Nee, ik wil alleen meer TTT's in ONZ.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:33 schreef admiraal_anaal het volgende:damn waar houd jij je mee bezig
Solliciteer jij voor modje ofzo
Dat helpt niet echt met DirkH als ONZ modjequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:35 schreef remlof het volgende:
ONZ is niet dood hoor, maar wat meer kwaliteit zou inderdaad geen kwaad kunnen
ONZ is nu dood, maar een goede TTT zou het zo kunnen reviven. Ik hoop zelf op een wedergeboorte van ONZ.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:35 schreef remlof het volgende:
Ja dat vind ik dus ook jammer, de meeste users willen liever slowchatten dan meehelpen aan een topic. Ik zelf vind het ook leuker om mee te helpen aan topics, hell, see my sig.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:36 schreef Strychnine het volgende:
Het is jammer dat topics met potentie vaak in de vergetelheid raken en de baggertopics juist vol zijn binnen een half uur. Ik zal er vast ook wel schuld aan hebben
Ik heb geloof ik 3 keer een topic met potentie geprobeerd aan te maken, maar kwam er al snel achter dat er zo weinig op gereageerd wordt dat ik mijn eigenwaarde gelijk met 10 punten tegelijk achteruit zie springenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:38 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook jammer, de meeste users willen liever slowchatten dan meehelpen aan een topic. Ik zelf vind het ook leuker om mee te helpen aan topics, hell, see my sig.
Dat is inderdaad jammer als dat gebeurd, maar het is dan niet je eigen schuld. Het komt echt vaak voor dat ik een topic zie waarvan ik denk "damn, dit kan nog wel eens leuk worden" om dan later er alleen maar achter te komen dat het topic is volgespammed of compleet is genegeerd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:39 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik 3 keer een topic met potentie geprobeerd aan te maken, maar kwam er al snel achter dat er zo weinig op gereageerd wordt dat ik mijn eigenwaarde gelijk met 10 punten tegelijk achteruit zie springen
Wat wel jammer is, vind ik zelf, ik kan bijvoorbeeld niet paintshoppen. Zo'n topic als bokito de wereldster, dat is dan hardstikke leuk en die loopt toevallig ook, maar bij sommige [PAINT] topics kan ik hoogstens kicken omdat ik gewoon niet de skills heb.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:41 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jammer als dat gebeurd, maar het is dan niet je eigen schuld. Het komt echt vaak voor dat ik een topic zie waarvan ik denk "damn, dit kan nog wel eens leuk worden" om dan later er alleen maar achter te komen dat het topic is volgespammed of compleet is genegeerd.
Dat heb ik laatst nog gedaan met [Paint] Het laatste moment van je leven - the sequelquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:42 schreef Strychnine het volgende:
Eigenlijk zouden we gewoon eens naar een paar topics van een paar jaar terug moeten zoeken, en degenen met potentie opnieuw moeten starten
Nice one. Ik ga een spitten daarquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst nog gedaan met [Paint] Het laatste moment van je leven - the sequel
Je kan ook leuke dingen doen met tekst, een overvloed aan PAINT en PHOTOSHOP topics is ook niet goed. Zo schep je ook een elite van mensen die wel kunnen painten en photoshoppen en een onderklasse die dat niet kunnen en daardoor alleen maar gaan baggeren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:42 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Wat wel jammer is, vind ik zelf, ik kan bijvoorbeeld niet paintshoppen. Zo'n topic als bokito de wereldster, dat is dan hardstikke leuk en die loopt toevallig ook, maar bij sommige [PAINT] topics kan ik hoogstens kicken omdat ik gewoon niet de skills heb.
Eigenlijk zouden we gewoon eens naar een paar topics van een paar jaar terug moeten zoeken, en degenen met potentie opnieuw moeten starten
Dat hangt ervan af of de plaatjes nog zichtbaar zijn. Bij dit topic was zoveel niet meer te zien dat ik maar een sequel heb geopend. Maar als 90% nog zichtbaar is mag je best een oud topic kicken met een nieuwe ontopic bijdrage. Anders kan je dus beter een nieuw topic openen met verwijzing naar het orgineel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:50 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Nice one. Ik ga een spitten daarIs een kick dan eigenlijk toegestaan, of beter het topic opnieuw openen met een paar posts die toendertijd geplaatst zijn in de OP te quoten?
Er was toch ook eerst een topic waarbij andere ondergewaardeerde topics in the spotlights werden geplaatst? Enfin, het is denk ik inderdaad beter als je dan gewoon een nieuwe opent (als de meeste pics niet werken) en er dan gewoon revival ofzo erachter zet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af of de plaatjes nog zichtbaar zijn. Bij dit topic was zoveel niet meer te zien dat ik maar een sequel heb geopend. Maar als 90% nog zichtbaar is mag je best een oud topic kicken met een nieuwe ontopic bijdrage.
Ok, true, heb je een goed punt mee. Maar het was ook meer een voorbeeldquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:51 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Je kan ook leuke dingen doen met tekst, een overvloed aan PAINT en PHOTOSHOP topics is ook niet goed. Zo schep je ook een elite van mensen die wel kunnen painten en photoshoppen en een onderklasse die dat niet kunnen en daardoor alleen maar gaan baggeren.
Ik snap er ook niks van, zonder pics is het niet te begrijpen geloof ikquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:51 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ook probeer ik beyond the box te denken, topics te openen die innovatief zijn, zo vond ik 1/0 wel goed gelukt, maar helaas zijn de pics down.
Ja we kunnen misschien beter met z'n allen op Voorbij FOK! gaan posten. Kei gezellig daar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:50 schreef tlepel het volgende:
ONZIN ik denk dat die benaming al niet juist is.
Hoe kan een topic nu waarde krijgen onder benoemer onzin
![]()
Laat onzin maar helemaal afsterven
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af of de plaatjes nog zichtbaar zijn. Bij dit topic was zoveel niet meer te zien dat ik maar een sequel heb geopend. Maar als 90% nog zichtbaar is mag je best een oud topic kicken met een nieuwe ontopic bijdrage. Anders kan je dus beter een nieuw topic openen met verwijzing naar het orgineel.
Of nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:58 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Als jullie me zoeken, ik ben even aan het spitten
Ik ben daar tijden niet geweest.Bij toeval kwam ik daarop ...Het was daar niet zo in die tijd dat men wakker word en vind dat topicks verkracht zijn..of dat er typetjes als DIrkh worden opgeroepen..quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:57 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja we kunnen misschien beter met z'n allen op Voorbij FOK! gaan posten. Kei gezellig daar.
Zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:27 schreef Maikuuul het volgende:
Het is niet mijn schuld !
Ik open bijna alleen maar KLB topics
Een nieuwe of andere naam is niet de oplossing voor ONZ. Het probleem is simpelweg, wat jogy al zegt, dat mensen eerder geneigd zijn te gaan baggeren/slowchatten omdat dit een stuk minder moeite kost. Men is gewoon geneigd om voor de makkelijke weg van plezier maken op een forum te kiezen. Dat is niet vreemd en opzich ook niet zo erg, maar het grote nadeel is natuurlijk dat voor mensen van buiten ONZ het forum steeds onaantrekkelijker en ontoegankelijker wordt. Maar zoals met zoveel dingen begint ook een beter ONZ bij onszelf. Als jij, ik of Jantje en Pietje eens leuke topics gaan openen dan komen we al snel een stuk verder. Dat ik 'Voorbij FOK!' er even bij haalde was puur om je even te plagen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:05 schreef tlepel het volgende:
[..]
Ik ben daar tijden niet geweest.Bij toeval kwam ik daarop ...Het was daar niet zo in die tijd dat men wakker word en vind dat topicks verkracht zijn..of dat er typetjes als DIrkh worden opgeroepen..
Als je nu niet alleen je quote richt op mijn mening van het laten afsterven van onzin maar ook het aspect dat de noemer onzin misschien anders kan.
Dat doe je niet..Je haalt elementen erbij die hier geen reet mee te maken hebben..Dus hou dan gewoon je bek als je niks naar mij toe te melden heb
Dat plagen is je aardig geluktquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:37 schreef Blight het volgende:
[..]
Een nieuwe of andere naam is niet de oplossing voor ONZ. Het probleem is simpelweg, wat jogy al zegt, dat mensen eerder geneigd zijn te gaan baggeren/slowchatten omdat dit een stuk minder moeite kost. Men is gewoon geneigd om voor de makkelijke weg van plezier maken op een forum te kiezen. Dat is niet vreemd en opzich ook niet zo erg, maar het grote nadeel is natuurlijk dat voor mensen van buiten ONZ het forum steeds onaantrekkelijker en ontoegankelijker wordt. Maar zoals met zoveel dingen begint ook een beter ONZ bij onszelf. Als jij, ik of Jantje en Pietje eens leuke topics gaan openen dan komen we al snel een stuk verder. Dat ik 'Voorbij FOK!' er even bij haalde was puur om je even te plagen..
Even goede vrienden.quote:
Volgens mij hadden de chans subeta een tijdje offline gekregen, en...quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:54 schreef zarGon het volgende:
Hoe is de oorlog tussen subeta en de *chans eigenlijk verlopen?
Dit is bijvoorbeeld een goed voorbeeld van slechte baggerposts.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:43 schreef Dribbel_ het volgende:
BBLALBAALBLABLALBABL BLAAAAT BALBLABLALBLALBLA
sterf
Thanks. Einde slowchat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:57 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Volgens mij hadden de chans subeta een tijdje offline gekregen, en...
http://digg.com/tech_news(...)nd_offers_an_apology
STOUTE HONDquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:43 schreef Dribbel_ het volgende:
BBLALBAALBLABLALBABL BLAAAAT BALBLABLALBLALBLA
sterf
Mwoah. Er is gewoon een verschil tussen leuke incidentele bagger en willekeurige nietszeggende "PIES POEP SEKS BIER" baggertopics. Bagger kán best leuk zijn, maar niet op de manier zoals we het nu meestal zien.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:31 schreef Gorgelmuil het volgende:
Ik heb hem ook helemaal gelezen, goed verhaal, lekker kort!
Maar bij een overvloed van TTT's krijg je ook een oersaai forum, hebben Mod's minder werk, wat waarschijnlijk resulteert in een baggeraanval bij Dirkh omdat hij het zo rustig heeft. En dat zou jammer zijn.
Het SomethingAwful-forum is geweldig, en het zijn de beste tien dollars die ik ooit besteed heb (en nog eens 5 voor een custom title, en nog eens 5 om hem te veranderen vanwege een spelfoutquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:30 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Het Onzin gedeelte van de Fok Forum had namelijk potentie. Het zou net als de forums van Fark en van SomethingAwful juweeltjes kunnen scheppen
Jij bent een goed voorbeeld van een slechte inlikkerdquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Dit is bijvoorbeeld een goed voorbeeld van slechte baggerposts.
Jaloers dat jij geen topic met zo'n goede inhoud hebt gemaakt waar ook nog eens positief op gereageerd wordt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij bent een goed voorbeeld van een slechte inlikkerd
Ik ben al crew, dus waarom zou ik me nog verder moeten inlikkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij bent een goed voorbeeld van een slechte inlikkerd
dat geld niet voor mij he remlof?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:35 schreef remlof het volgende:
Verbagger nu je eigen topic nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:30 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik ben al crew, dus waarom zou ik me nog verder moeten inlikken
Is dat overigens niet iets voor honden? Of ben jij niet zo likgraag? Volgens Fraubitch namelijk wel
![]()
Jawel hoor, ook voor jouquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:31 schreef zainabber het volgende:
[..]
dat geld niet voor mij he remlof?
Ik bedoelde eigenlijk dat ik niet bijdraag aan de hoeveelheid bagger hiero !quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Verbagger nu je eigen topic niet
[..]
Jawel hoor, ook voor jou
quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
mensne moeten goddome respect tonen als een beruchte baggeraar een goed topic voor de verandering opent, dat de user een baggeraar is, betekent niet dat zijn topics dat bij voorhand al zijn
Tsja, de baggeraar heeft dat ook aan zichzelf te danken aangezien hij een imago heeft geschept van een baggeraar. Men krijgt dan net als bij een dief het gevoel van, eenmaal een dief, altijd een dief. Natuurlijk zou men dan eigenlijk non-bagger, topics met inhoud van een beruchte baggeraar moeten belonen. TTT status is al een beloning an sich, maar je zou ook opmerkingen kunnen beoordelen (zo'n systeem hebben ze bij het forum van Flabber).quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
mensne moeten goddome respect tonen als een beruchte baggeraar een goed topic voor de verandering opent, dat de user een baggeraar is, betekent niet dat zijn topics dat bij voorhand al zijn
Ho. Wacht. Ga nou niet de rollen omdraaien.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:16 schreef tlepel het volgende:
[..]
![]()
Je bent een kutuser,baggeraar of zoiets..En dat stempel heb je nu eenmaal..
Het heeft geen enkele zin om van baggeraar over te stappen en te kijken of je je postgedrag beter kan veranderen..
Als ik vanavond een topic open met serieuze post word dat toch niet gelezen..Ze kijken naar de TS en niet naar de rest..
Ik blijf lekker baggeren en een kutuser in onzin..Heb je tenminste nog ergens een titel in
Een topic maken met een inhoud wat iedereen precies al weetquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:59 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Jaloers dat jij geen topic met zo'n goede inhoud hebt gemaakt waar ook nog eens positief op gereageerd wordt?
Dat is zondermeer waar, we beoordelen topics op de kwaliteit, niet op wie het geopend heeft.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:15 schreef Nosh het volgende:
De enige die de beeldvorming kan veranderen ben jijzelf. Als de ONZ-mods doorhebben dat je opeens je best doet, zijn ze best bereid om je topics baggervrij te houden, en het een kans te geven.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is zondermeer waar, we beoordelen topics op de kwaliteit, niet op wie het geopend heeft.
Neen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:10 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
hoor jij nou bij de crew met je weblogger tagje?
Dat mag best hoor, al ben je crew.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:30 schreef cerror het volgende:
Het klote is dat ik geen commentaar op de modderatie mag hebben.![]()
Mooi. Stasi-bewind.quote:
Cerrorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Mooi. Stasi-bewind.
Eerder bans, klonen die excessief baggeren gelijk in de prullenbak en een nekschot voor Maikuuul roeperts.
Maar ik weet hoe de ban-procedure gaat dus helaas gaat mijn facistische droom niet door.
Volgens ons is er al veel te veel. Als je kwijt wil wat je vandaag hebt meegemaakt kan dat op livejournal of in je blog, als je poep en plas grapjes leuk vindt dan vertel je ze maar aan je vriendjes.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:31 schreef Houzer het volgende:
Ontopic: Er moet meer bagger worden geacepteerd in ONZ ;')
Houzer.quote:
Ik ben toch grappigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens ons is er al veel te veel. Als je kwijt wil wat je vandaag hebt meegemaakt kan dat op livejournal of in je blog, als je poep en plas grapjes leuk vindt dan vertel je ze maar aan je vriendjes.
We willen hier grappige dingen waar iedereen die hier kom op z'n minst wel een beetje kan lachen.
Nee al was je forum-admin, dan hield ik nog van jequote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Houzer.
Ik ben anti-bagger geworden (mits semi-nuchter)Is dat erg?
Een grote schoonmaak kan geen kwaad, maar dan heb je altijd nog het "who watches the watchmen" probleem. Maar inderdaad, soms moet je de user tegen zichzelf beschermen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Mooi. Stasi-bewind.
Eerder bans, klonen die excessief baggeren gelijk in de prullenbak en een nekschot voor Maikuuul roeperts.
Maar ik weet hoe de ban-procedure gaat dus helaas gaat mijn facistische droom niet door.
En over dat laatste hoeven we jou niks te vertellenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:38 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Een grote schoonmaak kan geen kwaad, maar dan heb je altijd nog het "who watches the watchmen" probleem. Maar inderdaad, soms moet je de user tegen zichzelf beschermen.
Tsja, het vlees is zwak en ik ben slechts ook mens. Daarom waardeer ik het ook als jullie me in het gareel houden, iets dat ik namelijk niet ben gewend van andere sites (zoals Nosh al posttequote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:39 schreef remlof het volgende:
[..]
En over dat laatste hoeven we jou niks te vertellen
Ok remlof.quote:
Dus ook een maatstaf voor wat humor is?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:46 schreef zarGon het volgende:
Een humor/onzin forum waar je toegelaten wordt op basis van je posts...
Topics kunnen dan ook niet verbaggerd worden.. Of iedereen toegang, geen postrechten. Dat je die pas krijgt als je wat toevoegd.
Een goed topic hoef je uberhaupt niet uit te leggen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:50 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
Dus ook een maatstaf voor wat humor is?
Zo ja, wie bepaalt wat humor is?
Dat is inderdaad het probleem, wat de een humor vindt, vindt de ander helemaal niet grappig.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:50 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
Dus ook een maatstaf voor wat humor is?
Zo ja, wie bepaalt wat humor is?
Ja dat klopt voor de mensen die dezelfde humor delen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een goed topic hoef je uberhaupt niet uit te leggen.
Precies.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het probleem, wat de een humor vindt, vindt de ander helemaal niet grappig.
Maar dan nog, je kan altijd de topics die je niet grappig vindt negeren.
Het probleem is dat topics verbaggerd worden en dat er topics worden geopend waar niemand een boodschap aan heeft...
Simpele voorbeeld is een painttopic.. Je komt of tvp's tegen of mensen die vertellen dat ze het hardstikke mooi of slecht vinden, ipv iets bij te dragen...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Het probleem is dat topics verbaggerd worden en dat er topics worden geopend waar niemand een boodschap aan heeft...
Dat komt omdat de meeste mensen bang zijn om afgekraakt te worden als ze iets submitten, de meesten hier op FOK! bezitten niet echt goede paintskills en de enkelen die dat wel kunnen domineren meestal binnen no-time een painttopic. Daarom zeg ik dan ook tegen dat soort mensen: het gaat niet om de manier hoe je het brengt, maar om wat er in staat. Zo zou je een crappy paint tekening kunnen maken (wat het misschien zelfs leuker maakt) met een ontiegelijk goede clou erin.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Simpele voorbeeld is een painttopic.. Je komt of tvp's tegen of mensen die vertellen dat ze het hardstikke mooi of slecht vinden, ipv iets bij te dragen...
En sommige PUBers die leuke topics openen
Tja, ik weet het niet hoor...quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het SomethingAwful-forum is geweldig, en het zijn de beste tien dollars die ik ooit besteed heb (en nog eens 5 voor een custom title, en nog eens 5 om hem te veranderen vanwege een spelfout)maar onmogelijk te vergelijken met Fok.
Het beleid is daar extreem streng, en doordat je tien dollar kwijt bent voor een account, pas je verdomd goed op dat iedere post ook wat bijdraagt. Zelfs een 'lol' is al genoeg om een tijd in de lepers colony door te mogen brengen, en voor een volgende nietszeggende post ben je zo je postrechten voor 3 dagen kwijt.
Enige kwaliteit vragen is imho niet teveel moeite, ik beschuldig niet mensen persoonlijk, maar ik vind wel dat we met zijn allen er wel voor moeten zorgen dat het bij ONZ leuk blijft en dat we het zelfs leuker kunnen maken. Eigenlijk zouden we net als bij SA een digg it systeem moeten hebben, daar beslissen de users welke thread gold wordt, wat bij FOK! TTT is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:30 schreef Maeksy het volgende:
Samenvatting: niets blijft hetzelfde in het leven, dat heb je gewoon te accepteren. FOK! zal veranderen, misschen vind je het leuk, misschien niet. Trek je eigen conclusies, maar ga niet proberen het geheel naar jouw persoonlijke voorkeur om te buigen.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:22 schreef amvrosios het volgende:
ik ken onz niet anders als dit , en je hoort mij niet klagen hoor :")
quote:"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing"
Edmund Burke
jullie zijn degenen die 3/4 van de potentiele topics verneuken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:35 schreef remlof het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |