Eerst teruglezenquote:
quote:
Tieten zijn goedgekeurd, kont mag iets meer, gezicht is veul te jong, maar dat plak ik wel af.quote:
24 jaar, het kan slechterquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:02 schreef webspider het volgende:
[..]
Tieten zijn goedgekeurd, kont mag iets meer, gezicht is veul te jong, maar dat plak ik wel af.
Dat valt net binnen de limieten van mijn jachtvergunning.quote:
Wat, is dit een langzame slowchat ofzo?quote:
He, als ik er benquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:07 schreef webspider het volgende:
[..]
Wat, is dit een langzame slowchat ofzo?.
jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:07 schreef webspider het volgende:
Wat, is dit een langzame slowchat ofzo?.
dat is niet bestquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:24 schreef Pheno het volgende:
Ik ben inspiratieloos qua babes.
Nee, overdaad schaadt blijkbaarquote:
COquote:
nou, ik ben vanmorgen vroeg eerst bij de huisarts geweest, omdat ik een blaasontsteking heb, en wat anders met hem te bespreken hadquote:Wat heb je gedaan vandaag?
moet je ook examens doen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:03 schreef crossover het volgende:
Beetje in de zon gezeten thuis met wat (studie)boeken. Verder uitgeslapen tot een uur of 11
Maar morgen weer vroeg op
Nee dat niet, gewoon les nog. Gelukkig maar 1.5 uur dus daar zijn we zo vanaf. Bovendien heb ik morgen een leuke lesquote:
kijk, dat scheelt alweerquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee dat niet, gewoon les nog. Gelukkig maar 1.5 uur dus daar zijn we zo vanaf. Bovendien heb ik morgen een leuke les
Ik denk hetquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:23 schreef Muck het volgende:
[..]
kijk, dat scheelt alweer
zijn we nou helemaal alleen hier?
nu begint het wel wat af te koelenquote:
Hai Muckie!!quote:
Ik heb gewoon niets te vertellen vanavond...quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niets te vertellen vanavond... [afbeelding]
ik ook nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:36 schreef OA het volgende:
[..]