Je kent mijquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:21 schreef Debsterr het volgende:
Als ik nou mensen zou "kennen" hier.. cd's kopen
.
Blijkbaar delen wij meer hobbies...quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kent mij![]()
Ik doe ook even een interesse-meldingHeb er wel weer eens zin in
![]()
En van de Postbank.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:05 schreef Mark het volgende:
Ik weet het niet, erg afhankelijk van lokatie
Ik reken ook nog om naar guldens. Dus de Postbank blijft ook nog wel een jaar of 20 bestaan in mijn wereldje.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar delen wij meer hobbies...
En aangezien ik al langer de latente behoefte heb om CD's te kopen in gezelschap van Litpho, doe ik ook een interessepost!
Ik heb het nog steeds over Giroquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik reken ook nog om naar guldens. Dus de Postbank blijft ook nog wel een jaar of 20 bestaan in mijn wereldje.
Ik meestal ookquote:
Nopequote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
maar qua locatie, problemen met Amsterdam, any?
Dat wil je niet... hoogstens een dagje observeren.quote:
Wat zij zegt.quote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar qua locatie, problemen met Amsterdam, any?
Je kan ook gelijk zeggen dat outsiders niet welkom zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:15 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Dat wil je niet... hoogstens een dagje observeren..
Vond je het de vorige keer niet gezellig, zo bovenop elkaar?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:11 schreef dwerg het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
Alleen stel ik voor om dit keer 'iets' te regelen met eten enzo.
20 augustus?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind amsterdam de beste optie en ja wat data betrefd ik zeg al een datum in augustus of mssn begin september vanwege geld en festivalbezoek en dat soort zaken
Ik zei gezellig.
Welnee, D_R voelt zich altijd welkomquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je kan ook gelijk zeggen dat outsiders niet welkom zijn.
Die tent was inderdaad niet het grootste succes ooit. Wel fijn trouwens dat we nog ergens terecht konden. Maar op zaterdag zomaar met een groep binnen vallen is er dus duidelijk niet meer bij. Dat moet inderdaad wel anders een volgende keer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:04 schreef dwerg het volgende:
Ga jij dit jaar ook weer in de weg zitten zodat het personeel en binnenkomende gasten door je heen willen en jij telkens je stoel moet verzetten, Mike?
R.E.S.P.E.T.C. for tha mailman!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:35 schreef MuadDib het volgende:
In een oververhitte en gestresste chinese keuken zeuren of er alsjeblieft plek is voor 12 man is ook niet alles...![]()
Topicstarter bepaalt datum, wie dan kan komt gewoon, wie om wat voor vage reden verhinderd is gaat maar een keer in z'n eentje c's kopenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zaterdag 4 Augustus wat?
Tja... En dan haak ik weer afquote:
Lucky you, mevrouw Mark houdt haar plundermeets in tassen- en schoenenwinkelsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:51 schreef Anton het volgende:
Ik meld me onder voorbehoud ook aan. En misschien dat mevrouw Anton ook mee komt. We houden allebei van cd's en cafe-bezoek
Dan meld ik mij weer af in verband met vakantie!quote:
Eh, okee.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zaterdag 25 augustus om 13:00 bij de FRS op Amsterdam CS
quote:
Zelfs dat vind ik voor FRS te veel eerquote:Op zondag 10 juni 2007 17:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het is aleenmaar een verzamelpunt hoor, wat wil je dan, da AKO of de Burgerking?
ach tegenover de FRS zit een La Place en daar heb ik vorig jaar een lekker brootje geitenkaas gehaaldquote:Op zondag 10 juni 2007 17:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zelfs dat vind ik voor FRS te veel eer![]()
Burgerking![]()
![]()
Maar serieus.. ik denk niet dat ik kan... helaas...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |