grrrr moet ook echt gaan... can't stop nowquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waarvoor?
Was jij niet al vertrokken?
Tot over 5 minuten!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
grrrr moet ook echt gaan... can't stop now
Mijn weegschaal staat op ignorequote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:17 schreef Polonium-120 het volgende:
ik dacht dat mijn weegschaal stuk was...
Ik ga nu slapen....en misschien wel dromen.... maar ik zeg niet over wie.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:18 schreef Polonium-120 het volgende:
zijn jullie weleens vreemdgegaan? of...... aan een ander denken tijdens de sex is ook vreemdgaan...
Ik had Thalita al gewaarschuwdquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat doet die graftak gloeiende gloeiende in de bovenste rij!?![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat doet die graftak gloeiende gloeiende in de bovenste rij!?![]()
[SC # 69] 2 Soixante-neuf or not 2 Soixante-neuf en als je dan hier ook nog even verder lezen [SC # 70] 2 Gay or not 2 Gay ^ ^quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
Dan heb je je vergist. Ik heb nooit gevraagd erin te staan en toch is er voortdurend geklier over. Iemand anders heeft het wel gevraagd (die er niet in kwam) en daar zul je mee in de war zijn.
Daarin valt niet te lezen dat ik vraag erin te staan. Zoals ik al zei, je vergist je want ik heb het nooit gevraagd. In mijn ogen maken jij en alle anderen die hieraan meedoen jezelf belachelijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
[SC # 69] 2 Soixante-neuf or not 2 Soixante-neuf en als je dan hier ook nog even verder lezen [SC # 70] 2 Gay or not 2 Gay ^ ^
Als je zulke opmerkingen maakt vraag/dram je er wel degelijk over. Ik heb er een hekel aan als mensen glas hard lopen te ontkennen dat ze iets zeggen wat ze wel hebben gezegt. Je maakt niet alleen je zelf hiermee belagelijk maar ook mij. Een beetje respect voor een ander zou je niet mistaan.
Het gezeur over een OP is uberhaupt wat kinderachtig, maar als dat jou niveau is. Dan kun je gezeur verwachten. Ik zou er maar mee leren leven: Met opmerkingen als die je eerder maakte en opmerking als hierboven maak je je bij mij zeker niet geliefd.
Thank God, er is nog iemand wakker genoeg.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
[SC # 69] 2 Soixante-neuf or not 2 Soixante-neuf en als je dan hier ook nog even verder lezen [SC # 70] 2 Gay or not 2 Gay ^ ^
Als je zulke opmerkingen maakt vraag/dram je er wel degelijk over. Ik heb er een hekel aan als mensen glas hard lopen te ontkennen dat ze iets zeggen wat ze wel hebben gezegt. Je maakt niet alleen je zelf hiermee belagelijk maar ook mij. Een beetje respect voor een ander zou je niet mistaan.
Het gezeur over een OP is uberhaupt wat kinderachtig, maar als dat jou niveau is. Dan kun je gezeur verwachten. Ik zou er maar mee leren leven: Met opmerkingen als die je eerder maakte en opmerking als hierboven maak je je bij mij zeker niet geliefd.
Okee het is duidelijk dat jij op laag niveau denkt: ik zal het even voor je instukjes haken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
Daarin valt niet te lezen dat ik vraag erin te staan. Zoals ik al zei, je vergist je want ik heb het nooit gevraagd. In mijn ogen maken jij en alle anderen die hieraan meedoen jezelf belachelijk.
Duidelijke hint... Please laat me er in. Ik doe niks zonder dat ik daar sta.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
Nee, want ik weet niet waar ik het allemaal vandaan moet halen en bovendien sta ik niet in de ikoontjes.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
Ik zie het zo: ik ben hier illegaal en kan elk moment opgepakt worden![]()
Ian bied aan het morgen wel te willen regelen. Jij geeft aan dat je je buiten gesloten voeld. Een illegaal in het land van legale.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
Maar pssst... ik ben hier stiekem. Niet rondbazuinen!![]()
Iemand geeft aan geklaagd te hebben over dat ze niet in de OP stond. Jij vraagt meteen bij wie.quote:
Opnieuw smeek je half verborgen om er maar in te mogen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
Ik zal overwegen een asielstatus aan te vragen dan.
Je bent helemaal in extase als Ian (alweer) zegt dat je er in mag.quote:
Ik begrijp dat je niet zo goed in humor bent. En dat je dus niet hebt kunnen vinden waar ik erom vraag omdat ik er nooit om heb gevraagd. Als het bovenstaande jouw legitimatie voor je hatelijkheden is, wens ik je er veel plezier mee.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee het is duidelijk dat jij op laag niveau denkt: ik zal het even voor je instukjes haken.
[..]
Duidelijke hint... Please laat me er in. Ik doe niks zonder dat ik daar sta.
[..]
[..]
Ian bied aan het morgen wel te willen regelen. Jij geeft aan dat je je buiten gesloten voeld. Een illegaal in het land van legale.
[..]
Iemand geeft aan geklaagd te hebben over dat ze niet in de OP stond. Jij vraagt meteen bij wie.
[..]
Opnieuw smeek je half verborgen om er maar in te mogen.
[..]
Je bent helemaal in extase als Ian (alweer) zegt dat je er in mag.
Maar neeh je vraagt er helemaal niet om![]()
Nee, jij bent hilarisch.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je niet zo goed in humor bent.
Ik heb er nog een paar gevonden om je mee te verblijden, van 2 dagen later (zo erg moet het je dus al dwars zitten):quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp dat je niet zo goed in humor bent. En dat je dus niet hebt kunnen vinden waar ik erom vraag omdat ik er nooit om heb gevraagd. Als het bovenstaande jouw legitimatie voor je hatelijkheden is, wens ik je er veel plezier mee.
Als reactie op Apk's vraag waarom hij in de OP staat.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
Omdat je hier nog minder post dan ik, geloof ik...
Als reactie op zijn vraag waar jij bent.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
Dat bedoel ik.
Ik zal me maar niet afvragen waar dat een reactie op was.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
"All animals are equal but some animals are more equal than others."
Hmm...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:39 schreef Disana het volgende:
Tja, onderscheid moet er zijn... Daarom mag ik ook niet in de OP van de SC![]()
Tja...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
Er valt hier ook bijna elke dag wel iets over mij te lezen. Terwijl ik niet eens tussen de ikoontjes sta![]()
Ohja... Nou toen begonnen mensen het zielig te vinden al dat gesmeek... En toen ineens stond je er in:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:46 schreef Disana het volgende:
En toch sta ik niet tussen de ikoontjes. Ra ra...
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:04 schreef Disana het volgende:
Iedereen werd er maar ingekwakt. Voila, de langst tegengehouden icon van de SC![]()
En toen was je er weer uit... Rara hoe kan dat.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:05 schreef FuTilE het volgende:
Wat een leuk topic![]()
Kibbelen jullie hier over wiens plaatje niet bij de andere plaatjes mag?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |