Zet dan de volgende keer ff het filter op algemeen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:07 schreef Poit het volgende:
Oh, filters, niet naar gekeken eigenlijk. Enige topic wat ik ooit heb geopend is de SC![]()
Lurk liever
w00t w00tquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:45 schreef BroesWillems het volgende:
w00t!
Verdraaide hangjongen!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:01 schreef Ipho het volgende:
heb net beetje buiten de school gehangen waren nog wat vrienden buiten dus viel nog wel mee straks een met die regels naar die man toe. Maar hij is nu 'druk'
Hangen zelf is nooit het probleem. Parkjes zijn ultiem geschikt voor wat biertjes in de buitenlucht en een potje schaken. Nadeel is dat veel van die kutkinderen zich vervelen en kattekwaad uit gaan halen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef Heintje het volgende:
Ik ben nooit een hang jongere geweest.
Maar het is gewoon gezellig.
Pak gewoon een veldje aan de rand van de stad waar die jongeren kunnen hangen en het probleem is opgelost lijkt me.
quote:Ik doe aan anale sex voor de Bigore achievement.
Ja precies, ik zat gewoon op een het grasveld met een blikje colaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Hangen zelf is nooit het probleem. Parkjes zijn ultiem geschikt voor wat biertjes in de buitenlucht en een potje schaken. Nadeel is dat veel van die kutkinderen zich vervelen en kattekwaad uit gaan halen.
Het hangen is gewoon gezellig.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Hangen zelf is nooit het probleem. Parkjes zijn ultiem geschikt voor wat biertjes in de buitenlucht en een potje schaken. Nadeel is dat veel van die kutkinderen zich vervelen en kattekwaad uit gaan halen.
Ge-Ni-Aal..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
[Xbox 360 Centraal] #229 Forza vs CMR Dirt
We gaan het niet hebben over games in GAM SC!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
[Xbox 360 Centraal] #229 Forza vs CMR Dirt
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:02 schreef Tain het volgende:
Bedoelen jullie trouwens niet genianaal?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:09 schreef Heintje het volgende:
Wat is trouwens de top 11 van de foute nummers geworden?
Ik heb namelijk geen zin om het zelf op te gaan zoeken.1 - - Gerard Joling Maak Me Gek windows | ipod 2 1 1 Frans Bauer Heb Je Even Voor Mij windows | ipod 3 4 6 Village People Y.M.C.A. ipod 4 - - Jan Smit Als De Morgen Is Gekomen ipod 5 15 86 Aqua Barbie Girl ipod 6 5 49 Anita Meijer Why Tell Me Why 7 2 5 Marianne Rosenberg Ich Bin Wie Du windows | ipod 8 50 - Captain Jack Captain Jack windows | ipod 9 6 2 Abba Dancing Queen ipod 10 14 22 Meatloaf Paradise By The Dashboard Light ipod 11 9 3 Modern Talking You Can Win If You Want windows | ipod
Flink gepilst?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:09 schreef Poit het volgende:
Goedemorgen trouwens, gisteren een BBQ gehad, was lekker en gezellig, daarna gaan stappen, wat een aanfluiting was dat zeg..
Is de paus katholiek?quote:
Ja dat moet je in je optie scherm van je F.E.A.R even aan vinken.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:19 schreef MosPos het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen hoe PunkBuster werkt? Moet je dat downlaoden? Ik heb het nu nodig om met F.E.A.R. online te kunnen.
Juist, pinksteren..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |