swarma jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:44 schreef Kuukske het volgende:
Inderdaad. Ga swarma (?!) braaien.
seksquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:48 schreef Sebasser het volgende:
Keiharde neukseks, dat is pas lekker.
Misschien nog wel beter dan shoarma.
quote:
oeh milkshake !quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:22 schreef kopje_koffie het volgende:
burp
kuuut die moet ik nog even weer opzoeken .. in canada schijnt een ploeg van echt meer dan 10 doctoren onderzoek gedaan te hebben naar of de brainfreeze bestaat .. dat kan elke 5 jarig kutkind op een warme zomermiddag je wel vertellen..quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
brainfreeze.
ohnee, dat is voornamelijk met slush
quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:46 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
kuuut die moet ik nog even weer opzoeken .. in canada schijnt een ploeg van echt meer dan 10 doctoren onderzoek gedaan te hebben naar of de brainfreeze bestaat .. dat kan elke 5 jarig kutkind op een warme zomermiddag je wel vertellen..
edit : het zat ietsje anders :
Ice cream evoked headaches (ICE-H) study: randomised trial of accelerated versus cautious ice cream eating regimen
Maya Kaczorowski, grade 8 student a, Janusz Kaczorowski, associate professor b.
"Characteristics of the 145 participants at enrolment in the ICE-H trial. Values are numbers (percentages) of participants unless stated otherwise"
http://www.bmj.com/cgi/content/full/325/7378/1445
![]()
ik vind het een geweldige reeksquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:03 schreef Pheno het volgende:
Is die pirates film leuk? Ik heb deel 1 zelfs niet gezien?
Jammer, wat heb ik gemistquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:24 schreef Houniet het volgende:
kenker verkeerde topik
een smiliequote:
Zondequote:
Ik wist dat je zou komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |