Heb je nog veel voorbeelden van kinderen die zijn overleden omdat moeder hen in de brandende zon in de auto opsloot danquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:35 schreef Gia het volgende:
Ik zeg ook niet dát er opzet in het spel is. Maar het komt wel voor.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:14 schreef Twinkle20 het volgende:
Moeder opsluiten en dan ook per ongeluk vergeten
kunnen ze dat niet met jou doen ..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:14 schreef Twinkle20 het volgende:
Moeder opsluiten en dan ook per ongeluk vergeten
Tja, zou kunnen. Ik ken ze niet, in elk geval. Heus wel eens een collega gehad die belde dat het wat later werd i.v.m. kind wegbrengen, maar nog nooit dat een collega een kind in de auto liet zitten met de intentie om.... ehm, ja, om wat eigenlijk? Om een dag oppas te besparen? Om een minuutje eerder op het werk te zijn?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:35 schreef Gia het volgende:
Ik zeg ook niet dát er opzet in het spel is. Maar het komt wel voor.
http://www.boston.com/new(...)ath_in_a_parked_car/quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:53 schreef Amnesia. het volgende:
[..]
Heb je nog veel voorbeelden van kinderen die zijn overleden omdat moeder hen in de brandende zon in de auto opsloot dan
Geef eens een link naar een artikel daarover als je wilt.
even hoor, lees ik nu goed, dat de 2 oudere broertjes normaliter het kind vh KDV ophaalden?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:43 schreef Gia het volgende:
[..]
http://www.boston.com/new(...)ath_in_a_parked_car/
Tja!quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:50 schreef milagro het volgende:
[..]
even hoor, lees ik nu goed, dat de 2 oudere broertjes normaliter het kind vh KDV ophaalden?
broertjes van 6 en 7 jaar oud?
dat lees ik toch zeker niet goed, hè![]()
dat lees je verkeerd .. die jongens gaan na schooltijd naar dezelfde opvang en de kinderen worden later samen op de schoolbus gezet die hun thuis afzet .. maw, er is ten allen tijde volwassen begeleidingquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:50 schreef milagro het volgende:
[..]
even hoor, lees ik nu goed, dat de 2 oudere broertjes normaliter het kind vh KDV ophaalden?
broertjes van 6 en 7 jaar oud?
dat lees ik toch zeker niet goed, hè![]()
zoals je gezegd, dat lezen jullie verkeerd .. die kinderen worden door de opvang samen op de schoolbus gezet en hebben dus begeleiding tot aan de huisdeur .. normaalste zaak van de wereld in de Statesquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja!
Niet alle ouders zetten hun kind op de eerste plaats.
bij de tweede link vindt je idd een paar voorbeelden van mutsen die dachten dat het wel kon, voor eventjes, zonder besef dat zo'n kleintje heel snel uitdroogt, of die de tijd zijn vergeten of die gewoon gestoord zijn .. maar het leeuwendeel gaat over ouders die in de veronderstelling verkeren dat zij hun kind hebben afgezet bij de opvang .. dus zo uitzonderlijk is dit soort vergeetachtigheid blijkbaar niet, laat staan dat het alleen "tokkies" gebeurdquote:Bij de tweede link staat ook nog bij dat die voorbeelden nog maar het topje van de ijsberg zijn. Het komt veel vaker voor. En uiteraard wordt in de meeste gevallen gezegd dat het kind vergeten is! Slechts in een enkel voorbeeld staat dat 'moeder het kind niet wilde wekken'.
Ik denk dat als ik nog een search in het Frans of Spaans doe, er nog veel meer voorbeelden gevonden worden.
Zeggen ze, ja.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:37 schreef moussie het volgende:
maar het leeuwendeel gaat over ouders die in de veronderstelling verkeren dat zij hun kind hebben afgezet bij de opvang ..
www.nu.nlquote:Achtergelaten peuter sterft in auto
Uitgegeven: 30 mei 2007 16:01
Laatst gewijzigd: 30 mei 2007 16:16
AMSTERDAM - Een peuter is woensdagmiddag in het Brabantse Baarle Nassau omgekomen nadat het kind door zijn moeder alleen in de auto was achtergelaten. Dat meldt de politie.
Waardoor het kind om het leven is gekomen is onbekend. Het incident gebeurde rond 14.15 uur op de Cor van der Bokstraat.
Vorige week kwam in het Belgische Halle ook al een baby om nadat deze was achtergelaten in een auto door de moeder. De moeder was de baby vergeten. Het kindje overleed aan uitdroging door de hoge temperatuur in de auto.
Tja, zal ook wel vergeten zijn!quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:18 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
www.nu.nl
Het wordt wel een hype de laatste tijd.![]()
Je eigen kind vergeet je toch niet mee te nemen.quote:
Ik weet wel dat mijn kind van school gehaald zou worden, of het nu per ongeluk ging (al geloof ik dat nu nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:10 schreef Malahide het volgende:
De moeder zou een lerares zijn die op de school aan het vergaderen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |