Tot 4 man. (of vrouw in jouw geval)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:18 schreef ijsmeis het volgende:
Kun je dat met meerdere mensen online spelen eigenlijkC&C?
Ik heb het doosjuhhh niet hier. Maar thanksquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:22 schreef Scarface2004 het volgende:
Ja.
Staat op de achterkant van het doosjuhhh.
2-4.
En als je een vision hebt kun je elkaars hoofd zien.
Helaas, vanavond pas weer.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:23 schreef MMaRsu het volgende:
Ben je thuis dan Heintje?
ik zou ook geen van beide kopen. Shadowrun (als ik de goede titel heb) komt ook deze week uit. Misschien is dat wat voor je. Moet je wel van een shooter met fantasy content erbij houden en graag online spelen want daar is het spel voornamelijk op gericht.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:58 schreef linuxje het volgende:
'k wil een nieuwe game kopen maar weet niet welke. NBA homecourt of Def Jam Icon lijken me allebei erg vet. NBA demo vind ik wel heel moeilijk en over Def Jam hoor ik verschillende verhalen...wat raad de meerderheid me aan ?
Denk ik idd ook wel ja want je hebt aan 1 keer gold genoeg toch voor 360 en pc?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:03 schreef Heintje het volgende:
Het zullen denk ik de mensen zijn die een 360 hebben maar toch van dit spel de PC versie kopen.
Waarschijnlijk omdat ze dan (denken) een voordeel te hebben.
Same here.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:51 schreef clouddy het volgende:
ik koop liever de 360 versie, normaal was ik anti-shooters op console, nu game ik nooit meer op pc.
Ik niet als ik hoor hoe erg ze de PC versie gefucked hebben om het gelijk te trekkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:53 schreef Heintje het volgende:
Maar als ik een high tech PC zou hebben staan zou ik denk ik voor de PC versie gaan.
De SP is wel okay, MP is zwaar ondermaats.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:40 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben van plan om zo Splinter cell Double Agent te kopen,
Wat vinden jullie van deze game? Of zijn er andere games die ik moet kopen?
( Gears of war, Saints Row, Lost Planet, Crackdown heb ik al...)
De MP had potentie.. als de servers niet zo zwaar lagte en bugtequote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:00 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
De SP is wel okay, MP is zwaar ondermaats.
Op gamespot gaven ze aan dat het juist de MP was die het cijfer zo hoog maakte, ik ga niet een game kopen die alleen goed op het gebied van MP is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De MP had potentie.. als de servers niet zo zwaar lagte en bugte
De SP van Splinter Cell vond ik geweldig. Erg spannend en het double agent gedoe is gewoon erg tof. Ik snapte de negativiteit rondom de game dan ook niet. Grafisch ook dik in orde, eigenlijk alles.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Op gamespot gaven ze aan dat het juist de MP was die het cijfer zo hoog maakte, ik ga niet een game kopen die alleen goed op het gebied van MP is.
Ik vind het spel zelf heel belangrijk, en daarbij komt dat ik niet echt het nut zie om Splinter Cell online te spelen..
Idd en dat gedeelte in de hideout steeds was ook wel irritant vond ik. Maar verder wel leukquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:38 schreef Un4 het volgende:
Double Agent is een leuke game, maar iets teveel trial & error naar mijn mening. Na 1x uitspelen had ik het er wel mee gehad.
Ik lees ook wel eens een review van Gamespot (.com) van een spel wat ik eens heb gespeeld of van plan ben om te kopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:35 schreef MMaRsu het volgende:
Gamespot moet je niet lezen, rommel reviews
Niet mee eens. Heldere opbouw, sterke argumentatie, oog voor wat belangrijk is in games en wat belangrijk is voor gamers.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:35 schreef MMaRsu het volgende:
Gamespot moet je niet lezen, rommel reviews
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet mee eens. Heldere opbouw, sterke argumentatie, oog voor wat belangrijk is in games en wat belangrijk is voor gamers.
Ik heb die demo gedownload, alleen nog ff spelenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:19 schreef DarkShine het volgende:
Laatste dagen veel PES6 op Live aan't spelen
Zat bij mijn X-Doosquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb die demo gedownload, alleen nog ff spelen
Die game kost hier maar 20 pleuro!
Zelda Twilight Princess vond ik anders wel de grootste blunder van hun kantquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet mee eens. Heldere opbouw, sterke argumentatie, oog voor wat belangrijk is in games en wat belangrijk is voor gamers.
Ik heb die game nooit gespeeld, dus ik kan niet oordelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zelda Twilight Princess vond ik anders wel de grootste blunder van hun kant.
Lees de review eens inhoudelijk en let met name op zijn minpunten. Vergelijk ze vervolgens met elkaar. Good luckquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb die game nooit gespeeld, dus ik kan niet oordelen.
Maar wat is er mis met een 8.9 voor de wii, en een 8.8 voor de cube..?
Over dat online aanbieden weet ik niet, denk het haast niet. Je auto pimpen kan welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:12 schreef Theamerican het volgende:
had vraagje over forza is het ook zo dat je daar dus online je auto tekoop kan aanbieden en auto kopen?
en is dit ook zo met onderdelen?
is het ook mogelijk om je auto te pimpen of is dat zelfde als in test drive alleen motorisch?
Ja dit kan, en ja je kan je auto fucking pimpenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:12 schreef Theamerican het volgende:
had vraagje over forza is het ook zo dat je daar dus online je auto tekoop kan aanbieden en auto kopen?
en is dit ook zo met onderdelen?
is het ook mogelijk om je auto te pimpen of is dat zelfde als in test drive alleen motorisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |