Niet eens door JJ...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ben ik al door iemand geknuffeld vanmiddag?![]()
hey JJ lieve schatquote:
Whehe... jeweetsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je leert idd snel....![]()
knuffel terug......![]()
ja, iedereen was ff helemaal ondersteboven ofzoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tiswel vrij rustig gebleven vnmiddag zeg...![]()
begrijpelijk...raar hoe dat soort berichten zo'n inpact op je kunnen hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:29 schreef MPG het volgende:
[..]
ja, iedereen was ff helemaal ondersteboven ofzo
ja, indd. heel apart dat zo'n bericht, over iemand die je eigenlijk helemaal niet kent, je zo van slag kan brengenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
begrijpelijk...raar hoe dat soort berichten zo'n inpact op je kunnen hebben
nog plannen dit weekend...? Of ga je naar je ouders??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:31 schreef MPG het volgende:
[..]
ja, indd. heel apart dat zo'n bericht, over iemand die je eigenlijk helemaal niet kent, je zo van slag kan brengen
http://forum.fok.nl/topic/1029489quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:32 schreef eer-ik het volgende:
wat voor berichten?
Ik heb het een en ander gemist geloof ik?
hoe komt het dat altijd als je een topic hier neerplempt, het gewoon tekst is ipv een linkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
De vrouw van buzzer is onverwachts overleden
dit dus....![]()
![]()
geen idee, de ene keer doet ie het wel de ander weer niet...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe komt het dat altijd als je een topic hier neerplempt, het gewoon tekst is ipv een link
hoi trouwens
Mja, gaat wel aardig.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
geen idee, de ene keer doet ie het wel de ander weer niet...![]()
Hello..alles ok...?![]()
idd echt kut nieuws...ben er helemaal ondersteboven van...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, gaat wel aardig.
Koppijn, tyfusdag gehad, vanavond maar even wijn en bier drinken.
Maar wat een kutnieuws zeg
tyfusdag? vertel....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, gaat wel aardig.
Koppijn, tyfusdag gehad, vanavond maar even wijn en bier drinken.
Maar wat een kutnieuws zeg
Die jongen heeft gewerkt... aangezien hij dat nauwelijks doet, valt dat natuurlijk vies tegen...quote:
welkom thuis....goudvis al begraven...???quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:57 schreef OA het volgende:
[..]
Die jongen heeft gewerkt... aangezien hij dat nauwelijks doet, valt dat natuurlijk vies tegen...![]()
Hij heeft een wonderbaarlijke overleveingsdrang...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
welkom thuis....goudvis al begraven...???![]()
misschien heeft je vriendin em wel mond-op-mond gegevn....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:04 schreef OA het volgende:
[..]
Hij heeft een wonderbaarlijke overleveingsdrang...![]()
Na het schoonmaken van de kom en vers water, knapte ie weer op!![]()
werkquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
misschien heeft je vriendin em wel mond-op-mond gegevn....![]()
lieverd...tis Pinkster-weekend...vind je het gek dt er niemnd thuis is....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
werk
Ik vind het echt oprecht kutwerk, en dan is het ook nog eens tyfusheet in die kutauto, omdat airco teveel kost voor dat scheitbedrijf van een TNT
Tot overmaat van ramp is het dan ook nog eens druk, geen hond is thuis,
Topdag gehad dus
Een maat van mij heeft dat wel een keer gedaan bij een visquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
misschien heeft je vriendin em wel mond-op-mond gegevn....![]()
heb maandag gesprek....weer call-center werkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:07 schreef OA het volgende:
[..]
wie weet!
Hoe staat het nu met je speurtocht naar werk?![]()
Ik stapte net in de auto en het was binnen slechts 48.7 graden....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
werk
Ik vind het echt oprecht kutwerk, en dan is het ook nog eens tyfusheet in die kutauto, omdat airco teveel kost voor dat scheitbedrijf van een TNT
Tot overmaat van ramp is het dan ook nog eens druk, geen hond is thuis,
Topdag gehad dus
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Een maat van mij heeft dat wel een keer gedaan bij een vis
Ik had vissen in m'n zwembad zitten (had die kerel gekocht trouwens) en hij dacht dat het wel leuk was om met een waterpistool zo'n vis over de heg te spuiten
Vis natuurlijk naar de klote, toen had ik 'm mond op mond beademing gegeven, waarna ie het weer deed
Ja, dan moeten die mensen verdomme niks bestellenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieverd...tis Pinkster-weekend...vind je het gek dt er niemnd thuis is....![]()
Whehehehehehehehe......quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Een maat van mij heeft dat wel een keer gedaan bij een vis
Ik had vissen in m'n zwembad zitten (had die kerel gekocht trouwens) en hij dacht dat het wel leuk was om met een waterpistool zo'n vis over de heg te spuiten
Vis natuurlijk naar de klote, toen had ik 'm mond op mond beademing gegeven, waarna ie het weer deed
no probs...gooit het maar lekker uit...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dan moeten die mensen verdomme niks bestellen
Ze zitten de volgende keer gewoon weer tegen mij te zeiken dat ze het op meosten halen op het postkantoor, omdat ze er morgen ook niet zijn
Alsof het godver mijn schuld is
Ik HAAT dit werk echt
Sorry.
Geeft niets joh...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dan moeten die mensen verdomme niks bestellen
Ze zitten de volgende keer gewoon weer tegen mij te zeiken dat ze het op meosten halen op het postkantoor, omdat ze er morgen ook niet zijn
Alsof het godver mijn schuld is
Ik HAAT dit werk echt
Sorry.
cheers.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik stapte net in de auto en het was binnen slechts 48.7 graden....![]()
En dan is 1 minuut wachten op een ijskoude luchtstroom van de airco al te lang...![]()
Dus ik kan me voorstellen dat jij het niet naar je zin had.....
hoe dat zo?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:10 schreef OA het volgende:
[..]
Geeft niets joh...
Ik heb vandaag ook talloze kerengeplaatst....
Van wie heb je nou weer een hoek gekregen??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
cheers.
Ik heb je mail gelezen trouwens.
Als ik tijd heb zal ik me er aan wagen
Op dit moment heb ik er alles behalve zin in, krakende pijn in m'n kanis, dus nu gaat 't 'm effe niet worden
Ik ging naar huis en toen wilde ik bijdehandjes voor zijn....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe dat zo?
Ik zag zelfs dat je een '' plaatste omdat je eerder naar huis ging?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:12 schreef OA het volgende:
[..]
Van wie heb je nou weer een hoek gekregen??![]()
zodoendequote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ging naar huis en toen wilde ik bijdehandjes voor zijn....
Dus stelde ik zelf al de vraag "Nu al?" ....
vandaar
En verder gewoon omdat het druk was vandaag...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe dat zo?
Ik zag zelfs dat je een '' plaatste omdat je eerder naar huis ging?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:14 schreef OA het volgende:
[..]
En verder gewoon omdat het druk was vandaag...
Ja en uiteraard ook gewoon zomaar eigenlijk...
Het ging over sex
en over andere ranzige dingen...
sexquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:14 schreef OA het volgende:
[..]
En verder gewoon omdat het druk was vandaag...
Ja en uiteraard ook gewoon zomaar eigenlijk...
Het ging over sex
en over andere ranzige dingen...
Ja, dat vind ik dus ook!quote:
kronenburg en een vat authentieke franse rooi wijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:20 schreef OA het volgende:
Genoeg geklaagd en gekotst hier...![]()
Zo. Wat staat er op de planning vanavond?![]()
ha, ben ik gister al geweest.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Hop, Strax Pirates =D
oh is het 'je chick' tegenwoordig?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:00 schreef crossover het volgende:
Ben zo meteen ook weer weg. Even op school gezeten, daarna op terras, terug naar huis om ff te werken en dalijk weer de kroeg in met m'n chick![]()
Het begint er steeds meer op te lijken...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh is het 'je chick' tegenwoordig?
Have fun iig
Zuipze!quote:
Neee!!! Dat is trouw!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:46 schreef cablegunmaster het volgende:
ok slecht als je zelfs als je wachtwoord koffie wil invullen ... slecht slecht...
nou idd. ik ben 5 uur weg en dit topic is gewoon nog open!quote:Opvrijdag 25 mei 2007 19:30schreef Pheno het volgende:
Ah, het koffieweekend SC tempo is er weer:D
quote:Opvrijdag 25 mei 2007 21:09schreef cablegunmaster het volgende:
nou ik ben 3 dagen (mss meer ) weg en er zijn al 12 topics verder >.>
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:18 schreef cablegunmaster het volgende:
zere neus ^^ ???:)
doordeweeeks zijn er ook meer ambtenaren die koffie leuten en vrije tijd van de baas jatten
neem als voorbeeld kuukske;)
toppost!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
was geen kut aan zeker
Piraten
Bier
Koffie
Vandaag![]()
Kuuk, je gaat over de tong...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:18 schreef cablegunmaster het volgende:
zere neus ^^ ???
doordeweeeks zijn er ook meer ambtenaren die koffie leuten en vrije tijd van de baas jatten
neem als voorbeeld kuukske
zei ik het verkeerd dan ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:31 schreef Kuukske het volgende:
Ambtenaren.
ohyeah alsik maar geen ambtenaar wordquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee, zie haar PIdie is het zelfde als die van mij bij deze post 14.gif
CGMquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ohyeah alsik maar geen ambtenaar word![]()
goede daad van vandaag :quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:50 schreef OA het volgende:
[..]
CGM [afbeelding]
Aan welke goede daad heb je dit internetgebruik te danken??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |