Dus Jesse moet eerst je naam vragen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nogal sneu, als je je eigenwaarde moet ontlenen aan mannen die het niet eens nodig vinden je naam van te voren te vragen. Gelukkig realiseerde ik me dat snel.

als ik je spot in de supermarkt ga ik wel heel hard devilsandduuuust schreeuwen.quote:

Naar welke supermarkt ga je?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:33 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
als ik je spot in de supermarkt ga ik wel heel hard devilsandduuuust schreeuwen.
je echte naam ben ik vergeten

Ik weet het welquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:33 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
als ik je spot in de supermarkt ga ik wel heel hard devilsandduuuust schreeuwen.
je echte naam ben ik vergeten

Zeg, help 'm even.quote:

Ironiequote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:41 schreef teigan het volgende:
Naamgenoot van die met 9 vingers..

Jaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mensen die me hebben gemeet, ben ik gemakkelijk te herkennen?

met --doe maar niet-- in mn boodschappentasje moet het lukkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zeg, help 'm even..
Mensen die me hebben gemeet, ben ik gemakkelijk te herkennen?. Ik doe m'n schoodbapjes ook altijd bij Super de Boer...

deze tineke heeft negen vingersquote:

Nah, geen toestemming voor om te posten, en staat niet op de FOK!servers... dus hey, dan mag de eigenaar van het lichaam (quote:

in het vorige topic mocht die foto gewoonquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, geen toestemming voor om te posten, en staat niet op de FOK!servers... dus hey, dan mag de eigenaar van het lichaam () zeggen dat ie niet mag.
Regels![]()

het doel schiet me enigszins voorbijquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Iemand die net zo'n mooie bijl heeft als ik

Oh, nou ja, nu niet. ofzoquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
in het vorige topic mocht die foto gewoon

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |