Treinquote:
En terug dus andersom.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:30 schreef DaFan het volgende:
Fiets 5 min, trein 30 min, lopen 20 min.
Fiets: 5 minutenquote:
Zover was ikquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:29 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een verbastering van het ww gieren --> lachen, gieren, brullen jeweets!![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je kent mij niet
En Roycooooo kan dr ook wat van
Is ook humor voor intellectuelenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zover was ik
Maar zal wel van die te flauwe humor zijn die ik niet snap![]()
Whehe, hele flauwe humorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zover was ik
Maar zal wel van die te flauwe humor zijn die ik niet snap![]()
quote:
In de benen, kreng!quote:
Ueh, aan de enschedesestraat.. geen idee hoe die halte heet... die bus gaat om 16.32 en als ik geluk heb, niemand hoeft uit te stappen en het stoplicht in hengelo zit mee kan ik de trein van 16.44 pakken... maar dan moet ik wel als een gek sprinten door het station!quote:
Whehe dan loop je hier voorlangsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:38 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ueh, aan de enschedesestraat.. geen idee hoe die halte heet... die bus gaat om 16.32 en als ik geluk heb, niemand hoeft uit te stappen en het stoplicht in hengelo zit mee kan ik de trein van 16.44 pakken... maar dan moet ik wel als een gek sprinten door het station!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |