Hier op stage doen ze SAS dagen... scheit aan Sonja Bakkerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moet jij niet aan de Sonja Bakker dan?![]()
sas dagen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:34 schreef Stienn het volgende:
[..]
Hier op stage doen ze SAS dagen... scheit aan Sonja Bakker![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:29 schreef Damzkieee het volgende:
Whjehehehe check deze
http://www.dumpert.nl/mediabase/15964/99e441ea/index.html
Ferrari slippert
Whehe, doet bassie niet aanquote:
Heb je de link nog? Ben hem kwijtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:38 schreef Cuckoo het volgende:
Die van dumpert.nl met die Ferrari is matig. Heb net ff die Ali met z'n wheelie weer bekeken, ditmaal met geluid. Wat mooi!![]()
![]()
Moet net weer die BA/Bogarde met z'n bakkes vol in beeldquote:
Oei, das lekker! dat ga ik vanavond ook maar eten!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:37 schreef denB het volgende:
[..]
Was op mijn oude stage ook
Zomaar tijdens de pauze een flinke bak patat met snacks
aaaah oooooh de google toolbar! die gebruik ik niet...mijn FF heeft al zelf een zoekbalkje?quote:
Oh dat is dan toch de searchbar? die heb ik namelijk ook, handig ding man!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aaaah oooooh de google toolbar! die gebruik ik niet...mijn FF heeft al zelf een zoekbalkje?
De mijne ook rechts boven inquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aaaah oooooh de google toolbar! die gebruik ik niet...mijn FF heeft al zelf een zoekbalkje?
(post 1500)
jezus... jij gaat hardquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
(post 1500)
die vind ik veel handiger dan die google toolbar, die heb ik ook niet eens geinstalleerd!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:39 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh dat is dan toch de searchbar? die heb ik namelijk ook, handig ding man!
ik heb het gewoon niet zo druk op mn werkquote:
Ja ik ook, maar hij is er gewoon. Searchbar for live, kun je ook gelijk in wikipedia zoeken en posten op twitter hehehequote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die vind ik veel handiger dan die google toolbar, die heb ik ook niet eens geinstalleerd!
hahaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb het gewoon niet zo druk op mn werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |