abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 februari 2008 @ 14:36:11 #151
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_56964383
Yep! en prima dus, verder hoef ik geen offtopic dwaling te maken. Denk dat wel een goed les is dat Terazzo en soortgelijke vloeren NIET met bijtende stoffen schoongemaakt mogen worden. De behandelinling met antikal enzo heeft het alleen maar erger gemaakkt.
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_57344850
Ik had vroeger een granito (terrazzo) aanrecht. Dat boende ik regelmatig met een mengsel van vim (de schuurpoeder, niet de vloeibare) en zuiveringszout (natriumbicarbonaat). Even laten "intrekken" en héél goed afspoelen.

pi_57345055
tvp, zelfde probleem.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_58395334
Ik heb exact zo een granito vloer hier in Amsterdam, eveneens een huurwoninkje. Je mag er toch wel overheen tegelen? Als je mooie grijze tegels plaats ziet het er stukken beter uit denk ik. Mag je dat wel van de woningbouwvereniging?
  FOK!fotograaf vrijdag 2 mei 2008 @ 00:22:08 #155
17893 Forno
pi_58427581
quote:
Op woensdag 30 april 2008 10:38 schreef rogerwaters het volgende:
Ik heb exact zo een granito vloer hier in Amsterdam, eveneens een huurwoninkje. Je mag er toch wel overheen tegelen? Als je mooie grijze tegels plaats ziet het er stukken beter uit denk ik. Mag je dat wel van de woningbouwvereniging?
Iedere woningbouwvereniging zal zijn eigen regeltjes hebben. Maar als je ze vooraf inlicht, krijg je waarschijnlijk wel goedkeuring. Hoef je de tegels er niet uit te slopen als je vertrekt, wel zo fijn.
  zondag 4 mei 2008 @ 19:24:21 #156
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_58476681
Hé Claudia, is het niet een idee om je voegen eens te witten? Dan ziet de hele badkamer er een stuk netter en frisser uit en dan valt die vloer niet meer zo op.
  zondag 4 mei 2008 @ 19:33:09 #157
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_58476865
Huurwoningen in Rotterdam hebben ook granitovloeren .

Ik heb de oplossing wel gevonden! Verhuizen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 7 mei 2008 @ 19:02:35 #158
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_58538437
Hier weer een.. voormalig huurwoning gekocht, alles is inmiddels verbouwd leuk en netjes, alleen die douchevloer.. Denk dat ik er idd overheen laat tegelen..
In wiens ogen kijk jij voordat je sterft?
pi_58541562
quote:
Op zondag 4 mei 2008 19:24 schreef Vandaag... het volgende:
Hé Claudia, is het niet een idee om je voegen eens te witten? Dan ziet de hele badkamer er een stuk netter en frisser uit en dan valt die vloer niet meer zo op.
Puik plan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_58567083
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 22:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Een vrouw behoort op haar knieën de toiletvloer schoon te maken. Dit is mijn noodlot.
Precies. En daarna de afwas
pi_58608184
Kijk, zo hopeloos ziet mijn vloer eruit. De vorige eigenaar heeft er niks aan gedaan.
pi_58608499
quote:
Op zondag 11 mei 2008 13:06 schreef rogerwaters het volgende:
Kijk, zo hopeloos ziet mijn vloer eruit. De vorige eigenaar heeft er niks aan gedaan.
[ afbeelding ]
als het je eigendom is zou ik de zaak maar slopen en ff piekfijn maken met waterleidingen in de muur
pi_58608518
quote:
[ afbeelding ]
Ben jij soms mijn nieuwe benedenbuurman?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_58615798
Nee hoor, zit midden in de Jordaan

Huurwoninkje van Eigen Haard. Als het mijn koopwining was had ik em gisteren al gesloopt de badkamer
  dinsdag 13 mei 2008 @ 06:19:03 #165
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_58638306
quote:
[ afbeelding ]
Een rood kruisje
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_59953613
Hoi Claudia,

Wellicht als mosterd na de maaltijd (en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet alle 285 reacties gelezen heb) maar vorig jaar hebben wij een huis uit 1913 gekocht, met als kers op de taart een granitovloer in de hal onder de (parket)houten planken. Voor ons een kadootje dus want ik vind granitovloeren prachtig. Daar zaten uiteraard ook heel veel vlekken op, lijmresten, gaten, scheuren en wij hadden geen budget om er iemand voor in te huren, dus ben ik zelf aan de gang gegaan met de schuurmachine. Agressieve huismiddelen zijn uit den boze, dat had ik al gehoord, omdat je daarmee de cement aantast. Maar het schuren werkte heel goed. Uiteraard een paar dagen over gedaan, een vloer van zo'n 10 vierkante meter, maar gewoon met een handschuurmachientje en redelijk wat velletjes schuurpapier. Van grof naar fijn en uiteindelijk ingewassen met groenezeep op lijnoliebasis en het resultaat is prachtig. Uiteraard kan het niet op tegen het echte vakmanschap, maar dan heb je het vooral over de scheuren die erin inzitten. Ik ben trots op het resultaat, dus zo'n vierkant metertje zou jou ook moeten lukken! Succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')