Zet dan de volgende keer ff het filter op algemeen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:07 schreef Poit het volgende:
Oh, filters, niet naar gekeken eigenlijk. Enige topic wat ik ooit heb geopend is de SC![]()
Lurk liever
w00t w00tquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:45 schreef BroesWillems het volgende:
w00t!
Verdraaide hangjongen!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:01 schreef Ipho het volgende:
heb net beetje buiten de school gehangen waren nog wat vrienden buiten dus viel nog wel mee straks een met die regels naar die man toe. Maar hij is nu 'druk'
Hangen zelf is nooit het probleem. Parkjes zijn ultiem geschikt voor wat biertjes in de buitenlucht en een potje schaken. Nadeel is dat veel van die kutkinderen zich vervelen en kattekwaad uit gaan halen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef Heintje het volgende:
Ik ben nooit een hang jongere geweest.
Maar het is gewoon gezellig.
Pak gewoon een veldje aan de rand van de stad waar die jongeren kunnen hangen en het probleem is opgelost lijkt me.
quote:Ik doe aan anale sex voor de Bigore achievement.
Ja precies, ik zat gewoon op een het grasveld met een blikje colaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Hangen zelf is nooit het probleem. Parkjes zijn ultiem geschikt voor wat biertjes in de buitenlucht en een potje schaken. Nadeel is dat veel van die kutkinderen zich vervelen en kattekwaad uit gaan halen.
Het hangen is gewoon gezellig.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Hangen zelf is nooit het probleem. Parkjes zijn ultiem geschikt voor wat biertjes in de buitenlucht en een potje schaken. Nadeel is dat veel van die kutkinderen zich vervelen en kattekwaad uit gaan halen.
Ge-Ni-Aal..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
[Xbox 360 Centraal] #229 Forza vs CMR Dirt
We gaan het niet hebben over games in GAM SC!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
[Xbox 360 Centraal] #229 Forza vs CMR Dirt
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:02 schreef Tain het volgende:
Bedoelen jullie trouwens niet genianaal?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:09 schreef Heintje het volgende:
Wat is trouwens de top 11 van de foute nummers geworden?
Ik heb namelijk geen zin om het zelf op te gaan zoeken.1 - - Gerard Joling Maak Me Gek windows | ipod 2 1 1 Frans Bauer Heb Je Even Voor Mij windows | ipod 3 4 6 Village People Y.M.C.A. ipod 4 - - Jan Smit Als De Morgen Is Gekomen ipod 5 15 86 Aqua Barbie Girl ipod 6 5 49 Anita Meijer Why Tell Me Why 7 2 5 Marianne Rosenberg Ich Bin Wie Du windows | ipod 8 50 - Captain Jack Captain Jack windows | ipod 9 6 2 Abba Dancing Queen ipod 10 14 22 Meatloaf Paradise By The Dashboard Light ipod 11 9 3 Modern Talking You Can Win If You Want windows | ipod
Flink gepilst?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:09 schreef Poit het volgende:
Goedemorgen trouwens, gisteren een BBQ gehad, was lekker en gezellig, daarna gaan stappen, wat een aanfluiting was dat zeg..
Is de paus katholiek?quote:
Ja dat moet je in je optie scherm van je F.E.A.R even aan vinken.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:19 schreef MosPos het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen hoe PunkBuster werkt? Moet je dat downlaoden? Ik heb het nu nodig om met F.E.A.R. online te kunnen.
Juist, pinksteren..quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:47 schreef Heintje het volgende:
Mijn vriendin was gisteren ook lekker bezig.
Vraagt ze aan mij of ik een schaar heb.
"Ja hoor vast wel ergens."
Dus ze pakt mijn zakmes.
Is ze even bezig.
Krijg ik mijn mes weer terug met de melding dat het er nou een stuk beter uit ziet.
"He, wat ziet er nou beter uit?"
Heeft ze even de snorharen van de kat er af geknipt. (alleen de gene die boven zijn ogen zaten. )
wtf... Die snorharen heeft zo'n beest voor een reden...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:47 schreef Heintje het volgende:
Dus ze pakt mijn zakmes.
Is ze even bezig.
Krijg ik mijn mes weer terug met de melding dat het er nou een stuk beter uit ziet.
Heeft ze even de snorharen van de kat er af geknipt. (alleen de gene die boven zijn ogen zaten. )
Ik zal maar niks zeggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:59 schreef Tain het volgende:
[..]
wtf... Die snorharen heeft zo'n beest voor een reden...
[afbeelding]
Ik las het net ja, geweldig!! Doet me denken aan vroegâh, met programmeren ook de belachelijkste foutmeldingen maken en nog absurdere variabelen. En natuurlijk vervolgens je source niet volledig corrigeren waardoor je wat apart commentaar van je docent krijgtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:59 schreef Tain het volgende:
[..]
wtf... Die snorharen heeft zo'n beest voor een reden...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik las het net ja, geweldig!! Doet me denken aan vroegâh, met programmeren ook de belachelijkste foutmeldingen maken en nog absurdere variabelen. En natuurlijk vervolgens je source niet volledig corrigeren waardoor je wat apart commentaar van je docent krijgt :P
1 2 3 4 5 6 | mysql_unbuffered_query (" INSERT INTO " . LOG_TBL . " (" . LOG_ID . ", " . LOG_DATE . ", " . LOG_USER_F . ", " . LOG_STRING . ") VALUES (NULL, NOW(), '" . USER_ID . "', '" . $error_msg . "')") or die ("<hr /><b>EVERY FUCKING THING FAILED!" . $error_msg . "<br /> " . __FILE__ . " " . __LINE__ . "<hr />"); break; |
quote:
Goede var namen zijn af en toe wel handig, met 100x $bier of $hoer in je code heb je ook geen idee meer wat het uberhaupt moest gaan doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:36 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Was er uiteindelijk wel mee gestopt (met die vars dan) Noemde alle variabelen meestal bier, hoer, slet, teef, dat soort dingen. Toch soms niet meer goed te achterhalen wat nou wat was. (hoor je je docent weer preken, had dan ook een goede PSD gemaakt)
Inderdaad, maarja, was toen nog jong en onbezonnen, is inmiddels alweer 7 á 8 jaar geleden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Goede var namen zijn af en toe wel handig, met 100x $bier of $hoer in je code heb je ook geen idee meer wat het uberhaupt moest gaan doen.
Oh btw dit stukje code zit er nu al 5 jaar in
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:47 schreef Heintje het volgende:
Dus ze pakt mijn zakmes.
Is ze even bezig.
Neejoh, dat doen (helaas) al teveel vrouwen.. Wimpers zeg ik je, wimpers..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
! Je zou haar wenkbrauwen af moeten scheren.
Welke meid wil er dan ook iemand die vliegtuigjes uit het raam gooit?quote:
Dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Welke meid wil er dan ook iemand die vliegtuigjes uit het raam gooit?
En vervolgens nog eens met een grote bakkes naar de directeur blaft..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Welke meid wil er dan ook iemand die vliegtuigjes uit het raam gooit?
Maar dat is juist vet stoer man.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:20 schreef Poit het volgende:
[..]
En vervolgens nog eens met een grote bakkes naar de directeur blaft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |