4, ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:47 schreef rompompom het volgende:
Bloemetjes, bijtjes, zon en bijna drie dagen weekend!!!
Gaat er geneukt worden?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:47 schreef rompompom het volgende:
Bloemetjes, bijtjes, zon en bijna drie dagen weekend!!!
Pauperstudent.quote:
Dat ligt niet in de lijn der verwachting. Ik krijg twee vrienden over de vloer hiero.quote:
Och, je weet nooit hoe het kan lopen hè.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:49 schreef rompompom het volgende:
Dat ligt niet in de lijn der verwachting. Ik krijg twee vrienden over de vloer hiero..
Laatst in, ik meen, R&P een topic. Zoeen menneke had een feestje gemist van zijn vrinden waar letterlijk alles en iedereen vunzige dingen met elkander was gaan doen, ofzo. En nu was'ie jaloers, ofzoquote:
Ik zei ook, het ligt niet in de lijn der verwachting. Zij slapen op de vloer en vervolgens is er een heel naar steil trappetje voordat mijn bed wordt bereikt, dus dat is wel geruststellend.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:50 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Och, je weet nooit hoe het kan lopen hè.
De 'tongzoenorgie' waar het om ging doet het dan weer een stuk minder heftig klinken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Laatst in, ik meen, R&P een topic. Zoeen menneke had een feestje gemist van zijn vrinden waar letterlijk alles en iedereen vunzige dingen met elkander was gaan doen, ofzo. En nu was'ie jaloers, ofzo.
Oh ja, dat was hetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:54 schreef Nosh het volgende:
De 'tongzoenorgie' waar het om ging doet het dan weer een stuk minder heftig klinken..
Dan nog is tongzoenen latigheid ten top.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:54 schreef SiemeN het volgende:
Maarja. Als één van hen nou zijn knappe zusje wie nét 18 is geworden mee neemt...
"Inbreds gone wild. "quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het.
Nog in zo'n "keet" ook, meen ik. Zo'n uit pallets en een afgekeurde caravan in elkaar getimmerde hangjeugdopvang.
Mijn post sloeg ook niet op dat tongzoen gebeuren.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan nog is tongzoenen latigheid ten top.
Dan zitten we op dezelfde vpagina.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:01 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Mijn post sloeg ook niet op dat tongzoen gebeuren.
Meer worden het er hier niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:04 schreef JDude het volgende:
Pagina 1, vooralsnog.
Dan log je toch gewoon even met viswijfje in.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:07 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb zin om te baggeren. Stofje had dat ook al gisteren. Zou het door het weer komen?
Ssst!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan log je toch gewoon even met viswijfje in.
Recent ontvangen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:12 schreef SiemeN het volgende:
Mijn meest toffe kloon heeft een permban.
Toffe plaat is dat. StuBru zeker? Dat luisterde ik vaak in de auto. Hier @werk moet ik het met 3FM redden.quote:
Yup, echt een goeie zender. Mooie kruising tussen Kink FM en 3FM. Kan je niet via internet luisteren?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Toffe plaat is dat. StuBru zeker? Dat luisterde ik vaak in de auto. Hier @werk moet ik het met 3FM redden.
Nee. Staat al minstens een half jaar.quote:
Nope. Heb hier zo'n computertje ter grootte van een pak rijst, waar alleen het hoognodige in zit. Zelfs een geluidskaartje kon er niet afquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:14 schreef rompompom het volgende:
Yup, echt een goeie zender. Mooie kruising tussen Kink FM en 3FM. Kan je niet via internet luisteren?
In mijn Football Manager game staat NAC na 14 speelrondes bovenaan met 2 punten voorsprong op Ajax. Het realisme is ver te zoeken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:19 schreef Stofje het volgende:
Argh, ik heb zin in een nieuw seizoen NAC. Met een paar 100 man kwetsende spreekkoren zingen, héérlijk. "En steek die kaars! Maar in je aars! En steek die kaars maar in je aaaars". Heerlijk.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:20 schreef SiemeN het volgende:
[..]
In mijn Football Manager game staat NAC na 14 speelrondes bovenaan met 2 punten voorsprong op Ajax. Het realisme is ver te zoeken.
Jóóól heeft weer verkeerd gegokt (3x) etc. etc.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:22 schreef Stofje het volgende:
Liever een SOA aan m'n zak dan een trommel op m'n vak, heeeeeheeee, hoohooo.
Daar sta ik boven.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:25 schreef Stofje het volgende:
Het is heerlijk. Ongeneerd met ziektes smijten met 3 plastic bekers bier in je hand, wankelend omdat je zó straalbezopen bent en 9 van de 10 goals missen omdat je ouwehoert met iemand die boven je staat.
In [ONZ] is het in ieder geval wel besmettelijk, geloof ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:34 schreef Stofje het volgende:
Als "idioot" een ziekte is dan, hè.
Ik zou nukkig in een hoekje zitten en totaal géén lol hebben!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:34 schreef mcDavid het volgende:
Yay, me broertje geeft vanavond een vette "partyyy hardyyy" in het huis van me ouders die de hort op zijn. Met "allemaal chickies".
[afbeelding]
Op studentenjacht geweest in De Beurs?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:19 schreef Q. het volgende:
Uitkateren op het werk is okay.
Same. Ik ga weer beginnen aankomend seizoen. Heb een seizoen gemist omdat van de 16 man van mijn team er doorgaans hoogstens 7 kwamen opdagen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:12 schreef rompompom het volgende:
Trouwens, als ik niet zelf op zondag zou voetballen of dat niet meer zo leuk zou vinden, had ik komend seizoen een seizoenskaart voor Ajax gepakt. Maar ik wil het gras zelf nog niet missen.
Dat probleem hebben wij niet, gelukkig. Er staan een slordige 19 man op de lijst. Die waren er bijna allemaal, de laatste wedstrijd. Vier wissels, joechei.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:23 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Same. Ik ga weer beginnen aankomend seizoen. Heb een seizoen gemist omdat van de 16 man van mijn team er doorgaans hoogstens 7 kwamen opdagen.
Bijna altijd centraal in de verdediging. Maar op dit niveau kan ik overal wel uit de voeten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:27 schreef SiemeN het volgende:
Welke positie sta je?
Ik ben verdedigend wel echt op m'n sterkst. Ik vind het ook echt leuk om te verdedigen, hehe. Niks mooiers dan een prachtige sliding waarmee je een doelpoging niets eens laat plaatsvinden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:36 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben tweebenig met een iets sterker linker been, dus meestal stond ik aan de linkerzijde van het veld. Als back, als half, als vleugelspits, het kan allemaal. Persoonlijk ben ik van mening dat ik het beste uit de verf kom als centrale middenvelder of als vleugelspits. Als back ben ik nogal zwak, behalve op de moment wanneer ik op kan komen. Dat zegt genoeg.
Op wie?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:43 schreef SiemeN het volgende:
Tweebenig zijn is echt een zege. Daarom speel ik ook zo graag centraal op het middenveld. Wat mij betreft is er niets mooiers dan met passjes strooien, combinaties inleiden en tegenspelers dol maken met mooi tik werk..
Da's wel bipsen dichtbij, wellicht dat we elkaar nog tegenkomen op het veld.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:44 schreef SiemeN het volgende:
Ik begin aankomend seizoen dus in Leiden. Ik ken er nog niemand, dus het zal mij benieuwen.
Dat was ik ook, in de A1. Van rechtsbuiten tot linksachter, hoer van het elftal. Ach, ik vond het prima, de A2 was namelijk 73 niveaus lager en daar liep ik me doorgaans grondig te ergeren aan überhaupt de inzet al.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:54 schreef Stofje het volgende:
Ik was vroeger overal inzetbaar. Of, eigenlijk, ik was nergens inzetbaar volgens de trainer. Ik was een ideale reserve.
Het is slechts menselijk, beste Aagje. In het vorige topic zag ik een grap voor inkoppen, daarmee was ik een eersteklas klootzak geweest. Maar ik heb 'm maar niet gemaakt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:56 schreef Stofje het volgende:
Misschien ben ik een eersteklas klootzak hoor, maar ik ben toch ietwat nieuwsgierig voor wie we een kaarsje branden.
And the award for the dumbest typo of the year goes to...quote:
And the Nominees are......quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:31 schreef SiemeN het volgende:
[..]
And the award for the dumbest typo of the year goes to...
Goed kut ja. Slechtste onderdeel van het leven.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:47 schreef Stofje het volgende:
De vrouw van buzzer is onverwachts overleden. Dat is kut.
Tering hey.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:47 schreef Stofje het volgende:
De vrouw van buzzer is onverwachts overleden. Dat is kut.
Dat zei je toch ook niet? Ik was het wel met je eens, net, hoewel je het niet echt tactvol bracht. Ineens een aantal mods met een kaarsje als avatar en niemand die zei waaróm dat was. Goed, nu is het bekend en is het wel een mooi gebaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:02 schreef mcDavid het volgende:
Da's redelijk zuur idd!
En vooruit, ook een goede reden om een kaarsje te branden
Jammer dat je geen punten krijgt voor eigen triestheidquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:33 schreef cerror het volgende:
Is dit een spelletje wie heeft het triestste meegemaakt?
Dat dus. En ik reageerde wat te fel, sorry.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:07 schreef SiemeN het volgende:
Het was gewoon niet het moment en niet de manier om er over te beginnen.
Snap ik wel, geeft niks.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat dus. En ik reageerde wat te fel, sorry.. Ik was echt volledig van de kaart toen ik vanochtend dit bericht las.
Zullen we weer vriendjes zijn?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat dus. En ik reageerde wat te fel, sorry.. Ik was echt volledig van de kaart toen ik vanochtend dit bericht las.
Tja....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:11 schreef Stofje het volgende:
Het is het meest vreselijke wat je kan overkomen. Ik ben 26 en heb nog nooit een dierbare verloren. Ja, een paar katten en wat honden, dat kostte geen moeite een plaatsje te geven. De gedachte dat zoiets kan gebeuren stemt me in ieder geval behoorlijk treurig.
Eerst even een magnetronbodem leggen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:56 schreef Q. het volgende:
Tijd voor bier.
Wie ben jij dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:41 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben postbode af. Ik moet nog even een betere avatar vinden, maar ik werd schijtziek van die vervelende rotkop.
Je gaat langs de A2 staan?quote:
Nee, op de parkeerplaats. Maar de A2 is ook wel goed, bedankt voor de tip.quote:
Koop geld.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:44 schreef Chowi het volgende:
Ik weet niet wat ik voor de verjaardag van mijn vader moet kopen. Hij heeft alles al!
Hey, daar woon ik ook in de buurt!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:07 schreef Q. het volgende:
Ik ga vanavond met den auto naar Zwolle. Dusch genen bieren voor mij. The horror.
True that, maar ik ben in een kutbui dus dit keer doe ik het echt goed.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:08 schreef Chowi het volgende:
Hmm? Begint dat niet meer een gewoonte te worden, c.?
Pas maar op, want anders Korsakoff.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:11 schreef cerror het volgende:
[..]
True that, maar ik ben in een kutbui dus dit keer doe ik het echt goed.
Volgens mij had ik dat, ben het alweer vergeten.quote:
Dat is toch wel kritiek. Heb je last van het volgende lijstje van symptomen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Volgens mij had ik dat, ben het alweer vergeten.
Dat zie ik toch helegaar niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zal zwaaien als ik over de A28 langsch uwen afrit rijdt.
Ook dat! Maar het is anders. Je kunt er ook bést iets van moeite voor doen, hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:23 schreef Q. het volgende:
Je WIL het gewoon niet zien.
Wat voor één is het geworden?quote:
Een VW Polo! De sporteditie!quote:
Ik moet al dat hele teringeind in een veuls te kleine auto over die nare A28 rijden, dat vind ik wel genoeg.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ook dat! Maar het is anders. Je kunt er ook bést iets van moeite voor doen, hoor..
Bullshit!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:30 schreef SiemeN het volgende:
De A28. The road to nowhere.
Ik mis de Halfords-spoilers, de NITROPOWERED-stickers, en de lichtmetalen sideskirts, woman!quote:
Ik had mijn jas en schoenen al aangetrokken. Wat doe je me aan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:01 schreef Q. het volgende:
Oh, Ch? Ik heb besloten niet naar Zwolle te gaan. Je hoeft dus niet langs de snelweg te gaan staan en te wachten tot ik langskom.
Mieters. Wat nu weer?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:04 schreef Chowi het volgende:
Ik ontdek steeds nieuwe muziek van Death Cab For Cutie in mijn playlist! Wat fijn!
Maar. Alleen? Achter de computer? Da's best wel zielig.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:05 schreef Q. het volgende:
Anders had ik geen bier kunnen drinken uiteraard. Dus het is beter zo. Want bier.
Zo ben ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:05 schreef Chowi het volgende:
Maar. Alleen? Achter de computer? Da's best wel zielig.
"Rocking Chair" en "This Charming Man". Kei tof!quote:
Ik gok op een combinatie daarvan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:08 schreef Q. het volgende:
Ik heb veuls te veul cd's. Of mijn cd-kast is te klein.
Stoer!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:08 schreef SiemeN het volgende:
Bier. Dat ga ik zo maar eens drinken. In de Melkweg Amsterdam om precies te zijn.
Mijn cd's staan in mijn cd-kast van boven naar beneden op meest toffe artiest, wat wel kut is als die een nieuwe cd uitbrengt, dan moet ik mijn hele kast weer herschikken. Zoals vandaag, met een 'nieuwe' Eliliott Smith dubbelaar.quote:
En dat noemt hij niets bijzonders...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:12 schreef SiemeN het volgende:
Niets bijzonders dus. Gewoon leuke muziek, bier en vrouwmenschen.
Pop, rock en indie hits.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:11 schreef SiemeN het volgende:
Gemengd Zwemmen.
Zaal Cafe & The Max & Oude Zaal.
Max: Classic 80's / 90's, dj Robin S.
Oude Zaal: alternatieve dance / pop / rock / indie hits, dj's Tommi & L.
Het went. Ik heb áltijd bier, muziek en vrouwmenschen.quote:
Eliliott Smith, is dat het zusje van Elliott?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn cd's staan in mijn cd-kast van boven naar beneden op meest toffe artiest, wat wel kut is als die een nieuwe cd uitbrengt, dan moet ik mijn hele kast weer herschikken. Zoals vandaag, met een 'nieuwe' Eliliott Smith dubbelaar.
Wel toevallig trouwens, ik veranderde mijn fotoboektekst daarnet in een songtekst van desbetreffende artiest.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eliliott Smith, is dat het zusje van Elliott?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eliliott Smith, is dat het zusje van Elliott?
De TO'er van dat 2e topic is vast geen toeval.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:21 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Hihi, wat komen die TT's leuk uit als je ze onder elkaar zet.
Hm, weet ik niet. Laten we 'm het vragen!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:24 schreef Q. het volgende:
[..]
De TO'er van dat 2e topic is vast geen toeval.
Have fun! In Breda was het een puick concert.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:05 schreef Nosh het volgende:
Heideroosjes hebben besloten om zelfs Amersfoort aan te doen, na iedere schuur in Nederland gehad te hebben.
Dusdoei.
Hallo, JD. Ik moet woensdag ook naar Breda. Maar dat gaat mooi niet door.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Have fun! In Breda was het een puick concert.
Waarom niet? Zoeen toffe stad!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:29 schreef Chowi het volgende:
Hallo, JD. Ik moet woensdag ook naar Breda. Maar dat gaat mooi niet door.
Pff, welk een narcisme alom. Alsof Breda alleen maar tof is als jíj er bent.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Waarom niet? Zoeen toffe stad!
Niet dat ik er ben woensdag, overdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
Ik roep hem er wel even bij.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:37 schreef JDude het volgende:
Was het nou zo ingewikkeld om die smileys ook even te spoileren, Danny?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hallo, JD. Ik moet woensdag ook naar Breda.
quote:Maar dat gaat mooi niet door.
Hahaha. Dat was om het verhaal aan te dikken. Maar ik heb nog niet eens "ja" gezegd, snoes!quote:
'Snoes', zegt het eindexamenleerlingetje tegen de Grote Meneerquote:Op zondag 27 mei 2007 00:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hahaha. Dat was om het verhaal aan te dikken. Maar ik heb nog niet eens "ja" gezegd, snoes!
Het is een gave.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Godallemachtig, hoe ik het doe weet ik niet maar ik ben wéér ziek.
Denigrerend praten tegen andere mensen is mijn stijl! Bek mijn stijl niet af!quote:Op zondag 27 mei 2007 11:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
'Snoes', zegt het eindexamenleerlingetje tegen de Grote Meneer. Nee, klein meisje, je zult geestelijk nog heel wat moeten groeien, voordat je dat kunt zeggen tegen andere mensen.
Die newbies hebben je in hun macht!quote:Op zondag 27 mei 2007 14:46 schreef Q. het volgende:
Koffie. Goed.
Nee, geen klantenkaart, maar ik kreeg 10% korting met m'n OV! Studentenkorting ftwquote:Op zondag 27 mei 2007 16:55 schreef Dagonet het volgende:
Clumsy!
Hejje een klantenkaart gekocht bij ABC? Welke boeken? Ben je nu ook verslaafd aan die winkel?
Je bent gewoon een stom meisje, maar ik hoop natuurlijk wel dat je voldoendes haalt voor je examens. Dat verdien jij, meisje.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Denigrerend praten tegen andere mensen is mijn stijl! Bek mijn stijl niet af!!
Ongefundeerde kritiek!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:17 schreef Q. het volgende:
Mijnen God, welk enen dramatischen klotendag.
Ik hou ook zielsveel van jou, Stofje!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je bent gewoon een stom meisje, maar ik hoop natuurlijk wel dat je voldoendes haalt voor je examens. Dat verdien jij, meisje.
Dat boeit niemand iets. Sterker nog: dat is het hoogste wat je ooit zult bereiken in je leven. Klinken die vijf doellandingen nu nog zo fantastisch?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja maar ik heb wel mijn 5 doellandingen!
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat boeit niemand iets. Sterker nog: dat is het hoogste wat je ooit zult bereiken in je leven. Klinken die vijf doellandingen nu nog zo fantastisch?
Fuk, ik had je niet moeten aanspreken op MSN om de gemeenste post die ik ooit gedaan heb goed te praten. Fuk, fuk.quote:
Sorry dat ik onze sexdate even vergeten was hoor!quote:Op zondag 27 mei 2007 23:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Fuk, ik had je niet moeten aanspreken op MSN om de gemeenste post die ik ooit gedaan heb goed te praten. Fuk, fuk..
Och. Als je hem je herinnerd had, had je nu waarschijnlijk zelfmoord gepleegd. Zo indrukwekkend hoe je je piem0l niet omhoog kreeg door een overdaad aan alcohol!quote:Op zondag 27 mei 2007 23:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Sorry dat ik onze sexdate even vergeten was hoor!
Zit je nou Stofje's post toe te passen op McD?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:58 schreef Chowi het volgende:
Dat boeit niemand iets. Sterker nog: dat is het hoogste wat je ooit zult bereiken in je leven. Klinken die vijf doellandingen nu nog zo fantastisch?
Niet bewust?quote:Op zondag 27 mei 2007 23:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zit je nou Stofje's post toe te passen op McD?.
Mwa...quote:Op zondag 27 mei 2007 23:38 schreef rompompom het volgende:
Met bier is alles leuk, Q.
Je moeder ook?quote:Op zondag 27 mei 2007 23:38 schreef rompompom het volgende:
Met bier is alles leuk, Q.
Die is nu of 80 of dood..quote:Op zondag 27 mei 2007 23:39 schreef Chowi het volgende:
Woah, die Zodiac is een toffe psychopaat. Ik wil 'm neuken!
Oh ja. Hij is natuurlijk niet meer zoals op de tekeningen, hè. Argh, shoot.quote:
Tot aan deze post. Ik word er treurig van.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:17 schreef Q. het volgende:
Mijnen God, welk enen dramatischen klotendag.
What else is new?quote:Op maandag 28 mei 2007 11:28 schreef Stofje het volgende:
Mensen... Lees BeF eens van hier:
[..]
Tot aan deze post. Ik word er treurig van.
We kunnen niet aldoor hoogstaande kwaliteitsposts leveren, Stofje. Zoals het bekende gezegde luidt: de boog kan niet altijd gespannen zijn!quote:Op maandag 28 mei 2007 11:28 schreef Stofje het volgende:
Mensen... Lees BeF eens van hier:
[..]
Tot aan deze post. Ik word er treurig van.
Dus... ik hoef niet altijd geweldige posts te plaatsen, ze mogen ook best eens wat minder zijn?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
We kunnen niet aldoor hoogstaande kwaliteitsposts leveren, Stofje. Zoals het bekende gezegde luidt: de boog kan niet altijd gespannen zijn!
Nou, met je vele posts over het niveau in [ONZ] leg je jezelf natuurlijk wel enorm veel druk op.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dus... ik hoef niet altijd geweldige posts te plaatsen, ze mogen ook best eens wat minder zijn?!
Ook 10%, voor de mensen zonder OV/Collegekaart.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, geen klantenkaart, maar ik kreeg 10% korting met m'n OV! Studentenkorting ftw. Hoeveel korting krijg je met een klantenkaart?
Toffe winkel he.quote:En aangezien Lits begonnen was met de Discworldverzameling heb ik Equal Rites, Mort, Sourcery en Wyrd Sisters gekocht. Ik wilde Pyramids ook nog meenemen maar het werd teveel van het goede. En was écht kut was was dat toen ik bij de kassa aankwam na een halfuur getwijfeld te hebben over hoeveel ik aan boeken uit wil geven, ze de 3 boeken van Postsecret naast de kassa hadden gezet
.
Dat wordt m'n eerstvolgende aankoop daar.
En dan met je oogst éérst een kop koffie bij de bijenkorf.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Jep. Wordt m'n standaard-stop in Amsterdam, na de Lush.
B&J scoopshop bedoel jequote:Op maandag 28 mei 2007 14:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dan met je oogst éérst een kop koffie bij de bijenkorf.. Dan weer de trein in en verder lezen.
Én RKC eruit.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:17 schreef Stofje het volgende:
Maar vooral VVV. Godver, geweldig nieuws. De Koel is echt een briljánt stadion, zó tof.
Schat, ik heb jarenlang een seizoenskaart op de Bunnikside gehad, en meerdere verre familieleden (mijn vaders kant, die zie ik gelukkig nooitquote:Op maandag 28 mei 2007 15:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Sinds wanneer doe jij aan voetbal?
Nou ja, Europa in, Europa in... Ze gaan op een veredelde oefensessie in het oostblok. En bij een goed resultaat hebben ze voorronde UEFA-cup.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Én RKC eruit.
Dat is goed nieuws, want RKC was na Vitesse en Willem II dé 'wie geeft er in godsnaam een poep om hun?'-club.
VVV..
En Utreg gaat Europa in zonder een wedstrijd gewonnen te hebben..
Wladimorovski Faroer uit, altijd lastig.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou ja, Europa in, Europa in... Ze gaan op een veredelde oefensessie in het oostblok. En bij een goed resultaat hebben ze voorronde UEFA-cup.
Heb je al besloten wat je gaat maken?quote:Op maandag 28 mei 2007 15:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gááf. Ik ga hem bestellen! Maar eerst de rest van de site bekijken.
Ik ben helemaal enthousiast, ze hebben kaarsmaakspullen!quote:Op maandag 28 mei 2007 15:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heb je al besloten wat je gaat maken?
Kaarsen punniken?quote:Op maandag 28 mei 2007 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben helemaal enthousiast, ze hebben kaarsmaakspullen!.
En daar heb je geen paddestoel voor nodig! Ik zie voordelen!quote:
Dago! We moeten een knutseldag organiseren!quote:Op maandag 28 mei 2007 15:34 schreef Dagonet het volgende:
Ook leuk, lonten in een bak koud water hangen (met iets zwaars onderin) en dan gesmolten was erin gooien zodat het meteen stolt. Krijg je van die ijsbergkaarsen.
Aldus mijn jeugdherinnering van een dagje met was spelen.
Ik ken niemand met een groot genoege tafel en keuken die je mag onderkliederen.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dago! We moeten een knutseldag organiseren!!
Nosh biedt zich aan!quote:Op maandag 28 mei 2007 15:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ken niemand met een groot genoege tafel en keuken die je mag onderkliederen..
http://www.jufnaomi.nl/les.php?les=aardappelstempelenquote:
Vast wel, ze gebruiken het op scholen ook nog.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:43 schreef Dagonet het volgende:
Ecoline, bestaat dát eigenlijk nog?
Zeg Nosh, wanneer moet jij nou eigenlijk op die homoboot?quote:Op maandag 28 mei 2007 15:42 schreef Nosh het volgende:
[..]
http://www.jufnaomi.nl/les.php?les=aardappelstempelen
http://www.juf2juf.info/Projecten/Boerderijen/Expressie.html
Het wordt geweldig..
Behalve het walgelijk hoge camp-gehalte (YMCA? Doen ze het er om?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ugh, ik wilde op de site kijken wanneer het was, maar het is niet bepaald kuis te noemen daar. Fijn voor je dat je op hetzelfde geslacht valt hoor, maar waarom dat samen moet gaan met provocerende schunnigheid heb ik nooit begrepen.
Dat derdewereldland loopt écht met alles 5 jaar achter.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu we het er toch over hebben: Polen verdenkt Teletubbies homo te zijn
Whe. He. He.
Ik zag binnen 3 seconden een blote kont, een piemel die slechts door een hand bedekt werd en heftige tongscenes?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:05 schreef Nosh het volgende:
[..]
Behalve het walgelijk hoge camp-gehalte (YMCA? Doen ze het er om?) zie ik niks schunnigs?
Miniscule afbeeldingen van onblootte bovenlijven en tongzoenende mannen.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zag binnen 3 seconden een blote kont, een piemel die slechts door een hand bedekt werd en heftige tongscenes?.
Dawasnietdesitewaarikopzatdropje.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
Miniscule afbeeldingen van onblootte bovenlijven en tongzoenende mannen.
Op een homosite.
Het gore lef..
Drie minuten googlen op de meest onschuldige zoektermen en je hebt al meer in het oog springende shit.
Doe ik ook niet, hon.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dawasnietdesitewaarikopzatdropje.
Nou niet doen alsof ik iets tegen homo's heb. Ik heb iets tegen de provocatie die nodig lijkt te zijn, ook met de Gay Pride.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |