quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:11 schreef ruud.nl het volgende:
ga lekker hier posten ofzo en val ons niet met je onzekerheden lastig...![]()
Ze noemen het ook wel KLAAGBAAKquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:11 schreef ruud.nl het volgende:
ga lekker hier posten ofzo en val ons niet met je onzekerheden lastig...![]()
www.godhatesfags.comquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:22 schreef PeZu het volgende:
stand your ground fag en niet opeens terugjrabbelen
zeg wholla!quote:
Eerder eropquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:59 schreef Lucille het volgende:
Dus je zit nu weer in de kast?
Tsja dit verzinnen ze niet zomaar, er moet toch een soort van waarheid zitten. De waarheid zal wel ergens in het midden hangen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:16 schreef MASD het volgende:
De daders zullen wel een reden hebben gehad om dat topic te openen...
Ik ken gelukkig niemand op FOK! IRL. Dat wil zeggen, bewust dan he. Misschien zitten er mongolen bij die hier ook vertoeven maar daar heb ik dan gelukkig geen weet van.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:54 schreef Maikuuul het volgende:
Alsof je mensen op Fok! IRL kent.
quote:
waar rook is...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:10 schreef Biogarde het volgende:
Ze zullen het toch zeker niet verzinnen!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:58 schreef Flashwin het volgende:
Lenus? Dat is die kneus van dit topicconfronteer hem eens daarmee. of was dat ook weer zo een homo grap van zijn vrienden/"?
He joggeh!quote:
TS, je was er zelf bij toen we dit topic aanmaakte. We hebben het zelfs nog aan je voorgelezen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:51 schreef Arid het volgende:
-bla-
Geen probleem uiteraard, daar zijn vrienden voor. Wat blijkt later tot mijn stomme verbazing
-bla-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |