Gratz dude!!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vandaag officieel de eindscriptiecijfers. Wist al dat ik het had gered en ben weer bijkomen van de net geen katers en voorbereidend op nog meer drank en vertier.7 voor product en 7,5 voor productverslag. Iedereen van mijn klas is blij en geven hun cijfers door maar sommigen laten of durven nu niets van zich horen.
![]()
burpquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Gratz dude!!!!
En Ipho, waarom ben jij al dronken en ik niet??? Zijn geen manieren he!
Precies wat jij nu zegt heb ik gedaan, me ex weet er van vond het niet leuk maar ja. En me ex wil mij ook heeeel graag terug, maar ik moet me niet laten kennen natuurlijk heaj!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:02 schreef Heintje het volgende:
[..]
Met je relatie problemen of met het feit dat je dronken bent?
Je dronkheid is op te lossen door niks meer te nuttigen waar alchol in zit, dan gaat het wel weer over.
Wat je relatieprobleem betreft.
Als je ex jou ook terug wil zou ik daarvoor gaan. (Dan kun je nog wel vanavond met die andere meid op stap, moet je alleen niet te dronken zijn zodat je geen domme dingen gaat doen waar je later spijt van krijgt. Gewoon een filmpje pakken en wat gaan drinken moet kunnen.) Het is dan denk ik wel slim om van te voren tegen je huidige ex te zeggen wat je vanavond gaat doen, niet dat ze er volgende week ineens achter komt dat je met een andere meid op stap bent geweest. Dan heb je namelijk helemaal niks meer, en niet je ex en ook niet iets nieuws.
Mocht je ex nou toch anders denken kun je vanavond mooi je volgende relatie versieren.
Niet echt een groot probleem, meer kleine dingen en dan ook nog eens een ipho onder invloed van secks drugs rock en rollquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom is het uitgegaan en denk je dat die reden waarom ook echt gaat veranderen in de toekomst?
Omdat ik me vrijdag middag van af 1 uur al klem zuip, en nu de kater al heb.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Gratz dude!!!!
En Ipho, waarom ben jij al dronken en ik niet??? Zijn geen manieren he!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:38 schreef Poit het volgende:
Ipho Ipho Ipho jongen..Tssk tssk tssk..
Op vrijdag voor 12en posten is zowiezo al een crime maar dan ook nog vermelden dat je al een kater hebt.. Jammer m'n jong.. Ik begin de woorden van Mordra steeds meer te geloven
Het is wel. Als je nou een paar jaar geen alchol zuipt dan heb dan maar een paar pilsjes nodig om zat te worden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:38 schreef Poit het volgende:
Ipho Ipho Ipho jongen..Tssk tssk tssk..
Op vrijdag voor 12en posten is zowiezo al een crime maar dan ook nog vermelden dat je al een kater hebt.. Jammer m'n jong.. Ik begin de woorden van Mordra steeds meer te geloven
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:51 schreef Poit het volgende:
Dan nog moet je zuipen de volgende dag en niet voor 12en al een kater hebben
Bier, broodjes, Bernie!quote:
stel je niet aanquote:Op zondag 3 juni 2007 09:28 schreef Ipho het volgende:
Veel plezier, ik ben verdome toch een partij brak.
En dan zou je ook nog maar eens moeten voetballen straks.
Haha, té gruwelijkquote:
Ik heb de meet gemist en daarna niet kunnen vinden.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:44 schreef mordradead het volgende:
Is de meet nu al afgelopen? tering, ik ehb Bernie net een sms gestuurd
Ik ookquote:Op zondag 3 juni 2007 18:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb de meet gemist en daarna niet kunnen vinden.
Dus of die al afgelopen is weet ik niet.
Ik ben iig al weer een tijdje thuis.
Nee vanuit Eindhoven. Tussen Boxtel en Den Bosch was iemand voor de trein gesprongen dus moest ik maar via Tilburg.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ookKwam jij ook uit de trein die uit amersfoort vandaan kwam? Die ook alweer vertraging had
![]()
Niet anders verwacht natuurlijk. Maar goed om te weten dat er in elk geval over een heel interessant onderwerp gesproken is.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:56 schreef Roi het volgende:
Jij was HET onderwerp waar mensen het over hadden.
Dat was ik nietquote:Op zondag 3 juni 2007 21:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nee vanuit Eindhoven. Tussen Boxtel en Den Bosch was iemand voor de trein gesprongen dus moest ik maar via Tilburg.
Door dat om rijden was er ook nog eens wat vertraging waardoor ik dus ook pas om 3 uur in Utrecht was.
Ik had ook nog ff bij de afgesproken FRS gevraagt of iemand daar misschien een telefoon nummer had achter gelaten.
Mijn moeder heb ik nog proberen te berijken of zij even op FOK! wou kijken of er nog wat gemeld was, maar die was niet thuis.
Na voor mijn gevoel heel de binnen stad rond gelopen te hebben ben ik maar weer naar huis gegaan.
Ik heb wel het idee dat ik ijsmeis gezien heb, maar het meisje dat volgens mij wel op haar leek was niet met een grote groep dus ben ik er ook maar niet op af gestapt. Er zat ook een jongen bij die wel eens Tim had kunnen zijn.
Was op een terrasje met een gele Lipton parasol redelijk dicht bij de vierkante kerktoren. (Is dat nou de Dom toren?)
De het of een Neude wist ik niet eens te vinden in Utrecht. Dus misschien dat ik daar niet eens geweest ben.
Sorry Bernie, moet dan m'n haar wassen.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:48 schreef RaymanNL het volgende:
8 juli: De Officiele GAM slowchat meet in Zwolle! 14:00 bij de burger King op Zwolle centraal stationBe there
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
Lees eerst dit topic eens, Rayman: http://forum.fok.nl/topic/1033671
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist.
Kan je gewoon een samenvatting geven?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:51 schreef ijsmeis het volgende:
Lees eerst dit topic eens, Rayman: http://forum.fok.nl/topic/1033671
Ik voel me ook buitengeslotenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |