4, ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:47 schreef rompompom het volgende:
Bloemetjes, bijtjes, zon en bijna drie dagen weekend!!!
Gaat er geneukt worden?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:47 schreef rompompom het volgende:
Bloemetjes, bijtjes, zon en bijna drie dagen weekend!!!
Pauperstudent.quote:
Dat ligt niet in de lijn der verwachting. Ik krijg twee vrienden over de vloer hiero.quote:
Och, je weet nooit hoe het kan lopen hè.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:49 schreef rompompom het volgende:
Dat ligt niet in de lijn der verwachting. Ik krijg twee vrienden over de vloer hiero..
Laatst in, ik meen, R&P een topic. Zoeen menneke had een feestje gemist van zijn vrinden waar letterlijk alles en iedereen vunzige dingen met elkander was gaan doen, ofzo. En nu was'ie jaloers, ofzoquote:
Ik zei ook, het ligt niet in de lijn der verwachting. Zij slapen op de vloer en vervolgens is er een heel naar steil trappetje voordat mijn bed wordt bereikt, dus dat is wel geruststellend.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:50 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Och, je weet nooit hoe het kan lopen hè.
De 'tongzoenorgie' waar het om ging doet het dan weer een stuk minder heftig klinken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Laatst in, ik meen, R&P een topic. Zoeen menneke had een feestje gemist van zijn vrinden waar letterlijk alles en iedereen vunzige dingen met elkander was gaan doen, ofzo. En nu was'ie jaloers, ofzo.
Oh ja, dat was hetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:54 schreef Nosh het volgende:
De 'tongzoenorgie' waar het om ging doet het dan weer een stuk minder heftig klinken..
Dan nog is tongzoenen latigheid ten top.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:54 schreef SiemeN het volgende:
Maarja. Als één van hen nou zijn knappe zusje wie nét 18 is geworden mee neemt...
"Inbreds gone wild. "quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het.
Nog in zo'n "keet" ook, meen ik. Zo'n uit pallets en een afgekeurde caravan in elkaar getimmerde hangjeugdopvang.
Mijn post sloeg ook niet op dat tongzoen gebeuren.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan nog is tongzoenen latigheid ten top.
Dan zitten we op dezelfde vpagina.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:01 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Mijn post sloeg ook niet op dat tongzoen gebeuren.
Meer worden het er hier niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:04 schreef JDude het volgende:
Pagina 1, vooralsnog.
Dan log je toch gewoon even met viswijfje in.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:07 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb zin om te baggeren. Stofje had dat ook al gisteren. Zou het door het weer komen?
Ssst!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan log je toch gewoon even met viswijfje in.
Recent ontvangen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:12 schreef SiemeN het volgende:
Mijn meest toffe kloon heeft een permban.
Toffe plaat is dat. StuBru zeker? Dat luisterde ik vaak in de auto. Hier @werk moet ik het met 3FM redden.quote:
Yup, echt een goeie zender. Mooie kruising tussen Kink FM en 3FM. Kan je niet via internet luisteren?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Toffe plaat is dat. StuBru zeker? Dat luisterde ik vaak in de auto. Hier @werk moet ik het met 3FM redden.
Nee. Staat al minstens een half jaar.quote:
Nope. Heb hier zo'n computertje ter grootte van een pak rijst, waar alleen het hoognodige in zit. Zelfs een geluidskaartje kon er niet afquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:14 schreef rompompom het volgende:
Yup, echt een goeie zender. Mooie kruising tussen Kink FM en 3FM. Kan je niet via internet luisteren?
In mijn Football Manager game staat NAC na 14 speelrondes bovenaan met 2 punten voorsprong op Ajax. Het realisme is ver te zoeken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:19 schreef Stofje het volgende:
Argh, ik heb zin in een nieuw seizoen NAC. Met een paar 100 man kwetsende spreekkoren zingen, héérlijk. "En steek die kaars! Maar in je aars! En steek die kaars maar in je aaaars". Heerlijk.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:20 schreef SiemeN het volgende:
[..]
In mijn Football Manager game staat NAC na 14 speelrondes bovenaan met 2 punten voorsprong op Ajax. Het realisme is ver te zoeken.
Jóóól heeft weer verkeerd gegokt (3x) etc. etc.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:22 schreef Stofje het volgende:
Liever een SOA aan m'n zak dan een trommel op m'n vak, heeeeeheeee, hoohooo.
Daar sta ik boven.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:25 schreef Stofje het volgende:
Het is heerlijk. Ongeneerd met ziektes smijten met 3 plastic bekers bier in je hand, wankelend omdat je zó straalbezopen bent en 9 van de 10 goals missen omdat je ouwehoert met iemand die boven je staat.
In [ONZ] is het in ieder geval wel besmettelijk, geloof ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:34 schreef Stofje het volgende:
Als "idioot" een ziekte is dan, hè.
Ik zou nukkig in een hoekje zitten en totaal géén lol hebben!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:34 schreef mcDavid het volgende:
Yay, me broertje geeft vanavond een vette "partyyy hardyyy" in het huis van me ouders die de hort op zijn. Met "allemaal chickies".
[afbeelding]
Op studentenjacht geweest in De Beurs?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:19 schreef Q. het volgende:
Uitkateren op het werk is okay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |