Damn die is echt van een tijd geleden. Oktober afgelopen jaar geloof ik? De schijn werd toen gewekt alsof er een heus interview zou komen, wat in totaal maar iets van 8 minuten heeft geduurd ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:44 schreef MJboard het volgende:
Hebben jullie dat filmpje wel eens gezien op MJstar? Van 'Michael in de studio'? Ik zie het nu voor het eerst maar het ziet er goed uit zeg! Ik vind de beats die ik hoor leuk en het ziet ernaar uit dat er echt wat aan komt.
Grappig ook dat Michael vraagt over die camera; what's the price of this thing. Leuk, heb echt zin in een nieuwe cd! Met een dikke video, aarrgghhh!
Geen idee, maar dat zullen er niet veel zijn denk ik. Onze topics ownen gewoonquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is er in MUZ eigenlijk een artiest die meer dan 25 topic heeft al? Ben ik wel benieuwd naar.
De energie... geweldigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:05 schreef Rnnz het volgende:
Speciaal voor Stanley:
Anothert Part Of Me op de BAD World Tour:
http://www.youtube.com/watch?v=kknzQjOen2M
dat die nummer met Freddie Mercury niet uitkomen ligt iig wel aan t MJ kamp, want jaren geleden voor een Freddie Mercury box set hadden ze toestemming gevraagd of die nummers erbij mochten, maar kregen geen toestemming..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:34 schreef Rnnz het volgende:
Ja, idd.. There must be more to life than this.
Mooi nummer. Een van de nummers die eigenlijk wel gereleased zou mogen worden (samen met For All Time!!!)
Frank Zappa natuurlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is er in MUZ eigenlijk een artiest die meer dan 25 topic heeft al? Ben ik wel benieuwd naar.
Zijn debuut was steengoed en onwijs fris. Dat schiep verwachtingen. Ik heb 'm op LP en luister 'm nog wel eens. Staat ook een mooie versie van Smokey's 'Who's Loving You' op, ook bekend in de uitvoering van de Jackson 5.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:27 schreef nipeng het volgende:
[..]
Frank Zappa natuurlijk.
TTD heb ik dan nou nooit ingeschat als een toekomstige MJ. Die vergelijking is niet eens bij me opgekomen.
Ik wil een BAD 1988 dvd, deze heeft iedere MJ-fan al lang! Bad '88 had tenminste wat nummers van BAD. Gewoon het hele concert van het begin van Moonwalker want die hele film is alleen al cool door de introquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:11 schreef Euvermaniac... het volgende:
de BAD tour dvd komt dan toch echt uit?!?!
[..]
LINK
[edit]hmm... het kan zijn dat de link niet werkt typ dan bij search op www.play.com het volgende in: Michael Jackson: Bad In Japan en hij staat er wel degelijk tussen, release date: 19/11/2007 [/edit]
Tijdens de uitspraak van de rechtzaak in 2005 schoten we van #4 naar #11 ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |