alleen met Oranjeboom mag hetquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:10 schreef VoreG het volgende:
Met bier wordt niet geknokt.
Tegenwoordig lopen de spelers met een hupje over het veldquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:17 schreef golfer het volgende:
Ach, met een trainer als Aad de Mos mag je de spelers natuurlijk weinig verwijten.
Het slaat blijkbaar over op ze.
Ik kan doorpostenquote:
Aye aye sirquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:18 schreef golfer het volgende:
Tijd om 2 afleveringen van LOST te bekijken.
Hoe langer je wacht, hoe duurder het gaat worden nu ze bij de EU zitten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:55 schreef dndiek het volgende:
Praag, leuke stad
Daar wil ik nog wel een keer naar toe
Praag is nu ook al relatief duur in vergelijking met andere gebieden in Tsjechië.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht, hoe duurder het gaat worden nu ze bij de EU zitten.
Dat is altijd zo geweest. En ik kom er jaarlijks en ik zie in Praag ieder jaar het prijsniveau stijgen. Zeg maar 5 jaar geleden betaalde je in het centrum van Praag zo'n 25-30 kroon voor een halve liter bier en in Brno, de 2e stad van Tsjechie zo'n 12 kroon. Nu is het in Praag al rond de 30-40 kroon en bij Old Town Square betaal je zelfs soms 120 kroon (!) terwijl 1 straat verder het al weer voor 30 kroon te krijgen is. Sommige clubs zoals Duplex zijn ook peperduur qua drankprijzen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:07 schreef Messenga het volgende:
[..]
Praag is nu ook al relatief duur in vergelijking met andere gebieden in Tsjechië.
Ja, ik ken het.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat is altijd zo geweest. En ik kom er jaarlijks en ik zie in Praag ieder jaar het prijsniveau stijgen. Zeg maar 5 jaar geleden betaalde je in het centrum van Praag zo'n 25-30 kroon voor een halve liter bier en in Brno, de 2e stad van Tsjechie zo'n 12 kroon. Nu is het in Praag al rond de 30-40 kroon en bij Old Town Square betaal je zelfs soms 120 kroon (!) terwijl 1 straat verder het al weer voor 30 kroon te krijgen is. Sommige clubs zoals Duplex zijn ook peperduur qua drankprijzen.
Dat is wel aardig in de middle of nowhere! Ik heb ooit jaren geleden in 1 of ander gat een halve liter voor 6 kroon gekregen. Destijds 8 a 9 Eurocent ofzo (was nog in de tijd van de gulden). Wtf?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, ik ken het.
Ik zat dan in Horni Plana ( Ja, vertaal dat maar eens.) 15 kronen voor een halve liter budweiser was normaal.
Ja, de dichtsbijzijnde stad (Budejovic) was 60 km verderop.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat is wel aardig in de middle of nowhere! Ik heb ooit jaren geleden in 1 of ander gat een halve liter voor 6 kroon gekregen. Destijds 8 a 9 Eurocent ofzo (was nog in de tijd van de gulden). Wtf?
budweiserquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, ik ken het.
Ik zat dan in Horni Plana ( Ja, vertaal dat maar eens.) 15 kronen voor een halve liter budweiser was normaal.
Je hebt de Tsjechische Budweiser (Budvar) en de Amerikaanse Budweiser. Dat zijn 2 TOTAAL verschillende biertjes die niets met elkaar te maken hebben behalve dat ze met elkaar kibbelen over de naam.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
budweiserwat een tering zooi is dat zeg
Ik kwam vanavond de avondvierdaagse tegen, leek hier wel wat opquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:55 schreef Aanvoerder het volgende:
Wellicht dat ik komend seizoen in Praag werkzaam ben. Moet dan wel AJAX grotendeels missen, maar ik ben er uit, ik ga een seizoenskaart erbij nemen van Slavia Praag en lekker bij de Ultras op zuid daar staan en Tsjechische voetballiederen meebleren. SCC kost maar 30 Euro ofzo voor 15 wedstrijden. Als Mlada Boleslav dit weekend nog van Liberec wint, dan worden ze ook nog 2e. Dan heb je ook nog Europese wedstrijden in het vooruitzicht.
[afbeelding]
Slavia fans op weg naar het stadion van Sparta. Gezellig.
Dat riep ik ook tegen Bluezz nadat ze seizoen 1 had bekeken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog nimmer een aflevering van Lost gezien en ben het ook niet van plan eigenlijk.
Maak je geen zorgen. Ik verklap niets hier.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:24 schreef MaxPower het volgende:
Ben nu halverwege seizoen 2 van Lost, dus geen spoilers hier aub
Daarom.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:24 schreef tong80 het volgende:
Ik ga niet kijken. Heb al verslavingen en tv-programma's die ik moet zien genoeg
Goi.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Moi.
Jong en lui gaat ook netjes naar bed.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:17 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen. Trusten jonge lui zoals Golfert en Bluezz
Was het maar zoquote:
Ik ben vrijquote:
Ik moet hem nog zien. Had ze gedownload op 'PC 1 hier', en daar is het beeld op maximale contrast en brightness nog hartstikke donker. Zag dus helemaal niets. Vanavond maar op 'PC 2' kijken, waar ik normaal op kijkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:18 schreef golfer het volgende:
Wow.
Wat een geweldige finale-aflevering van Lost.![]()
Idd zeg maar nietsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:11 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Ik moet hem nog zien. Had ze gedownload op 'PC 1 hier', en daar is het beeld op maximale contrast en brightness nog hartstikke donker. Zag dus helemaal niets. Vanavond maar op 'PC 2' kijken, waar ik normaal op kijk.
Seizoensfinale van driequote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd zeg maar nietswant wij zijn pas in Seizoen 1
Maar die finale.. is toch niet het eind? er komen er toch nog wel meer ???
Mooi dan hebben we dus nog evenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Seizoensfinale van drie. Twee seizoen ervoor eindigen ook met een finale
.
Met een speciale Lama'squote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:04 schreef borisz het volgende:
vanavond naar Bart Vijf Jaar Tuin Op Zijn Buik kijken![]()
jepquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:33 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh
[..]
Met een speciale Lama's
Heb jij nog Eco vandaag?
Douchewaterleiding is kapot hier. Geeft een teringzooi
OK, succes dan maarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:35 schreef borisz het volgende:
[..]
jepheb nog eco. Ik heb vooral geen zin in het betoog
![]()
Maar het blijft een geweldig nummerquote:
Beter iets dan niets he?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Praag daar ben ik ook 10 minuten geweest
Waarheen precies? 23 juni naar Kiev voor 8 dagen, 21 juli 9 dagen naar Praag en dan als ik aangenomen word, vanaf september werkzaam in Praag. Zou echt gaaf zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:50 schreef appelsientje het volgende:
Wanneer ga je aanvoeder??
Cewl.. maar misschien domme vraag... waarom ??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:52 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Waarheen precies? 23 juni naar Kiev voor 8 dagen, 21 juli 9 dagen naar Praag en dan als ik aangenomen word, vanaf september werkzaam in Praag. Zou echt gaaf zijn.
Ik heb altijd al willen werken in andere landen. Talen leren, cultuur proeven, internationale ervaring opdoen. Tsjechie heb ik heel veel banden mee. Wil er een jaar of 2 werken en dan ergens anders. Italie, Rusland, Spanje, Duitsland, Engeland, etc.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Cewl.. maar misschien domme vraag... waarom ??
En voor hoe lang??
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik heb altijd al willen werken in andere landen. Talen leren, cultuur proeven, internationale ervaring opdoen. Tsjechie heb ik heel veel banden mee. Wil er een jaar of 2 werken en dan ergens anders. Italie, Rusland, Spanje, Duitsland, Engeland, etc.
Ik snap dat welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Sommigen, blijven het liefst hun leven lang in NL, ik heb meer de neiging om in Europa te blijven, maar korte uitstapjes zeg ik geen nee tegen.
Ja, Brno ben ik 2 dagen geweest. En een ruime week in 1 of ander klein kutdorp vlakbij Bystrice pod hostynem. Maar wel een chille villa. Die nadat wij er zijn geweest nooit meer is verhuurdquote:
Ben in genoeg gehuchten geweest in Tsjechie. Echt vaak geen zak te beleven. Kansloos veel bier zuipen in de kroeg met gare Tsjechen. Brno is wel relatief klein voor een 'grote' stad, maar best leuk uitgaan als je weet waar je heen moet gaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja, Brno ben ik 2 dagen geweest. En een ruime week in 1 of ander klein kutdorp. Maar wel een chille villa. Die nadat wij er zijn geweest nooit meer is verhuurd![]()
Ach als je met 12 gekken ben is het overal wel lachen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Ben in genoeg gehuchten geweest in Tsjechie. Echt vaak geen zak te beleven. Kansloos veel bier zuipen in de kroeg met gare Tsjechen. Brno is wel relatief klein voor een 'grote' stad, maar best leuk uitgaan als je weet waar je heen moet gaan.
Leuk man!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:55 schreef Aanvoerder het volgende:
Wellicht dat ik komend seizoen in Praag werkzaam ben.
Het was idd frisjes. Het bier hield me al sinds 10 uur 's-ochtends @ Schiphol de dag daarvoor warm. Man, man, man wat was ik vernacheld voor, tijdens en lang na de wedstrijd. Heb nog met Sethje een taxi naar het stadion genomen, maar kan me daar echt niets meer van herinneren.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik weet niet zo veel meer van Praag, behalve dat het vrij koud in het stadion was. Het bier heeft me warm gehouden de rest van de dag denk ik.
Mooi in het centrum. Ben er al 3 jaar niet meer geweest. Hoe kom je er eigenlijk op om naar Brno te gaan, behalve dat het stukken goedkoper is dan Praag.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ach als je met 12 gekken ben is het overal wel lachen.![]()
Hostel Janska zaten wij in Brno
We zaten zoals gezegd een ruime week met een man of 12 in een villa met zwembad sauna tennisbaan etc. in een vaag dorpje nog xx KM van Brno echt tegen de grens aan. Onze bus naar NL zou vanuit Brno vertrekken. Maar omdat we er de heen reis als zwaar lang over gedaan hadden om van Brno daar te komen, terwijl het naar onze schatting maximaal een uurtje zou duren. en we de treinen daar ook niet helemaal vertrouwden zijn we een dag eerder dan dat we zouden vertrekken op de bonnefooi naar Brno gegaan en hebben we daar over nacht en de stad onveilig gemaakt zodat we iig wisten dat we tijd genoeg hadden om de bus te halen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:38 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mooi in het centrum. Ben er al 3 jaar niet meer geweest. Hoe kom je er eigenlijk op om naar Brno te gaan, behalve dat het stukken goedkoper is dan Praag.
Wat is dat?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:58 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga iedereen een fijn weekend wensen
Ik ben naar opwekking
neuhquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Borisz al aan het stressen voor Eco?
Het enige dat ik me kan indenken is iets met een seance ofzo, maar ja, volgens mij is Sientje niet echt into New Age en dat soort dingen.quote:
Ik ben nog ff de oude examens aan het doorlezen, maar ik maak me niet echt zorgen ofzo.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:29 schreef borisz het volgende:
[..]
neuh
Ik ga wel alvast mijn spullen elkaar zoeken, nog ff eten etc en dan weg dus ajuus![]()
Nou het scheelt niet veel...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het enige dat ik me kan indenken is iets met een seance ofzo, maar ja, volgens mij is Sientje niet echt into New Age en dat soort dingen.
Je kon vanochtend douchen op de wc.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Kun je nu badderen in de woonkamer?
God ik hou het kort anders is het eten van mijn bordquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou het scheelt niet veel...
www.opwekking.nl
4 dagen lang bidden.
Ieder z'n ding zullen we maar zeggen.
Multitasking.quote:
quote:
is eens wat anders dan Pinkpopquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou het scheelt niet veel...
www.opwekking.nl
4 dagen lang bidden.
Ieder z'n ding zullen we maar zeggen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:40 schreef borisz het volgende:
[..]
God ik hou het kort anders is het eten van mijn bord
Amen
![]()
En dat betekent?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik houd 't maar bij m'n agnostische en lichtelijk 'pagan' kijk op het leven.
Zoek 't zelf op.quote:
Inderdaad, ook niet mij ding dit. Maar de sfeer bij zoiets moet altijd wel relaxed zijn.quote:
Praat me niet van verbouwingenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:06 schreef Bluezz het volgende:
Hellooooooooooooooooooooooooooo
De verbouwing van de overburen verloopt vandaag een stuk geruislozer
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik haat pappa's die denken dat ze de douche kunnen maken.
Ja en ik moet nog steeds gaan haha...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Plus de topickill erbij.
Heel erg inderdaad...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:57 schreef golfer het volgende:
Jeetje: De vrouw van buzzer is onverwachts overleden
Ja, triest bericht... zo oud is hij toch niet? Hebben ze kleine kinderen, dat je weet?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:57 schreef golfer het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:57 schreef golfer het volgende:
Ja, ze hebben volgens mij vrij jonge kinderen nog.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:58 schreef Suijk het volgende:
Ja, triest bericht... zo oud is hij toch niet? Hebben ze kleine kinderen, dat je weet?
jemigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:57 schreef golfer het volgende:
ja ze hebben jonge kidsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, triest bericht... zo oud is hij toch niet? Hebben ze kleine kinderen, dat je weet?
Heeel... raar. Ook al ken ik die persoon niet...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:57 schreef golfer het volgende:
Niet op Boula?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:42 schreef methodmich het volgende:
Goeiemiddag!
Rondje op kosten van Andy Slory.
Wat doet die dan??quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat doet die dan??
Heb net de PC pas weer aan, kom van een huwelijk.
Ok niet gepasseerd dus. Dat dacht ik namelijk.quote:Maar ook Khalid Boulahrouz en Clarence Seedorf zijn niet van de partij. De Chelsea-verdediger heeft last van een knieblessure, terwijl de AC Milan-middenvelder vanwege persoonlijke redenen verstek mag laten gaan.
i know, ze hebben ooit de wereld netjes verdeeld, maar toen die afspraak over was stak Busweiser de oceaan over en begon zn troep ook in Europa te verkopenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:50 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Je hebt de Tsjechische Budweiser (Budvar) en de Amerikaanse Budweiser. Dat zijn 2 TOTAAL verschillende biertjes die niets met elkaar te maken hebben behalve dat ze met elkaar kibbelen over de naam.
dat was echt een genante reportage!quote:
hahah ja bier kan je het idd niet noemen. Kan je in Nederland al Bud light kopen? Dat gedrocht wordt in Amerika veel gedronken, maar er zit simpelweg geen smaak aan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:53 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
i know, ze hebben ooit de wereld netjes verdeeld, maar toen die afspraak over was stak Busweiser de oceaan over en begon zn troep ook in Europa te verkopen
ik las het gisteren achter de schermenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:57 schreef golfer het volgende:
dit is dan ook een hele andere Arenaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:00 schreef DarkShine het volgende:
Wat een ttIk probeer de ArenA normaal te boycotten...
Ik hoop op een beetje mazzel her en der in het rekenen voor mijn gewilde cijfer.quote:
Oh, dan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:49 schreef borisz het volgende:
[..]
valt nog mee, dooddoender grens ligt op een uur![]()
Dit is wel lullig voor terrorobbie. Die zit nu vast aan zn bordje yoghurt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:48 schreef Bos81 het volgende:
Dinsdag en donderdag heb ik al pizza gehad. Zojuist 2 broodjes hamburger gehad![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dit is wel lullig voor terrorobbie. Die zit nu vast aan zn bordje yoghurt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dit is wel lullig voor terrorobbie. Die zit nu vast aan zn bordje yoghurt.
met mate geloof ik 2 max. in de weekquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:03 schreef Suijk het volgende:
Wat zegt Sonja Bakker eigenlijk over bier? Glaasje roosvicee in de plaats?
quote:Sonja Bakker was twee jaar geleden zo slim om op te schrijven, wat iedereen altijd al wist: veel bewegen, en met mate eten, en dan val je af. Een kroketje of biertje op zijn tijd mag dus best, maar geen veertien flessen bier per week.
1 glas wijn mag toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:03 schreef Suijk het volgende:
2 per week maximaal, dat wordt mijn dood manquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:08 schreef borisz het volgende:
[..]
met mate geloof ik 2 max. in de week
edit: van www.sonjabakker.nl
[..]
Oh oh, denk om de koolhydraatjes en de suikertjesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:03 schreef Suijk het volgende:
Een achterbakse hond dat het is, altijd zo fel tegen doping zijn en dan nu dit.quote:
de wereld sterft dan uitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
2 per week maximaal, dat wordt mijn dood man
Dan hoef ik in ieder geval niet te kijkenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:31 schreef borisz het volgende:
[..]
de wereld sterft dan uit![]()
Tom Egbers presenteert wat heet
Was van hem niet geheel onverwacht natuurlijk...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een achterbakse hond dat het is, altijd zo fel tegen doping zijn en dan nu dit.
Ja en nee, ik wist niet zo goed wat ik ermee aan moest. Dat heb ik nu nog steeds met het dopingvraagstuk. Het is zo'n schimmig gebied.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Was van hem niet geheel onverwacht natuurlijk...
Ajoh iedereen doet het toch. Zo schimmig is het dus niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja en nee, ik wist niet zo goed wat ik ermee aan moest. Dat heb ik nu nog steeds met het dopingvraagstuk. Het is zo'n schimmig gebied.
Zo ver ga ik niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ajoh iedereen doet het toch. Zo schimmig is het dus niet.
is ecologie tegenwoordig ook al een eindexamenvak?quote:
Zou 't niet weten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:01 schreef Suijk het volgende:
Eco is wel een goede schrijver.
mwah als het aan Al Gore licht welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
is ecologie tegenwoordig ook al een eindexamenvak?
laat ik maar niet meer over het vak Nederlands beginnenquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
laat ik maar niet meer over het vak Nederlands beginnen
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:13 schreef Againzender het volgende:
of was het een woordgrapje ivm de spaarlampobsessie van Gore?
Jee WEeetzz togggch!!!!11quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat was óf een briljante pickup line waarna iedereen het bed opzocht om monopoly te spelen, of, waarschijnlijker, een dooddoener-to-be.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:18 schreef Grulez het volgende:
Mooi gras is niet lelijk.
En het daarna zien groeien zeker.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:05 schreef Bos81 het volgende:
Of ze zijn naar buiten gegaan en gras gaan halen om het in hun tuin te planten
Hopelijk gaat het ook over Geldrop. Zo ver ligt dat ook weer niet van Limburg afquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:04 schreef Againzender het volgende:
Er komt even een bak noodweer aanzetten richting Limburg:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur_bliksem
het is een heel maf complex dit, lijkt boven de Ardennen helemaal te activeren, ik heb dit zelden gezien....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het ook over Geldrop. Zo ver ligt dat ook weer niet van Limburg af
Dat was toch wel bekend dacht ikquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:12 schreef borisz het volgende:
AZ is de HOOLS weerman?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:14 schreef Bos81 het volgende:
Ja, AZ schuift niet bepaald onder stoelen en banken dat hij geinteresseerd is in het weer.
ik vind het weer vaak zat ook gewoon kut hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:19 schreef borisz het volgende:
Dus als iemand tegen AZ zegt: lekker weertje he? krijg je gelijk een complex antwoord![]()
okquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vind het weer vaak zat ook gewoon kut hoor.
Je hoeft niet te vertellen waar jij zit bij het onweer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:14 schreef Bos81 het volgende:
Ja, AZ schuift niet bepaald onder stoelen en banken dat hij geinteresseerd is in het weer.
Nee, ik ga dan gezellig buurten bij Vaduzquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je hoeft niet te vertellen waar jij zit bij het onweer.
ik zie hetquote:
Hey, als ze het in Harry Potter doen met de restanten van thee.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
DE als in DOuwe egberts
M.a.w. jij kan de toekomst lezen dmv koffie(drap)![]()
tja, het waxs tijdelijk bedoeld, maar is er nog steeds. Dus maken wij er maar gebruik vanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:31 schreef Bos81 het volgende:
O wacht dat ene forum
Ik dacht dat dat al even verdwenen was![]()
Daar doelde ik eigenlijk opquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hey, als ze het in Harry Potter doen met de restanten van thee.
Kan ik me wel voorstellen. Je bent zenuwachtig en volgens mij is het ook best benauwd buitenquote:
Ik ben idd echt zenuwachtig. En ik ga nooit vroeg naar bed. Wagde het erop maar lag echt wakker nar het plafond te staren.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Je bent zenuwachtig en volgens mij is het ook best benauwd buiten
Bos ziet er ook steeds mannelijker en aantrekkelijker uit met z'n wilde haarbos.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:44 schreef RayMania het volgende:
En nu Lost kijken, met zichtbaar beeld.
Wat ben je trouwens nog laat op Bos, merk ik vaker.
Pa is op vakantie, dus laat ik de regels voor wat ze zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:44 schreef RayMania het volgende:
En nu Lost kijken, met zichtbaar beeld.
Wat ben je trouwens nog laat op Bos, merk ik vaker.
En terechtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pa is op vakantie, dus laat ik de regels voor wat ze zijn
Ik ben ermee bezig, maar het kan nog even durenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:48 schreef tong80 het volgende:
Man ga op jezself wonen. Ik schrok dat je geen Studio Sport kon kijken omdat je pa om 19.00 uur eet.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bos ziet er ook steeds mannelijker en aantrekkelijker uit met z'n wilde haarbos.
Het is een echte vent aan het worden.
Okquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ermee bezig, maar het kan nog even duren
Moest je van je pa altijd 23.30 op bed?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pa is op vakantie, dus laat ik de regels voor wat ze zijn
Nee, dat niet. maar wel van de PC afquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Moest je van je pa altijd 23.30 op bed?
Ja, dat wel. Maar toch als ik ergens geen zin in heb is het ruzie met Pa en hij heeft wel een beetje gelijk. Anders zit ik er nog langer op dan normaal.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je bent volwassen genoeg om zelfs te beslissen wanneer jij wat doet toch?
Oké.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar toch als ik ergens geen zin in heb is het ruzie met Pa en hij heeft wel een beetje gelijk. Anders zit ik er nog langer op dan normaal.
In alle andere zaken ben ik gewoon vrij.
Einde discussie.
Ik heb de vrijheid wel, ja.quote:
Adem in, adem uit...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:58 schreef Bos81 het volgende:
Nog 1 opmerking En that's it
Ik woon in ZIJN huis, als hij die regel invoert heb ik me er gewoon aan te houden.
Ik en boos wordenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:00 schreef RayMania het volgende:
Viel me alleen op, wist niet dat je boos werd.
Hoe laat vertrekt je vliegtuig?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:00 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden heeft zijn koffers gepakt!
Tijd voor een biertje
dat lijkt wel zoquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik en boos worden![]()
Dat lijkt alleen maar zo. Lichtelijk geirriteerd misschien, maar boos neuh
Okee,quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:05 schreef borisz het volgende:
[..]
dat lijkt wel zo
Dat zijn weer internetreads waar je soms niet veel waarde aan moet hechten
waarheen?quote:
Ik mocht vanavond een glas wijn of een jus d'orange.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
1 glas wijn mag toch?
al lijkt TR me geen wijndrinker![]()
Goede reis alvast en maak er een onvergetelijke dag van volgende week.quote:
Komt door de one-liner van Boriszquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Om de een of andere reden moest ik toch een beetje aan Hools denken toen ik dit topic zag:
Hey, stel virtueel bierdrinkende josti's!
gracias!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Goede reis alvast en maak er een onvergetelijke dag van volgende week.
Veeel plezierquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
gracias!
* Eilanden slapie doen gaat!
![]()
Het is dat we er, op jou na dan, ook in het echt vaak wel gehoor aan geven.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Om de een of andere reden moest ik toch een beetje aan Hools denken toen ik dit topic zag:
Hey, stel virtueel bierdrinkende josti's!
Hier kan ik me alleen maar bij aansluitenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is dat we er, op jou na dan, ook in het echt vaak wel gehoor aan geven.
Heeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier alvastquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:00 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden heeft zijn koffers gepakt!
Tijd voor een biertje
Ik kan hier nu iets flauws in de trand van "mag dat wel van je vader?" neerzetten maar dat doe ik maar niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten
Heel verstandigquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik kan hier nu iets flauws in de trand van "mag dat wel van je vader?" neerzetten maar dat doe ik maar niet.
Nu ben je eigenlijk al te laat.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik kan hier nu iets flauws in de trand van "mag dat wel van je vader?" neerzetten maar dat doe ik maar niet.
Neuh, al lachten de biertjes en bitterballen die vanavond langskwamen wel heel vriendelijk naar mij.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo kan ik ook wel bij dingen zeggen, mag dat van Sonja Bakker. Maar dat is nog niet nodig gebleken neem ik aan.
Die was al bij koppensnellers, afgelopen zaterdag.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:47 schreef VoreG het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2007/05/jong_geleerd_lauw_gedaan.php
Net alsof er mensen naar Koppensnellers kijkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die was al bij koppensnellers, afgelopen zaterdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |