Nou zal ik je dan nog even 25 minuten gezelschap houden?quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:27 schreef Leinonlein het volgende:
Heel eenzaam zit ik als enige nog op stage geloof ik, ik kan niet verder want Excel slaat op hol
die had ik al gezienquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Trouwens maar goed dat we maar 1 modje hier hebben, ik lees net in een topic dat er ook een modje is die stage loopt![]()
waarom jij?
Haha, oh shit, gesnapt ik was "aan het werk"quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou zal ik je dan nog even 25 minuten gezelschap houden?![]()
nog even je post count opkrikken he!quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die had ik al gezien
maar goed, ben weer thuisff beetje FOK!-ken en dan vanavond trainen
whehehe mwah gesnapt niet hoor, gewoon lekker werken! dat is goed voor de baas!quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:54 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha, oh shit, gesnapt ik was "aan het werk"![]()
En zo naar huis, yeaaah
uiteraardquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nog even je post count opkrikken he!
Haha, precies. Maar verdomme kut excelquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
whehehe mwah gesnapt niet hoor, gewoon lekker werken! dat is goed voor de baas!
veel pleier thuis! bis morgen!![]()
nou nou nou kut excel, dat kun je ook beter verwoorden!quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha, precies. Maar verdomme kut excel![]()
. Fijne avond allemaal
![]()
...-Excelquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou nou nou kut excel, dat kun je ook beter verwoorden!
Hee niet zo politiek correct hier he!quote:
hoe moet je het anders zeggen?? (afgezien van k..u..t)quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Hee niet zo politiek correct hier he!
quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hallo allemaal ik kom ook nog ff kijken
moeten we dan gewoon gaan schelden op fok?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Hee niet zo politiek correct hier he!
quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moeten we dan gewoon gaan schelden op fok? [afbeelding]
ik moest weer werken bij Lidl, en daar zit ik dus niet achter een computer te FOK!kenquote:
dan moet je nog aardig wat posts inhalen of niet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik moest weer werken bij Lidl, en daar zit ik dus niet achter een computer te FOK!kenDaarom ben ik er nu, kan ik het ff inhalen
Zo maar eens ff scriptie afmaken en dan mailen
Als je je frustraties wil uiten moet je je niet inhouden. (tot op zekere hoogte)quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moeten we dan gewoon gaan schelden op fok? [afbeelding]
iedereen niet meer posten, gun hem even de komende 2 topicsquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan moet je nog aardig wat posts inhalen of niet?
er zitten wel 4 hele reacties tussen OP en slotjequote:Op donderdag 24 mei 2007 18:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
: o een topic voor houniet word zomaar gesloten!![]()
Houniet
quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Als je je frustraties wil uiten moet je je niet inhouden. (tot op zekere hoogte)
Toch nog best netjes vond ikquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
er zitten wel 4 hele reacties tussen OP en slotje![]()
ik hoef niet iedere dag bovenin te staanquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan moet je nog aardig wat posts inhalen of niet?
kan ik lekker tegen mezelf gaan pratenquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iedereen niet meer posten, gun hem even de komende 2 topics![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
maar ik had wel een PaLaPo en PaFiPo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |