abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49770664

Handige Feyenoord websites:
Officiële Feyenoord-website
Feyenoord 100 jaar
Officiële FSV-website
Lunatic News
FR Fans

HOE LANG PIKKEN WE DE LEUGENS VAN LEUGENAAR BOSZ NOG???

WIJ HOUDEN VAN FEYENOORD, MAAR FEYENOORD NIET VAN ONS!!!!

[ Bericht 20% gewijzigd door Vakkie_W op 25-05-2007 18:01:00 ]
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_49770935
Ik zou De Fauw wel halen, als hij niet te duur is dan. Moet ook nog geld hebben voor een spits. Volgens mij is hij één van de beste verdedigers van buiten de eerste 3. Dit soort spelers moet je juist nu kopen, als de rest nog niet doorheeft hoe goed ze zijn
Woo-loo-loo!
  vrijdag 25 mei 2007 @ 18:06:06 #3
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_49771002
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 18:03 schreef BobbyHill het volgende:
Ik zou De Fauw wel halen, als hij niet te duur is dan. Moet ook nog geld hebben voor een spits. Volgens mij is hij één van de beste verdedigers van buiten de eerste 3. Dit soort spelers moet je juist nu kopen, als de rest nog niet doorheeft hoe goed ze zijn
Als ik aan de Fauw denk moet ik meteen denken aan de aankoop van Tiendalli. Allebei fysiek niet sterk en redelijk presterend bij een subtopper. Ik weet niet of het veel is voor Feyenoord, maar het budget zal wel niet meer toelaten.
pi_49771144
Tiendalli heb ik nooit zo bijzonder gevonden. De Fauw is inderdaad geen gevestigde topper, maar die kan Feyenoord dus ook niet halen. Maar er lopen in Nederland best wat spelers rond die bij Feyenoord kunnen doorgroeien tot topkwaliteit. Die scouting moet z'n werk doen en spelers oppikken op potentie. Ze voeren daar volgens mij echt geen zak uit.
Woo-loo-loo!
  vrijdag 25 mei 2007 @ 18:12:53 #5
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_49771186
Bovendien moeten de spelers die er nu zijn beter kunnen. Spelers als Timmer,Vlaar, Greene, de Guzman, Castelen en Huysegems zijn echt niet slecht
pi_49771656
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 17:54 schreef Vakkie_W het volgende:
WIJ ZIJN FEYENOORD, MAAR HET BESTUUR HOUDT NIET VAN ONS!!!!
Feyenoord
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:02:36 #7
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_49771954
Houllier iets voor jullie ?
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:21:47 #8
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_49772505
Catenaccio bij Feijenoord?
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_49772853
Als die verhalen over Bosz en kornuiten waar zijn, dan is dat echt te gestoord voor woorden.

Adriaanse werd als de Messias gezien door de hele goegemeente en in ieder geval door Feyenoord zelf. Dat vond ik zelf ook. Natuurlijk kan je aan die inschatting sterk twijfelen, dan twijfel je aan het beleid dat uitgezet wordt, en of dat terecht is of niet bewijst zichzelf wel. Maar nu gaat het niet om het beleid, maar om de competentie om dat beleid uit te voeren - en zelfs bdaar stapelt men blijkbaar flater op flater. Te triest voor woorden.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:35:42 #10
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_49772904
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:34 schreef nostra het volgende:
Als die verhalen over Bosz en kornuiten waar zijn, dan is dat echt te gestoord voor woorden.

Adriaanse werd als de Messias gezien door de hele goegemeente en in ieder geval door Feyenoord zelf. Dat vond ik zelf ook. Natuurlijk kan je aan die inschatting sterk twijfelen, dan twijfel je aan het beleid dat uitgezet wordt, en of dat terecht is of niet bewijst zichzelf wel. Maar nu gaat het niet om het beleid, maar om de competentie om dat beleid uit te voeren - en zelfs bdaar stapelt men blijkbaar flater op flater. Te triest voor woorden.
Persoonlijke reden als afzegging hoor.
pi_49772998
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:35 schreef Messenga het volgende:
Persoonlijke reden als afzegging hoor.
Dat Feyenoord dat zo omschreef was Co op zijn zachtst gezegd not amused over. Dan kan het een Jood zijn, maar het is wel iemand die je dat soort dingen (als ze niet waar zijn, of fout geinterpreteerd kunnen worden) niet moet flikken. Dus wat is het dan, daar wil niemand iets over zeggen, prolly krijgt ie gewoon niet genoeg ruimte om te doen wat hij als noodzakelijk acht - en ik denk dat dat zulke basale dingen zijn dat Feyenoord die eisen al ruim vantevoren had kunnen inschatten, in plaats van in de media te blaten dat Adriaanse de eerste keus is.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:40:31 #12
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_49773049
ja hoor, hij kwam, hij zag, en hij rende weer weg van de rotzooi
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  vrijdag 25 mei 2007 @ 20:00:32 #13
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49773684
Ben enorm benieuwd wie er nu uiteindelijk gaat komen..
Wat een kut tvp..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_49773780
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 20:00 schreef venomsnake het volgende:
Ben enorm benieuwd wie er nu uiteindelijk gaat komen..
Wat een kut tvp..
Ik sluit me daar bij aan.

Denk dat Sollied of Been/Hanegem ook niet verkeerd kan zijn.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 20:08:03 #15
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49773886
Walter Zenga niet wat voor ons of Lothar Matheus

(verkapte tvp)
Love will tear us apart (Joy Division)
  vrijdag 25 mei 2007 @ 20:21:46 #16
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_49774345
Ton Lokhoff. Het zal niet de eerste zijn die van Excelsior naar Feyenoord wordt gehaald.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 20:32:18 #17
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_49774629
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 20:04 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ik sluit me daar bij aan.

Denk dat Sollied of Been/Hanegem ook niet verkeerd kan zijn.
vanHanegem komt echt niet hoor
Ik ben inmiddels overleden
pi_49774665
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 20:32 schreef Enchanter het volgende:

[..]

vanHanegem komt echt niet hoor
Misschien in combinatie met Been en dan moet Bosz nog zijn principes opzij zetten.

Ok, dus die komt niet

Blijft weinig over zo.
pi_49775132
Jansen zit toch ook in het 'kamp-Cruijff'?
Echt dieptriest dat die shit weer moet uitlekken bij ons. Samen met het liegen en dat elke trainer weet dat ie 2e keus is en dat Adriaanse er geen vertrouwen in had, gaat het lastig worden om n fatsoenlijke trainer te vinden
  zaterdag 26 mei 2007 @ 00:29:35 #20
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_49782058
Ik vind het trouwens een eis dat de volgende trainer goed met de jeugd omgaat. Feyenoord heeft op zich een redelijk aantal talentvolle spelers rondlopen. De Guzman, Bruins, Slory, Vlaar, Vincken, Drenthe. En dan nog de semi-talenten als Wijnaldum en Lenky. Hier zit wel degeijk potentie in, maar als Feyenoord weereens als vanouds de jeugd verpest is dat eeuwig zonde, zeker aangezien Feyenoord geen geld heeft, en daarom de talentvolle jeugd eigenlijk op handen zou moeten dragen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_49782929
quote:
'Sollied belangrijkste kandidaat bij Feyenoord'
Nu Feyenoord's eerste keuze, Co Adriaanse, heeft afgezegd voor het trainerschap bij de Rotterdammers, komt Trond Sollied in beeld. De Noorse oefenmeester lijkt nu de belangrijkste kandidaat om Erwin Koeman op te volgen bij Feyenoord.

Adriaanse gaf eerder deze week te kennen niet meer geïnteresseerd te zijn in het baantje in Rotterdam-Zuid. De voormalig trainer van onder meer AZ en FC Porto zou af hebben gezegd wegens persoonlijke redenen.

Volgens diverse bronnen, waaronder Belgiumsoccer, heeft de Stadionclub zijn pijlen nu gericht op Sollied. De ervaren oefenmeester werd eerder dit seizoen ontslagen bij het Griekse Olympiakos Piraeus, waardoor hij momenteel niet in de voetbalwereld actief is. Feyenoord zou hier graag van willen profiteren en zou naar verluidt al in gesprek zijn met de 48-jarige Noor.

Sollied stond eerder bij FK Bodø-Glimt, Rosenborg BK, AA Gent en Club Brugge aan het roer als trainer en behaalde bij de verschillende clubs diverse successen, waaronder twee kampioenschappen en twee nationale bekers bij Club Brugge.

Bron: Belgium Soccer
I'd rather die like a man than live like a coward
  zaterdag 26 mei 2007 @ 07:44:10 #22
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_49784882
Jansen en Bosz kunnen beter nu gaan dan dat ze straks echt gedood worden omdat de club kapot is (ze doen goed hun best in elk geval)
pi_49785112
quote:
Feyenoord wil Noorse kampioenenmaker Trond Sollied

ROTTERDAM - Trond Sollied is de kandidaat voor Feyenoord om de club weer aan de top te brengen. Na het afketsen van de besprekingen met Co Adriaanse richt de Rotterdamse clubleiding zich op de 48-jarige Noorse kampioenenmaker. Sollied is al benaderd en wil dolgraag naar Feyenoord. Hij wist ook dat Adriaanse kandidaat was. Sollied stelde direct dat het voor hem geen bezwaar zou zijn om als tweede keus naar Feyenoord te komen, mocht Adriaanse 'nee' zeggen. Sollieds persoonlijke manager Harald Suain is overal van op de hoogte.

Feyenoord hoopt de nieuwe trainer snel te contracteren, zodat de club een aanvang kan nemen met de laatste saneringsronde van de selectie en zich eventueel kan versterken op de transfermarkt. Het is trouwens maar de vraag of de eventuele komst van Sollied potentiële geldschieters over de streep trekt om in Feyenoord te investeren.

Sollied zou de eerste Noorse trainer worden in de eredivisie en de eerste buitenlander sinds de huidige Belgische bondscoach René Vandereycken bij FC Twente is opgestapt. Bij Feyenoord was de Zweed Gunder Bengtsson de laatste buitenlander, van 1989 tot maart 1991.

Sollied is in Nederland relatief onbekend. Echter in zijn vaderland Noorwegen en in België en Griekenland heeft Sollied een grote naam. In alle competities won hij zowel het landskampioenschap als de nationale beker. Op dit moment zit Sollied werkloos thuis na zijn ontslag in december 2006 bij Olympiakos. In 2005 kwam de Noor naar Griekenland, won direct de dubbel, maar de clubleiding vergaf het Sollied niet dat hij de matige Griekse ploeg niet door de groepsfase van de Champions League wist te loodsen.

In België werkte Sollied anderhalf jaar bij AA Gent alvorens hij vijf jaar lang hoofdtrainer was bij Club Brugge. Met die club won hij twee kampioenschappen en twee Belgische bekers. De voormalig international begon zijn trainerscarrière bij Bodo/Glimt, waarmee hij promoveerde en de Noorse beker won voordat hij tweemaal op rij Noors kampioen werd met Rosenborg BK. Bijna bij alle clubs waar Sollied werkte, scoorde zijn ploeg het meest en kreeg de minste treffers tegen.

Sollied staat bekend als iemand die niet afwijkt van zijn visie en zijn eigenzinnige werkwijze. Hij maakt veel uren met zijn spelersgroep op het veld en is dan tot vervelens toe bezig om patronen in te slijpen. Zoals in het beleidsplan van Feyenoords technisch manager Peter Bosz staat beschreven, gaat Sollieds voorkeur uit naar een 4-3-3-systeem in een zone.

Sollied is na het afhaken van Adriaanse de geknipte persoon bij gebrek aan betere Nederlandse alternatieven. Nadat Erwin Koeman zich aan Feyenoord heeft vertild, zou de aanstelling van Foeke Booy, Ron Jans of Mario Been te veel risico met zich meenemen. Een buitenlandse kampioenenmaker kan met zijn vreemde ogen dwingen. Hoewel onbekend onbemind maakt, zal Sollied door het ontbreken van een verleden in Nederland het nodige krediet hebben als hij de Rotterdamse klus bij Feyenoord ter hand neemt.

bron
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_49785600
AHAHAH mooi om te lezen.
lollig
pi_49785605
Op hoop van zegen dan maar dat Sollied komt
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')