met 6,5 taal bedoel ik ook iets meer dan losse woorden, want ander kom ik wel in de dubbele cijfersquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:33 schreef denB het volgende:
[..]
Jij bent dus die jongen van de reclame, die alle klanten langs gaat, in de lift, en in de taxi even wat woorden los rammelt
Geen idee waar die reclame van was tho
Als je niet naar t buitenland wilt heb je er ook geen behoefte aan, toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:42 schreef denB het volgende:
[..]
Damn slimme mensen hier, iedereen kan meerdere talen. Ik zie het al geen kans op een baan in het buitenland
appels en peren zijn ook beste talenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:43 schreef ETA het volgende:
[..]
met 6,5 taal bedoel ik ook iets meer dan losse woorden, want ander kom ik wel in de dubbele cijfers
NL, Duits, Frans, Engels, Italiaans, kantonees, mandarijns (mee bezig)
En Zweeds is een leuk taaltje om te horen. Hoe meer overdreven je het uitspreekt hoe beter het is
logisch als je 10 regels typt...!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:43 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
![]()
Eerdat ik een post heb getypt zijn jullie al bijna een pagina verder![]()
Vloeiend, vloeiend.. Kan mij uitstekend redden in t Engels, denk ikquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:44 schreef DaFan het volgende:
Ik betwijfel dat iemand hier vloeiend Engels spreekt.
ik denk dat ik er redelijk in de buurt kom!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:44 schreef DaFan het volgende:
Enige waar ik heen wil is een engels sprekend land. Denk aan Australie of Amerikaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Als je niet naar t buitenland wilt heb je er ook geen behoefte aan, toch?
Wil nog wel een keer stage lopen ofzo in t buitenland maar denk dat die kans wel verkeken is![]()
pools kan ik ook nog! Alalaska!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:44 schreef Cuckoo het volgende:
Vloeiend: Nederlands & Engels
Redelijk tot goed: Duits & Twents![]()
Brak: Frans & Hablo Español
En nog een paar Poolse scheldwoorden![]()
Trooquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:44 schreef DaFan het volgende:
Ik vind dat serieus echt geweldig! Ik zou dat ook zo ontzettend graag willen maar wil je een taal goed leren, dan gaat daar echt veel tijd inzitten. Engels krijg je wel goed mee van films (daar heb ik het hoofdzakelijk van geleerd). Maar duits, tsja, wat ik op school leerde, met die kennis kun je niet in duitsland gaan werken (tenzij je natuurlijk engels kunt sprekenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:43 schreef ETA het volgende:
[..]
met 6,5 taal bedoel ik ook iets meer dan losse woorden, want ander kom ik wel in de dubbele cijfers
NL, Duits, Frans, Engels, Italiaans, kantonees, mandarijns (mee bezig)
En Zweeds is een leuk taaltje om te horen. Hoe meer overdreven je het uitspreekt hoe beter het is
Wat is vloeiend? Ik kan me uitstekend verstaanbaar maken in het engels, moet wel, mijn huisgenoten spreken niet allemaal Duits. Maar fouten maak ik wel nog heel vaak. Wat is het dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:44 schreef DaFan het volgende:
Gewoon Goed.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wat is vloeiend? Ik kan me uitstekend verstaanbaar maken in het engels, moet wel, mijn huisgenoten spreken niet allemaal Duits. Maar fouten maak ik wel nog heel vaak. Wat is het dan?![]()
Hakkelendquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wat is vloeiend? Ik kan me uitstekend verstaanbaar maken in het engels, moet wel, mijn huisgenoten spreken niet allemaal Duits. Maar fouten maak ik wel nog heel vaak. Wat is het dan?![]()
*eenschquote:
sorry te veel tekst... dat ga ik niet lezen...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:47 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus echt geweldig! Ik zou dat ook zo ontzettend graag willen maar wil je een taal goed leren, dan gaat daar echt veel tijd inzitten. Engels krijg je wel goed mee van films (daar heb ik het hoofdzakelijk van geleerd). Maar duits, tsja, wat ik op school leerde, met die kennis kun je niet in duitsland gaan werken (tenzij je natuurlijk engels kunt spreken). De taal leer je pas echt in het land zelf.
Nu moet ik ook zeggen dat mijn duits inmiddels beter is dan mijn engels (woordenschat tenminste, bij grammatica zal het er nog om hangen)
Ja zo heb ik het ook in mijn CV staanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:49 schreef DaFan het volgende:
Op mijn CV maak ik verschillen tussen Nederlands en Engels, terwijl ik mij idd prima kan redden in het Engels.
Nederlands: Moedertaal
Engels: Goed
Duits: Redelijk
Ook geef ik aan hoe ik met lezen en schrijven ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |