ik denk dat ik niet op een meet ga verschijnenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het vermogen verbanden te kunnen leggen.
dat lijkt me heel verstandigquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:53 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
ik denk dat ik niet op een meet ga verschijnen![]()
zo eng zie je er anders niet uitquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat lijkt me heel verstandig
Peterselieman heb ik volgens mij bij de meet ook al laten schrikken
okequote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is tijdelijk ivm een sollicitatiegesprek
Neequote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:57 schreef teigan het volgende:
Daar doen ze vast niet aan bij de AH
Maar ik ga je daar toch geen geld voor zitten geven?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee
Maar dat maakt niet uit, hier wel!
Tja, vrijwilligerswerk valt ook wel tegen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar ik ga je daar toch geen geld voor zitten geven?
je hebt een mooie shirt gekregen, vrijwilligert!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, vrijwilligerswerk valt ook wel tegen.
Zal ik je als fooi met me laten dansen op een volgende meet?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, vrijwilligerswerk valt ook wel tegen.
Goed hè, Sebasser?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedoel, wie wil dat nu niet.
Die wat kort is jaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt een mooie shirt gekregen, vrijwilligert!
Ik kan niet dansenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zal ik je als fooi met me laten dansen op een volgende meet?
zeker foto's maken danquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kan niet dansen! Maar ik vind het best
!
oh dat heb ik ook, hoor, alleen heeft het bij mij een andere reden (m'n slechthorendheid waardoor ik slecht in groepen functioneer).quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In de OP-kaart..
Zodra ik in een groep ben heb ik ineens helemaal niets meer te vertellen, maar dat zal je ook wel hebben gemerkt..
Oh men... Draaikontquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ineens helemaal geen zin meer om te dansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |