Wij waren er nietquote:Op maandag 4 juni 2007 13:10 schreef mordradead het volgende:
Ongetwijfeld.
Prima.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:48 schreef RaymanNL het volgende:
8 juli: De Officiele GAM slowchat meet in Zwolle! 14:00 bij de burger King op Zwolle centraal stationBe there
![]()
Ja . niemand die mij gezien heeftquote:
quote:
Bier en Tieten!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom zijn biermeisjes in Duitsland zoveel mooier dan in NL? Meeste vrouwen die hier bier drinken lijken wel op paarden.![]()
Jawel, de verhalen zelf meemaken (op het kotsen na dan)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:47 schreef Poit het volgende:
Niets is lekkerder dan laat wakker worden op je vrije dag, in de SC te kijken en verhalen te lezen over kotsen, bier en tieten
Van die CD spelers waarmee je kan scertchen enzo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:04 schreef Poit het volgende:
TrueGisteren gehouden bij bier, pasta en wodka cola.
Gisteren trouwens achter heuze draaitafels gestaan (CD welliswaar). Erg tof om twee plaatjes gelijk te laten draaien. Proberen dan
Why Tain? Ga je weg?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:50 schreef Tain het volgende:
20 juni BBQ van mijn werkZal alleen wel mijn laatste BBQ ooit zijn denk ik bij dit bedrijf
Yup, vandaag knoop doorgehakt samen met mijn baas, zat er al een tijdje over na te denkenquote:
Spannend. Wanneer is jouw laatste werkdag? En wat ga je in de toekomst doen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Yup, vandaag knoop doorgehakt samen met mijn baas, zat er al een tijdje over na te denken
Ik heb nog geen laatste werkdag want ik heb nog geen andere baanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Spannend. Wanneer is jouw laatste werkdag? En wat ga je in de toekomst doen?
Studie rechten was het toch dat ie ging doen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Spannend. Wanneer is jouw laatste werkdag? En wat ga je in de toekomst doen?
Ah, dus je blijft werken tot je iets anders gevonden hebt? Waar gaat je interesse naar uit? Ga gezellig samen met mij werk zoeken! In de sociale sector, altijd leuk!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb nog geen laatste werkdag want ik heb nog geen andere baan
Jij Lani en ik dus.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb nog geen laatste werkdag want ik heb nog geen andere baan
Zijn uberhaupt nog maar 3 mensen die weten dat ik weg ga bij het bedrijf
IT eigenlijk, of gewoon professioneel gamer...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ah, dus je blijft werken tot je iets anders gevonden hebt? Waar gaat je interesse naar uit? Ga gezellig samen met mij werk zoeken! In de sociale sector, altijd leuk!
Professioneel gamer.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:39 schreef Tain het volgende:
[..]
IT eigenlijk, of gewoon professioneel gamer...
Dat gaat het ook niet wordenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Professioneel gamer.
Daar dromen volgens mij nog steeds veel GAM'ers van.
Helaas is dat maar voor een enkeling weggelegd en zo leuk lijkt het me ook niet. Game nu tenminste wat ik leuk vind en waar ik zin in hebquote:
Dat professioneel gamen lijkt me inderdaad ook helemaal niets. Je moet gewoon verplicht gaan gamen, ook als je geen zin hebt. Van je hobby je werk maken schijnt niet altijd helemaal goed te werken, dan ga je op een gegeven moment het gamen in je vrije tijd ook niet leuk meer vinden. Dunkt mij dan...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Helaas is dat maar voor een enkeling weggelegd en zo leuk lijkt het me ook niet. Game nu tenminste wat ik leuk vind en waar ik zin in heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |