vanavond dusquote:BNN herdenkt Bart de Graaff met twee shows
BNN zal op 25 mei, exact vijf jaar na zijn heengaan, terug blikken op het leven van BNN-oprichter Bart de Graaff, met het programma ‘Vijf Jaar Tuin Op Zijn Buik’. Daarnaast organiseert BNN op 1 juni ook een ‘Bart de Graaff Donoravond’ waarin men aandacht vraagt voor het grote tekort aan orgaandonoren. De live show wordt van 20.30 uur tot 21.50 uur uitgezonden op Ned 3, de presentatie ligt in handen van Patrick Lodiers.
Bart onderging zelf verschillende niertransplantaties en ondanks zijn ziekte haalde Bart het maximale uit het leven, waarbij hij zich door niets en niemand liet tegenhouden. De Bart de Graaff Donoravond laat met name zien hoe Bart omging met zijn ziekte en hoe het zijn leven heeft beïnvloed.
Door verhalen van vrienden en bekenden leren de kijkers de Bart van buiten de schijnwerpers kennen. Daarnaast worden er portretten van jongeren getoond die net als Bart al jaren op de extreem lange wachtlijsten staan voor een nieuwe nier. [Radio.NL]
Geweldig!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:38 schreef Henkmanz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=pjZ77hX80cQ&mode=related&search= dit is toch wel één van de beste dingen die óóit op tv zijn geweest.
Samen met 'Met je bed van de flat' en 'Mep je oma in een coma'![]()
Nee, daarvoor moet je de DVD's aanschaffen denk ik. Het is met name nadoen van oude programma's van Bart.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze laten toch wel het grootste deel van de tijd oude beelden kijken hè?
Helaas niet. Volgens mij laten ze een heel klein beetje beeldmateriaal zien en de rest doen de huidige presentatoren. Als dat zo blijft dat zet ik de tv zo af. Bart verdient een betere herdenking.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze laten toch wel het grootste deel van de tijd oude beelden kijken hè?
Je snapt het niet, ooit de echte BOOS gekekenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:45 schreef tong80 het volgende:
Even een dildo in beeld voor humor om te lachen
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:44 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Helaas niet. Volgens mij laten ze een heel klein beetje beeldmateriaal zien en de rest doen de huidige presentatoren. Als dat zo blijft dat zet ik de tv zo af. Bart verdient een betere herdenking.
Toen zat ik in de kroegquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je snapt het niet, ooit de echte BOOS gekeken
Hij is best wel sjaggoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:56 schreef Bluezz het volgende:
Haha, die Dennis vd Geest
Sophie
Kijkt er nou niemand
toen bart 't deed was 't leuk. Nu is 't gewoon een amateurcluppie comedians (aka: lama's) die grappig proberen te doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:04 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij ontgaat me het één en ander net als de lama's daar schijnen mensen ook om te kunnen lachen.
Nou niet mijn stijl danquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is in stijl gemaakt tong.
Zo met je leuter in een peuterquote:
wtf? zo'n zieke geest had bart ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo met je leuter in een peuter
Een graftak in het vriesvak
Met je sandaal anaal
Wat anders dan hinkelen met Koos Alberts
Een mietje was hetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:09 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
wtf? zo'n zieke geest had bart ook weer niet hoor![]()
Ja, hehe, het moet niet té lastig wordenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:24 schreef Flyduck het volgende:
Ze kiezen wel makkelijke slachtoffers zoals dennis van der geest en beau,..
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:25 schreef Viking84 het volgende:
Wat een saai kutprogramma.
Dat stalken was wel leuk. Zat Beau daar nou met Antonie Kamerling? Ja toch?
idd. Iedereen lacht daar al als je een rare kop trektquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:28 schreef tong80 het volgende:
De lama's.Moet ik altijd denken aan verjaardagspartijtjes die niet leuk waren maar de moeder van de jarige had een spelletje verzonnen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:05 schreef jmac het volgende:
[..]
toen bart 't deed was 't leuk. Nu is 't gewoon een amateurcluppie comedians (aka: lama's) die grappig proberen te doen.
Ga ik ook eens doen... (de dvd's) ben namelijk al lid van BNNquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:44 schreef jmac het volgende:
[..]
Ben net weer lid geworden.
(voor de bart dvd's)
Zijn zus vertelde dat het een uitdrukking van hemzelf was hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:47 schreef SCH het volgende:
Alleen die titel is al zo gruwelijk en beledigend, herdenk dan gewoon niet
Titel is gewoon juist heel erg bart (en daarnaast is t n programma van bart). De zus van bart vond 'm ook perfect.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:47 schreef SCH het volgende:
Ik denk daar anders over. Als je na 8 jaar niet verder komt dan de Lama's en pis en poepgrappen is er iets mis.quote:
Da's de BNN generatie, concentratievermogen van 2,5 seconde maximaalquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk daar anders over. Als je na 8 jaar niet verder komt dan de Lama's en pis en poepgrappen is er iets mis.
En Try Before You Die en Nu we er toch zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk daar anders over. Als je na 8 jaar niet verder komt dan de Lama's en pis en poepgrappen is er iets mis.
So what. Dat is niet op basis van kwaliteit hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De Lama's heeft zelfs een Televizierring gewonnen.
Je kunt twisten over het feit wat wél leuk is en wat niet leuk is. Als je het leuk vind dan kijk je het, vind je het niet leuk dan kijk je het niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:06 schreef tong80 het volgende:
Nu we er toch zijn is erg leuk
Ik ben ook niket alleen maar negatief. Verder voegt BNN nioks toe.
Eergisteren ook weer iemand in een gorillapak die de persconferentie verstoord. Niet leuk. Maar ze denken zelf van wel
Blijkbaar wel, bellend/SMSend en internettend Nederland heeft gestemd voor De Lama's, dus vinden die dat het programma kwaliteit heeft.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:06 schreef SCH het volgende:
[..]
So what. Dat is niet op basis van kwaliteit hoor.
Ja, die vinden Balkenende ook goed en kijken massaal naar Hart van Nederlandquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, bellend/SMSend en internettend Nederland heeft gestemd voor De Lama's, dus vinden die dat het programma kwaliteit heeft.
Je moet het Lama-publiek niet vergelijken met de CDA-stemmers.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, die vinden Balkenende ook goed en kijken massaal naar Hart van Nederland
BNN probeert een beetje iets nieuws te brengen, ze willen een hele nieuwe programmering in de hele PO.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:21 schreef tong80 het volgende:
Ach Bart de Graaf zei ooit dat ie de VPRO niks vond. Als er één omroep grensverleggend is geweest.
Ja maar het is niet grensverleggend.Veel schutingswoorden en poep en pis roepen stelt niks voor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
BNN probeert een beetje iets nieuws te brengen, ze willen een hele nieuwe programmering in de hele PO.
Ze proberen vooral de doelgroep jongeren aan te trekken, en dat lukt ze aardig.
O jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:54 schreef Adelante het volgende:
De Wie Kent Kwis
http://www.youtube.com/watch?v=e1Ar1-Kvvg0
straks meer> bart-archief op youtube mag wel wat groterquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:25 schreef jmac het volgende:
Handig, ik zie dat die 101.tv te rippen valt
http://youtube.com/watch?v=APmy9laF8ok
Zal alles wel opnemen en t in stukjes knippen.
http://youtube.com/watch?v=jFP8Rucldfk
http://youtube.com/watch?v=dq2xmhFHqKE
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:55 schreef jmac het volgende:
[..]
straks meer> bart-archeif op youtube mag wel wat groter
Morgen zet ik de hele marathon op usenet, directe stream vanaf digitale tv (DVB-C) dus dvd kwaliteitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:25 schreef jmac het volgende:
Handig, ik zie dat die 101.tv te rippen valt
http://youtube.com/watch?v=APmy9laF8ok
Zal alles wel opnemen en t in stukjes knippen.
http://youtube.com/watch?v=jFP8Rucldfk
http://youtube.com/watch?v=dq2xmhFHqKE
Zo ging dat vroeger in Boos, dat was de hele opzet van deze avond of je het nou leuk vond of nietquote:MAAR VOOR DE REST: WAT EEN SAAI PROGRAMMA MET WANNABE-IK BEN GRAPPIG MENSEN!!!!Als ik niet had geweten dat Beau enzo erin zat en die in de zeik werd genomen (werd bij Boulevard verteld) was ik na een half uur weggezapt.. Die mensen van de lama´s enzo vinden zichzelf zó grappig terwijl ze dat totaal niet zijn, zo slecht..
En Katja kwam ook zo ´gemaakt grappig´ over met de zogenaamde ´oh kijk in de camera en lach-oplees acties...´
![]()
Ik zag trouwens daarna het programma met Eddy Zoey, dat blijft ook een leuk format! Vaag dat Eddy niet in de special zat, was toch ook al bij BNN toen Bart er nog was?![]()
Nou eigenlijk zegt dat alles! Die formats waren leuk, omdat JUIST Bart het deed! Zo´n programma met die stalkers en snachts wakker maken kon eigenlijk alleen hij doen, omdat hij dan ´kwajongensachtig´ eens even aan ging bellen midden in de nacht of een ruit door een raam heen gooide.. en die BN-ers pikte dat ook van hem, hij kon veel maken omdat iedereen hem wel schattig ook vond... Deze mensen van vanavond DOEN leuk, Bart HAD het zelf al... dat is het verschil denk ik..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:36 schreef lachejonge het volgende:
Ik ben het helemaal met Kidney_Bean eens, behalve dan dat ik Philemon en Sophie zelf helemaal niet uit kan staan. Het is een gemiste kans en er is volgens mij nog veel materiaal in de archieven dat niet uitgezonden is. Ik vond de opmerking van die o zo nietleuke Nicolai (wat ziet iedereen toch in hem) in het begin (het materiaal van Bart zou behalve dat wat de afgelopen jaren vaak herhaald is niet leuk zijn) vond ik erg jammer. Die Teringtubbies waren leuk omdat het Bart was. Zet drie anderen in zo'n pak en het is een stuk minder leuk. Het was het gezicht van Bart wat alles deed. Ik heb het gevoel dat goeie smaak de laatste jaren steeds minder te vinden is.
tja, beetje domme reactie als je gisteren interview met zijn zus in wat heet had gezien.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:47 schreef SCH het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Morgen zet ik de hele marathon op usenet, directe stream vanaf digitale tv (DVB-C) dus dvd kwaliteit
Ik vind jou in dat geval een mongool. Weet je waarom? Omdat deze series alles behalve grensverleggend zijn. Sterker nog, de groep waar jij waarschijnlijk een grote hekel aan hebt, heeft een tweetal van deze dingen al jaren geleden uitgezonden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik vind:Over Mijn Lijk Je Zal Het Maar Hebben Neuken Doe Je Zo!
anders erg grensverleggend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |