Ik zag geen klein rood fietsje achter je aankomen en technisch gesproken was het idd bij Van Leest.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij de van Leest of zo? En was ik in m'n uppie of met die kleine blonde dood?
Hoe dan ook: Had dan hoi gezegd. Muts
maar is Dirk dan ook blauw in General Chat ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:29 schreef wonderer het volgende:
Doe dan Lesbeau ook meteen even. Die staat al vijf topics niet centraal
Blauw is blauw.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar is Dirk dan ook blauw in General Chat ?
Daarom wordt-ie ook afgeschaft.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:59 schreef Stroekie het volgende:
Giroblauw past bij jouw
Maar die stomme postbankleeuw, is de reclame blunder van de eeuw
Denk je wel aan de buren?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:00 schreef Stroekie het volgende:
en ja voordat ik mij nog meer dichterlijke vrijheden ga toe eigenen groet ik u alleen en vertrek naar de slaapvertrekken![]()
Dat hoor je wel aan hoe hard ze je vervloeken?quote:
daar hoor ik niks van want topic opa legt 's nachts z'n gehoorapparaat op het nachtkastjequote:Op donderdag 24 mei 2007 00:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat hoor je wel aan hoe hard ze je vervloeken?
Hè hè dan kunnen die Ellen, Jan Mulder Antonie Bodar, Howard Komproe, Xander en weet ik wel BN' ers allemaal nog meer ook van de buis gehaald worden?quote:
You are weird sometimesquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:32 schreef Cairon het volgende:
Dit moet toch wel de aandacht trekken van de persoon van wie ik de aandacht WIL trekken.
Herne, kom naar beneden en sla je slag! Neem Equilan en de gang meteen mee.
Oh...quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Giroblauw past bij jouw
Maar die stomme postbankleeuw, is de reclame blunder van de eeuw
Bartjebart!quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh...![]()
Das ech nie... de postbankleeuw is echt way to schattig...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |