt in je berichten als ze over mij gaan?
Nee, ik bedoel.
Je bent een keitoffe meid, je zier er zelfs goed uit, die combinatie tref je niet vaak.
dank jequote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe kamer! Geen idee wie dat is... Waar is het eigenlijk ongeveer?
Jammer genoeg zal ik het antwoord vanavond niet meer lezen, ik moet weg, dag kinders, tot een volgende keer.quote:
Vroeger hè, vroeger, toen was ik lelijk joh. Echt het stereotype lelijkerd. Bril, flaporen, scheve tanden/beugel/geen tanden, spillebeentjes, geen borsten. God, wat was ik lelijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat?
Nee, ik bedoel.
Ja verdomme, ik gooi net m'n hele levensverhaal hier voor je neer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jammer genoeg zal ik het antwoord vanavond niet meer lezen, ik moet weg, dag kinders, tot een volgende keer.
Tof zeg! Best nog snel aangekomen of niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:00 schreef P8 het volgende:
[..]
dank je![]()
Het is de Tuinbouwstraat. Tussen het noorderstation en noorderplantsoen.
En mijn school zit op het zernike, dus deze plek is echt dikke prima. En die kamer is echt fokking lekker![]()
Ah, maar, Waarom denk je nu dan nog steeds dat je lelijk bent?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vroeger hè, vroeger, toen was ik lelijk joh. Echt het stereotype lelijkerd. Bril, flaporen, scheve tanden/beugel/geen tanden, spillebeentjes, geen borsten. God, wat was ik lelijk.
Ik ben niet altijd zo goddelijk mooi geweest hoor..
Whehe.
whehequote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja verdomme, ik gooi net m'n hele levensverhaal hier voor je neer.
Een verminderd zelfvertrouwen waardeer je niet zo gemakkelijk weer op. Het feit dat je twee jaar bij iemand bent geweest die achteraf nooit een seconde van je bleek te hebben gehouden, werkt ook niet mee.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ah, maar, Waarom denk je nu dan nog steeds dat je lelijk bent?
Want immers.
Maar, we spreken hier misschien de volgende keer wel over, meet, of natuurlijk niet.
Doeg.
Enorm de slet uit gaan hangen wil wel helpen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een verminderd zelfvertrouwen waardeer je niet zo gemakkelijk weer op. Het feit dat je twee jaar bij iemand bent geweest die achteraf nooit een seconde van je bleek te hebben gehouden, werkt ook niet mee.
Doeg..
Dat heb ik 2 dagen gedaan, en toen had ik dat ook wel weer gehad eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Enorm de slet uit gaan hangen wil wel helpen.
hmm de aanhouder wint?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat heb ik 2 dagen gedaan, en toen had ik dat ook wel weer gehad eigenlijk.
rond een uurtje of vier op een willekeurige doordeweeksedag de engel inlopen leert andersquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:09 schreef teigan het volgende:
En als je nou zo weinig zelfvertrouwen hebt, en er niet uitziet zoals DaD, dan denk je gewoon dat de mannen je niet willen, en dan komt dat ook wel uit...
Ik vind het eigenlijk nogal sneu, als je je eigenwaarde moet ontlenen aan mannen die het niet eens nodig vinden je naam van te voren te vragen. Gelukkig realiseerde ik me dat snel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:09 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
hmm de aanhouder wint?![]()
Je hebt het in ieder geval geprobeerd
best snel gegaan idd. En ik ben ook nog eens geselecteerd uit een groep van 9 geïnteresseerden. Dikke prima dusquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tof zeg! Best nog snel aangekomen of niet?
Als je je dat nou niet realiseert was je probleem opgelostquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nogal sneu, als je je eigenwaarde moet ontlenen aan mannen die het niet eens nodig vinden je naam van te voren te vragen. Gelukkig realiseerde ik me dat snel.
Ik heb het ondertussen beter voor elkaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:12 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je je dat nou niet realiseert was je probleem opgelost
maar je denkt na, dat is natuurlijk ook leuk
Wel een toffe buurt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:11 schreef P8 het volgende:
[..]
best snel gegaan idd. En ik ben ook nog eens geselecteerd uit een groep van 9 geïnteresseerden. Dikke prima dus![]()
Ik ga dik verkouden thuis zitten, *voelt zich niezo tofquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:16 schreef Flipper01 het volgende:
zo, ik ga maar ff bier drinken in stad..
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga dik verkouden thuis zitten, *voelt zich niezo tof![]()
Mijne zit te vol met overbodige snotquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zou graag iets zinnigs mededelen maar mn hoofd is defect
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zou graag iets zinnigs mededelen maar mn hoofd is defect
ach zo gezellig is het op zaterdag nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga dik verkouden thuis zitten, *voelt zich niezo tof![]()
(poging tot) studerenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
P8, wat ga je doen in Groningen, als ik vragen mag?
Kan ik me voorstellen, same here eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:22 schreef P8 het volgende:
[..]
(poging tot) studeren
Ik was er al mee bezig, maar ik heb geen zin meer in
1. Elke dag reizen
2. mijn ouders.
Leek > Groningen elke dag is ook niezo tof. Doet een klasgenoot van me altijd...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:22 schreef P8 het volgende:
[..]
(poging tot) studeren
Ik was er al mee bezig, maar ik heb geen zin meer in
1. Elke dag reizen
2. mijn ouders.
Tjaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben drie jaar van Sint Jacobiparochie naar Heerenveen gegaanTwee uur reizn naar school (op zn snelst), uurtjes chool, twee uur weer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |