Slaap lekker!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik ga ook pitten, ben een beetje bezopen en moet morgen leren.. flink veel water gedronken dus goede hoopr op geen kater![]()
Ohquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:14 schreef Houniet het volgende:
nee ik ga niet weg, ik zei die jongens ajuu
Zeker weten, echtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:11 schreef Houniet het volgende:
ik ga slapen Nachtwacht, weltrusten he!
ik ga nu echt hehe
Hioer op FOK! bedoel ik ehquote:Op vrijdag 25 mei 2007 06:30 schreef Sebasser het volgende:
Rustig geweest vannacht, dat dan weer wel.
Hooooooooi, Niet echt, ik ga net weg immers.quote:
Ohquote:Op vrijdag 25 mei 2007 06:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hooooooooi, Niet echt, ik ga net weg immers.
Jij ook een goedemorgen, En de rest van de ksc natuurlijk.
Heyquote:
Ik heb hem oom onlangs gehoord.. is best goed te doen ja!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 06:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Hey
Ik ben vandaag toch heerlijk wakker geworden! Met een of andere Salsa cover van Clocks(coldplay)
Nah, dat vind ik toch wel de meest slechte muziek van Buena Vista Social Club.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 06:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Hey
Ik ben vandaag toch heerlijk wakker geworden! Met een of andere Salsa cover van Clocks(coldplay)
Ik ben niet bekend met de restquote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik toch wel de meest slechte muziek van Buena Vista Social Club.
Dit nummer staat op de CD 'Rhytms Del Mundo', maar ik heb die cd maar weer snel weggedonderd
Moge allemaal
* gaat werken nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |