De SP van Splinter Cell vond ik geweldig. Erg spannend en het double agent gedoe is gewoon erg tof. Ik snapte de negativiteit rondom de game dan ook niet. Grafisch ook dik in orde, eigenlijk alles.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Op gamespot gaven ze aan dat het juist de MP was die het cijfer zo hoog maakte, ik ga niet een game kopen die alleen goed op het gebied van MP is.
Ik vind het spel zelf heel belangrijk, en daarbij komt dat ik niet echt het nut zie om Splinter Cell online te spelen..
Idd en dat gedeelte in de hideout steeds was ook wel irritant vond ik. Maar verder wel leukquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:38 schreef Un4 het volgende:
Double Agent is een leuke game, maar iets teveel trial & error naar mijn mening. Na 1x uitspelen had ik het er wel mee gehad.
Ik lees ook wel eens een review van Gamespot (.com) van een spel wat ik eens heb gespeeld of van plan ben om te kopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:35 schreef MMaRsu het volgende:
Gamespot moet je niet lezen, rommel reviews
Niet mee eens. Heldere opbouw, sterke argumentatie, oog voor wat belangrijk is in games en wat belangrijk is voor gamers.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:35 schreef MMaRsu het volgende:
Gamespot moet je niet lezen, rommel reviews
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet mee eens. Heldere opbouw, sterke argumentatie, oog voor wat belangrijk is in games en wat belangrijk is voor gamers.
Ik heb die demo gedownload, alleen nog ff spelenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:19 schreef DarkShine het volgende:
Laatste dagen veel PES6 op Live aan't spelen
Zat bij mijn X-Doosquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb die demo gedownload, alleen nog ff spelen
Die game kost hier maar 20 pleuro!
Zelda Twilight Princess vond ik anders wel de grootste blunder van hun kantquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet mee eens. Heldere opbouw, sterke argumentatie, oog voor wat belangrijk is in games en wat belangrijk is voor gamers.
Ik heb die game nooit gespeeld, dus ik kan niet oordelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zelda Twilight Princess vond ik anders wel de grootste blunder van hun kant.
Lees de review eens inhoudelijk en let met name op zijn minpunten. Vergelijk ze vervolgens met elkaar. Good luckquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb die game nooit gespeeld, dus ik kan niet oordelen.
Maar wat is er mis met een 8.9 voor de wii, en een 8.8 voor de cube..?
Over dat online aanbieden weet ik niet, denk het haast niet. Je auto pimpen kan welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:12 schreef Theamerican het volgende:
had vraagje over forza is het ook zo dat je daar dus online je auto tekoop kan aanbieden en auto kopen?
en is dit ook zo met onderdelen?
is het ook mogelijk om je auto te pimpen of is dat zelfde als in test drive alleen motorisch?
Ja dit kan, en ja je kan je auto fucking pimpenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:12 schreef Theamerican het volgende:
had vraagje over forza is het ook zo dat je daar dus online je auto tekoop kan aanbieden en auto kopen?
en is dit ook zo met onderdelen?
is het ook mogelijk om je auto te pimpen of is dat zelfde als in test drive alleen motorisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |