Daar was ik gisterquote:
quote:
Het bestaan van dat grafland is genoeg. Onverstaanbaar, bureaucratisch, een weg is een off-de road parcours. Afspraken maken is geen optiequote:
Blijft een geniaal woordquote:Op maandag 28 mei 2007 12:38 schreef warrel het volgende:
België
Ik ga van de zomer weer naar Antwerpen! Dit keer met m'n surrogaatzusje![]()
ja en vandaag leegquote:Op maandag 28 mei 2007 17:51 schreef warrel het volgende:
Tsja, hij was gister dicht toch?
Tuurlijk. Echte mannen slapen niet draaien nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:08 schreef Agiath het volgende:
nog mensen wakker?
Juist.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:14 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tuurlijk. Echte mannen slapen niet draaien niet
Morgen een semi-bruiloft![]()
Nou, het kan een stuk of 40 dingen betekenen, dus ik zeg maar gewoon juistquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen flauw idee waar ik heb over heb...
Nah, je moet iig aan zo'n knuppel snokken om het te bereiken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, het kan een stuk of 40 dingen betekenen, dus ik zeg maar gewoon juist![]()
Succes en gefeliquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:34 schreef Agiath het volgende:
Nou dit is em dan, nummer 10000
jaja bier taart etc.
Donderdag kan ik pas weer zuipen, morgen CSE scheikunde
[afbeelding]
Heb je in geval van nood ook schietstoelen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:28 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nah, je moet iig aan zo'n knuppel snokken om het te bereiken.
Zo'n ding dus:
[afbeelding]
Thxquote:
Ja, maar geen parachutesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb je in geval van nood ook schietstoelen?
Ok, slaapse en veel plezier morgenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Eerder andersom![]()
Maargoed, ik ga tukken. Morgen ceremoniemeester![]()
Geluksvogelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Voor 't eerst in weken 's lekker uitslapen![]()
Tukse Bart![]()
wtf is dat voor plastic bak die niet harder dan 150 mag?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:28 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nah, je moet iig aan zo'n knuppel snokken om het te bereiken.
Zo'n ding dus:
[afbeelding]
Ja of wij.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:34 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Zo, net terug van Pinkpop. Ik heb veel gemist geloof ik
Kleinequote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:34 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Zo, net terug van Pinkpop. Ik heb veel gemist geloof ik
Knopen darling. Da's best hardquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wtf is dat voor plastic bak die niet harder dan 150 mag?
Spareribs met patat en slaquote:
Zout op, ik ga lekker tukken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:14 schreef Bravebart het volgende:
Zuipen @ KB met VLS 61 + Dennis
Allemaal komen
quote:Na gedane arbeid is 't goed rusten
Onder welke berg kom jij vandaanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan is het vast een DG300.
waarom in hemelsnaam niet-iso-maten-meters in een zweefvliegtuig?
maak voor mij ook nog watquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben vergeten te eten, ik ga nu me eten klaarmaken
Owww das wel heul erg lekker!!! Volgende keer diner-meet bij jou in je villa a/h Hollands Spoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb nog lasagna, vers gemaakt![]()
behalve bij zweefvliegtuigen. Plus dat die amerikaanse maten kut zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Onder welke berg kom jij vandaan![]()
Vrijwel alles wat met de lucht- scheep- of ruimtevaart te maken heeft is in NM's, kts, feet, lbs en cubic ft.
quote:
Okquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sorry heb al bij iemand anders gegeten
Zulks een inhoudsloze postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |