Is er ooit ruzie geweest tussen die twee ofzo? Lijkt wel alsof Quincy niks meer te maken wil hebben met Michael als ik dat zo lees.quote:Veteran producer Quincy Jones has snubbed the chance to work with Michael Jackson again.
The legend, who produced Jackson's 1982 album Thriller, still the best-selling LP of all time, said he had been in contact with the singer.
He told NME.com: "Man please, I've got enough to do. We already did that. I have talked to him about working with him again but I've got too much to do. I've got 900 products, I'm 74 years old. Give me a break."
Jones, who picked up the Special International Award at the Ivor Novello Awards, also praised Amy Winehouse and her producer Mark Ronson.
NME
Second thatquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:47 schreef Rnnz het volgende:
Een of twee nummertjes zou toch wel kunnen, Quincy?
Volgens mij issie bang dat z'n reputatie naar de klote gaat als hij nu met Michael gaat werken.
Inderdaad, maar dat betekent dus ook (als ik het goed begrijp) dat er in de toekomst meerdere nummers van deze artiesten worden toegevoegd in de catalogus?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:37 schreef Rnnz het volgende:
Haha! Nu wil ik ook geen berichtjes meer horen over 'Jackson is failliet' of 'Jackson is gek'.Dit is wel een masterlijke en slimme actie denk ik. Van mij mag Shakira's Hips don't lie nog heel vaak gedraaid worden deze zomer, ook al is het een schijtnummer.
Hij is dus aan het afrondenquote:Michael Jackson's spokesperson has denied a recent story recently published by a UK newspaper:
"The article is completely false. These respective publications remain consistent in that reporters did not contact us regarding the validity of the story before writing it," Bain says. "Mr. Jackson has not approached Prince to perform with him on a 'planned comeback tour.' There have been no discussions with Prince. Period. We have been consistent in stating that Mr. Jackson is readying his music for release, which is his main priority at this time"
haha, zal ik zeker doen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:17 schreef Leonos het volgende:
Informeren jullie mij wanneer ie in de kuip staat?
November dit jaar hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:49 schreef Rnnz het volgende:
Michael kennende duurt het nog zo'n 20 jaar voordat ie met z'n album op de proppen komt.
En dat geloof je?quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:49 schreef MuadDib het volgende:
Zou Quincy Jones misschien wat zijn voor MJ?
Quincy leest Fokquote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Veteran producer Quincy Jones has snubbed the chance to work with Michael Jackson again
dat zou gaaf zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:14 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Drie liedjes moet kunnen hč Quincy?
'Quincy Jones records songs with Michael Jackson'
Nee, het is een enge blanke vrouw.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:26 schreef Schijtgeit het volgende:
Goh, MJ was dus geen stereotype schattig meisje.... Weer wat geleerd vandaag.
Mwjah, misschien, maar ik ben iig geen enge pedofiel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:13 schreef Schijtgeit het volgende:
Ach, volgens mij valt het uiterlijk PDOA ook flink tegen. Waarom zou je anders geen foto's in je FOBO zetten, juist ja.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:12 schreef PDOA het volgende:
[..]
Mwjah, misschien, maar ik ben iig geen enge pedofiel.
lolquote:Op maandag 18 juni 2007 22:26 schreef Schijtgeit het volgende:
Goh, MJ was dus geen stereotype schattig meisje.... Weer wat geleerd vandaag.
Je loopt een paar jaar achter.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:12 schreef PDOA het volgende:
[..]
Mwjah, misschien, maar ik ben iig geen enge pedofiel.
Dat is Chris Tucker.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:12 schreef SimtekF1 het volgende:
Vond dit ook wel een vet filmpje, samen met Usher en Chris Rock.
http://nl.youtube.com/watch?v=FELcJ3vqBlk
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:10 schreef Rnnz het volgende:
Hier nog een leuke met Chris: http://nl.youtube.com/watch?v=angl6-yNoVg
Op de NAACP awards in 2005, waar Chris even nadoet hoe MJ naar de rechtbank gaat. XD
Dat vraagt de MJ-community zich volgens mij al jaren afquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:29 schreef Schijtgeit het volgende:
Waarom is er eigenlijk nooit Victory- tour concert of Bad concert 2nd leg uitgebracht op DVD in Dolby digital. Dat zou zo vet zijn he + dat het goede PR zou zijn voor MJ, want dat waren z'n beste jaren.
Eind 2007. Ik denk dan dus maart 2008 op z'n vroegstquote:An on-going feud with a Fox News reporter has led Michael Jackson’s manager to reveal the star’s future plans exclusively to MJStar.
Jackson’s manager, Raymone Bain, has spent the past few days wrangling with Fox News reporter Roger Friedman.
Friedman alleged in a column on Wednesday that Jackson had fabricated claims that he was working on a new album, claiming the the star was actually bed-ridden and addicted to painkillers.
The infamous columnist, despised amongst Jackson’s online fan community, further alleged that Jackson would be forced to sell his half of the notorious Beatles Catalogue within the next year.
Bain swiftly released a counter-statement claiming Jackson had no intention of selling the catalogue. She added that Jackson was not bed-ridden and was, in fact, putting the finishing touches on new music.
Bain concluded her statement with the threat of legal action.
Today saw Friedman attack Bain once more, labelling her a liar and claiming his allegations were supported by legal documents he had obtained.
Speaking exclusively to MJStar this afternoon, Bain responded to Friedman’s attack with the following statement:
“[Roger] could do no more than to create a subterfuge. I stand by my release. If you go back and look at Roger’s past reports, he defended me, now he attacks me…I expected it.”
When quizzed by MJStar as to the true status of Jackson’s new album, Ms Bain exclusively revealed;
“He is going to release several singles prior to the album being released. He’s finishing up the first 3-4 now.”
She added that these singles will be released before the end of 2007.
MJStar asked whether Jackson would promote these singles with either music videos or live performances.
As yet, Bain has declined to comment…
Ik hoef je denk ik niet te vertellen dat Michael in het verleden het nooit echt nauw nam met dataquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:16 schreef Cavalier1 het volgende:
Before the end of 2007. Dit jaar dus nog...
quote:Op zondag 1 juli 2007 08:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Michael zou er goed aan doen wanneer hij (zeker wanneer zijn nieuwe album uitkomt) om een site te lanceren waar officiële nieuwsberichten worden gepost. En daarmee bedoel ik niet de berichten die Raymone steeds naar buiten brengt. De fans willen ook wel een keer weten waar ze aan toe zijn.
quote:Sometimes the unlikeliest rumors do turn out to be true. More than three days after the first vague news reports emerged from Maryland’s Eastern Shore of a real-estate-hunting Michael Jackson
Sometimes the unlikeliest rumors do turn out to be true. More than three days after the first vague news reports emerged from Maryland’s Eastern Shore of a real-estate-hunting Michael Jackson, the singer’s reps broke their silence on the matter to confirm in part — and deny in others — the story that’s had the rural peninsula buzzing.
Jackson’s D.C.-based publicist, Raymone Bain, called us late yesterday and said that yes, indeed, the self-proclaimed King of Pop really did visit the Eastern Shore last week “for about 24 hours,” and that he really did scout out some summer-house properties.
But, no, he hasn’t made a purchase yet, contrary to some of the more heated Internet speculation. And he’s not limiting his search to the Chesapeake region: he has since “gone up the coast” to look elsewhere for a vacation place.
Jackson came east with his children about 10 days ago for meetings because “the majority of his advisers and attorneys are on the East Coast.”
Meanwhile, Bain told us, “He’s always admired the properties on the East Coast because they have a lot of land. Neverland has 3,000 acres — he likes privacy. You can’t find as many properties like that on the West Coast.”
The Easton Star Democrat, simply citing “inside sources,” reported Friday that Jackson spent the previous night at the historic Inn at Perry Cabin in the picturesque waterfront community of St. Michael’s, although inn managers declined to comment. A wave of subsequent news coverage followed, although none managed to cite any actual sightings of Jackson.
quote:John Legend has revealed that he’s written songs for Whitney Houston and Michael Jackson’s comeback albums, which he has sent to them for approval.
The soulful singer says that only time will tell if the stars can reclaim the success they once enjoyed. “I have written songs for both of their albums, but that doesn’t mean it will be on their albums,” he explains. “They can choose whether or not they want to use it. They haven’t recorded yet so we’ll see.”
John is sceptical about the fallen stars’ future, saying: “Only time will tell. It’s possible for either of them to come back but it really depends on the records they come out with. The public is very forgiving when somebody has a hit. “The people will be waiting. If they make music that people are excited about, then I think they can come back easily. But there’s more to it than just making music. Once you get out of the groove, I think it’s probably hard to put everything back in motion in the way it used to be.”
He adds: “It’s not just about the record. You have to be willing to do all the things it takes to market it such as touring. But if they’re up for it, then I think they’re in a position where people want to see what they can do. They can do it.”
ja die, maar ik heb de full version gevondenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:37 schreef MJboard het volgende:
This one?
http://www.youtube.com/watch?v=WCjDJ-lDfUA
quote:Op zondag 8 juli 2007 16:53 schreef Janena het volgende:
tvptje van een fan die dit topic net ontdekt
jah roddels plaatsenquote:Op zondag 8 juli 2007 17:59 schreef Rnnz het volgende:
[..]
![]()
Wat een ontzettend bagger bericht op de frontpage overigens.![]()
Whehe Chinese Democracy toch eerder dan de Katrina single? Stay tuned...quote:
Je bedoelt alle extra's van de Special Edition albums, of wat?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:37 schreef Omkron het volgende:
Ik had laatst de 'studio' cd in mijn handen.. klonk leuk.. allemaal demo tracks.. home version van billy jean stond erop..
Ehm, je bedoeld het concert op video...? ..big deal, die heb ik ook gewoon hoor?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:43 schreef Rnnz het volgende:
GROOT NIEUWS! (imo)
Er bestaat een BAD Tour concert uit Brisbane, Australië 1987. Op dit moment staat er een sample van op YouTube, de eigenaar wil het alleen ruilen tegen ander zeldzaam spul -> http://www.youtube.com/watch?v=6WzAjvURXgo
Nog meer zeldzaam spul: DANGEROUS TOUR REHEARSALS, we weten allemaal dat degene die we hebben gezien incompleet is en er nog een aantal nummers zijn die nog niet beschikbaar zijn; tot nu. Er is een nummer bijgekomen wat beschikbaar is (BAD) - http://www.youtube.com/watch?v=C0WZGJPSkX4 - hopelijk en waarschijnlijk binnenkort nog meer. (nummers die ook repeteteerd zijn o.a. Black or White, Heal The World, Man In The Mirror)![]()
![]()
Mag ik jou nu aanrakenquote:Op zondag 15 juli 2007 13:59 schreef DJ_Marsh het volgende:
[..]
Ehm, je bedoeld het concert op video...? ..big deal, die heb ik ook gewoon hoor?
Nee, rot op nicht.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mag ik jou nu aanraken
Maar als je m hebt, up het even dan![]()
Dat waren van die pauzestukjes tussendoor, als ie zich aan het omkleden wasquote:Op maandag 16 juli 2007 00:07 schreef Rnnz het volgende:
Die jamsessie van z'n band op het einde van Brisbane '87.. geweldigJammer dat Michael er niet in deelneemt, maar ik wist niet dat ze dit ook op de BAD Tour deden (een beetje Prince-stijl moet ik zeggen).
Nergens om. Ff stoken.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:06 schreef matthijst het volgende:
Ach, die eeuwige discussie. Haal Madonna er ook nog even bij...
Fuckin hell, het zijn artiesten, waar maak je je druk om...![]()
Ga anders zelf muziek proberen te maken. Moet je wel eerst ff op blokfluitles. Dat is de basis.quote:
Ben al lang blij dat je dat zelf doorhebtquote:
Nou, dat heb je vanaf nu gedaan.quote:
Dat was niet nodig.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:47 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Waarom worden zulke stook berichten dan niet verwijderd eigenlijk?![]()
- MJ speelt op z'n latere albums ook de meeste instrumentenquote:speelt zijn eigen instrumenten, produceert en schrijft zijn eigen muziek en teksten. En doet zijn dansjes zonder dat het ingestudeerd is door een dansleraar.
Ga de studio in ipv dat sight seeingquote:Michael Jackson was in Washington DC yesterday touring the capital…
Michael Jackson touring the Smithsonian’s National Air and Space and American Indian museums yesterday. The reclusive pop star (trademark hat, sunglasses, striped pants), his kids (well behaved) and bodyguards arrived before the buildings opened to the public. At Air and Space, the 45-minute tour was led by 84-year-old Deputy Director Don Lopez, a World War II ace who gave Jackson a similar tour 25 years ago.
The singer lingered over the 1903 Wright Flyer, his kids loved R2-D2 and C-3PO. What’s he doing in D.C.? The tourist thing. “He wanted to show them the sights,” said rep Raymone Bain, who said Jackson will be in the area for a few days.
Washington Post
Hell yeahquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:08 schreef Flashwin het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BwiucjPFW-I
Goddelijk
10 euro, niet veel. Zal eens ff denken of ik er één wilquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Rond de 10 euro wordt het denk ik. Ik laat er sowieso meerdere maken. Vind het zelf wel cool om er drie te hebben voor die prijs.
nicequote:Op donderdag 19 juli 2007 22:32 schreef matthijst het volgende:
Hehe, net MTV - "My Super Sweet 18" met Chris Brown, vierde het met als thema Michael Jackson - Off The Wall, als tribute aan z'n held... Werd ie gebeld... "Please hold for Mr. Jackson"... gast ff wachten, valt de lijn weg...
"It was a privilege to have Michael Jackson almost breathe in the telephone to talk to me"
Wel mooi om te zien dat iedereen muisstil was toen ze zaten te wachten op MJ; gast is nog steeds king.
PM me even over hoe ik ze kan bestellen BVD.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zo lijkt het net handel.
Ik meld me wel als ik weet hoe het eruit gaat zien..
Gescheurde V-neck uiteraard.
Verkopen mag hier niet, dus je moet me PM'en. En anders geloof ik je niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uhh.. Meneer Geit, ik meld me gewoon weer hier.. help me dan even herinneren. Ok?
Opgenomen met professionele apparatuur en soms uitgezonden op TV.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:29 schreef matthijst het volgende:
Goed, al in: opgenomen met professionele apparatuur, ala de TV-uitzending, of zoals die Bad-tour?
zoiets komt mij ook erg bekend voorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik had Munchen 1999 op video.. toen ik een keer terug kwam van een jaar reizen had m'n pa een of andere film op die band gezet.. ai..
O ja die, waar ie enigszins onder invloed van pijnbestrijders isquote:Op zondag 22 juli 2007 21:29 schreef Rnnz het volgende:
Heeft iemand ooit de Dangerous Copyright Case gehoord? Ik heb hem op audio, bijna 50 min lang en daarin moet MJ uitleggen hoe MJ nummers maakt, hoe hij op het 'Dangerous' kwam etc (een beetje zoals dat Mexico '93 gedoe, met The Girl Is Mine). Er zitten veel grappige stukjes in en MJ legt uit (en zingt) hoe hij nummers maakt. Zo zingt hij bijvoorbeeld Billie Jean, stukje van Another Part Of Me en laat hij horen op welke manieren hij nummers maakt. Ook zegt hij dat hij de bass van zijn nummer 'Streetwalker' gebruikt heeft voor Dangerous. Erg leuk om te horen allemaal, maar het bevestigt wel weer dat Michael nauwelijks wat kent van z'n eigen muziek. Hij vergeet lyrics, weet niet hoeveel nummers er op z'n albums staan en hij is erg slecht met data.Ook Michael's onschuldigheid is echt grappig en hij lacht echt op de verkeerde momenten
Merk er weinig van daarzo, maar zou best kunnen. Hij schijnt sowieso slecht te zijn als het gaat om z'n eigen muziek etc.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
O ja die, waar ie enigszins onder invloed van pijnbestrijders is![]()
![]()
Ikke ook hebbe??quote:Op zondag 22 juli 2007 21:57 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb je even een PM gestuurd, want hoewel het niet illegaal is kunnen ze er hier op Fok! wel eens moeilijk over doen![]()
MJ gelooft ook dat McCarthy dood is?quote:Neither did
"• File not found. Please check your download URL and try again."quote:http://www.divshare.com/download/1334334-257
- MJ heeft geen enkel album gemaakt waar hij alle instrumenten bespeeltquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:32 schreef Rnnz het volgende:
Om de stoker toch even z'n aandacht te gunnen
[..]
- MJ speelt op z'n latere albums ook de meeste instrumenten
- MJ produceert ook z'n eigen albums
- MJ schrijft honderden nummers voor albums waarvan hij later de beste kiest
- MJ ingestudeerd dansen.. laat me niet lachen asjeblieft XD
Prince heeft zijn eerste twee albums zelf ingespeeld, zelf geproduceerd (zijn vader was een muzikant, pianist. Daar heeft hij veel van kunnen leren).quote:Op maandag 23 juli 2007 14:37 schreef Rnnz het volgende:
Trouwens; volgens mij hebben ze beiden veel respect voor elkaar. Prince was fan van de Jackson 5 en MJ, en MJ was laatst nog bij een concert van Prince samen met Chris Tucker. Er is tussen hun zelf nooit rivaliteit geweest volgens Prince.
Ik ben nog steeds benieuwd hoe een gesprek tussen hun zou lopen.
Mwah, m.i. is dat allemaal een beetje opgeblazen.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:47 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Prince heeft zijn eerste twee albums zelf ingespeeld, zelf geproduceerd (zijn vader was een muzikant, pianist. Daar heeft hij veel van kunnen leren).
In begin 80 midden 80 is er wel zeker rivaliteit geweest. Ff gegoogled en een stukje gevonden. Hoef ik ut zelf niet te typen:
"Overigens jammer dat Prince niet mee wilde werken aan "Bad".
Michael en vooral Quincy Jones hadden het idee om de koude oorlog tussen de 2 megasterren te doorbreken door "Bad" als een duet op te nemen, en stuurden een demo op.
Prince zijn (diplomatieke) commentaar schijnt iets geweest te zijn als : "ik geloof niet dat ik nodig ben om dit een hit te laten worden".
Dat klopte natuurlijk, maar toch jammer..
Later zou Prince zeggen dat er helemaal geen rivalitiet bestond.
En over het nummer "Bad" zei hij: "de eerste regel van die song is: "you're butt is mine", dus ik zei: "wie zegt dat tegen wie, want je gaat dat niet zeggen tegen mij, en ik ga het zeker net zeggen tegen jou. Dus... daar hadden we een probleem.." _
Waarom heb je het grootste deel van deze tekst rechtstreeks gekopieerd van een reactie op een een andere site? Namelijk: http://www.musicmeter.nl/album/37.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:47 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Prince heeft zijn eerste twee albums zelf ingespeeld, zelf geproduceerd (zijn vader was een muzikant, pianist. Daar heeft hij veel van kunnen leren).
In begin 80 midden 80 is er wel zeker rivaliteit geweest. Ff gegoogled en een stukje gevonden. Hoef ik ut zelf niet te typen:
"Overigens jammer dat Prince niet mee wilde werken aan "Bad".
Michael en vooral Quincy Jones hadden het idee om de koude oorlog tussen de 2 megasterren te doorbreken door "Bad" als een duet op te nemen, en stuurden een demo op.
Prince zijn (diplomatieke) commentaar schijnt iets geweest te zijn als : "ik geloof niet dat ik nodig ben om dit een hit te laten worden".
Dat klopte natuurlijk, maar toch jammer..
Later zou Prince zeggen dat er helemaal geen rivalitiet bestond.
En over het nummer "Bad" zei hij: "de eerste regel van die song is: "you're butt is mine", dus ik zei: "wie zegt dat tegen wie, want je gaat dat niet zeggen tegen mij, en ik ga het zeker net zeggen tegen jou. Dus... daar hadden we een probleem.." _
Ik geloof dat dit stukje interview nog wel ergens op Youtube staat.
Net als het legendarische James Brown optreden, waarbij eerst Jackson, en even later Prince (knetter stoned) het prodium op komen en hun ding doen (maar dat heeft weer niet zo veel met dit album te maken).
oh ja.. en Prince schijnt ook een nummer te hebben aangeboden voor dit album. Ik geloof dat het "Wouldn't You Love To Love Me" zou heten. Dit nummer is later ook nog aan Madonna aangeboden (die het ook niet heeft gebruikt overigens)..
Het wilde allemaal niet echt lukken met die samenwerking. 2bad
Quincy Jones schijnt trouwens in een interview te hebben gezegd dat Prince wel bij wat opname sessies van "Off the wall" in '79 aanwezig was (rond hing) in de studio".
En daar heeft Prince gelijk in: you're butt is mine.![]()
Genoeg erover. Zal Prince er niet weer bijhalen.![]()
quote:In begin 80 midden 80 is er wel zeker rivaliteit geweest. Ff gegoogled en een stukje gevonden. Hoef ik ut zelf niet te typen
Klopt dit nummer is gezongen door Taja Sevelle , staat op haar album geproduceerd door prince.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:47 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
oh ja.. en Prince schijnt ook een nummer te hebben aangeboden voor dit album. Ik geloof dat het "Wouldn't You Love To Love Me" zou heten. Dit nummer is later ook nog aan Madonna aangeboden (die het ook niet heeft gebruikt overigens)..
quote:Is Michael Jackson being advised by Prince about a career return to music?
It’s probably most unlikely, but the media appear desperate to link MJ and Prince together (they wish).
According to the New York Post: “Prince has been suggesting that Michael play a sequence of unplugged concerts in Las Vegas - just Michael and the microphone. No gimmicks, no costume changes, no smoke or mirrors, just his voice.”
NY Post
Is vind ik zelfs beter dan die met Mick Jagger.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:35 schreef Xaobotnik het volgende:
Er bestaat ook een bootlegversie van 'State of Shock' met MJ & Freddy Mercury. En Rnnz bedankt voor dat audiobestandje. Echt super om te luisteren.
Same herequote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Toen ik er vandaag dus aan dacht hoe het zou zijn als De Koning Zelve weer optredens zou aankondigen, had ik de stellige overtuiging dat er ook in Nederland gewoon weer een run op kaarten zou ontstaan. Ik slaap voor mijn part de hele nacht niet, dat heb ik verder voor niemand over.
Ierland of Londen mag ook wat mij betreft. Het zal iets lastiger zijn om een kaarten te komen.
Daar zeg je wat. Ik moet m'n conditie maar eens even op peil gaan brengenquote:Op zondag 29 juli 2007 12:22 schreef MJboard het volgende:
Ik vind een nacht voor een postkantoor nog niet eens het ergst. Wat denk je van de hele dag voor het stadion + een zwetend concert erachter aan![]()
Ik loop in september een stevige Dam tot Dam. Dat is het probleem niet.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Ik moet m'n conditie maar eens even op peil gaan brengen![]()
Ze zouden die Off The Wall tracks 'ownen'quote:Op maandag 30 juli 2007 15:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Laten we maar eerst eens wachten op een officieel bericht
niet dat het geen slecht idee is hoor, zou wel vet zijn![]()
Das niet best, was toch wel een goeie impersonatorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:15 schreef MJboard het volgende:
Heeft iemand dit al gelezen? Dit is de grootste MJ impersonator, wel triest dit zeg...
http://i209.photobucket.c(...)1forthosewhocare.jpg
Ja, had het al gehoordquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:15 schreef MJboard het volgende:
Heeft iemand dit al gelezen? Dit is de grootste MJ impersonator, wel triest dit zeg...
http://i209.photobucket.c(...)1forthosewhocare.jpg
Jeetje, mag de verwarming iets omhoog? Het is hier zo koud opeens.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:34 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ja, had het al gehoord
Boeit me eik vrij weinig. Voor hem 1000 anderen. Hij was wel een goeie, maar toch komt er geen een in de buurt van MJ zelf.
?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Jeetje, mag de verwarming iets omhoog? Het is hier zo koud opeens.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:34 schreef Rnnz het volgende:
[..]
?![]()
edit; oh wacht.. ik had dat plaatje nog niet gezien. Ik dacht alleen dat ie zou stoppen.Mijn excuses.
Wat een geweldige demo (+ stem) zegquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:31 schreef Xaobotnik het volgende:
Iemand deze al eens gehoord:
http://www.youtube.com/watch?v=jhZy8AVs3K4
Demo van 'Give in to me' met een iets andere tekst dan die we op het album en in de clip hebben gekregen. Het gitaarwerk is ook een stuk minder stevig.
Die Pepsi tape heb ikquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
On The Line is uitgebracht op een cd die in een pakket bij de film Ghost zat. Prachtig nummer inderdaad.
Someone Put Your Hand Out ook niet verkeerd.. op een PEPSI tape.
LINKquote:In 1987, after the release of his milestone albums Thriller and Bad, Michael Jackson went on his first world tour as a solo performer. His Bad World Tour set new standards for the tour business: supported by a bombastic live show, Jackson played 123 concerts attended by a total of 4.4 million fans., inaugurated in September 1987 with fourteen sold-out shows at the Korakuen Stadium in Yokohama, Japan.
Tracklist:
1. Wanna Be Startin' Somethin'
2. Things I Do For You
3. Off The Wall
4. Human Nature
5. Heartbreak Hotel
6. She's Out Of My Life
7. I Want You Back
8. The Love You Save
9. I'll Be There
10. Rock With You
11. Lovely One
12. Working Day And Night
13. Beat It
14. Billie Jean
15. Shake Your Body
16. Thriller
17. I Just Can't Stop Loving You
18. Bad
jah precies, nummers als Another Part Of Me, Dirty Diana, Smooth Criminal, hmm..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik mis 'Another Part Of Me' ?? Sowieso maar 2 nummers van Bad, die tracklist is niet helemaal jofel.
my badquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
On The Line is geschreven door MJ zelf, alleen geproduceerd door Babyface. Het klinkt wel heel erg als een Bayface-nummer.
Ik haal het uit de credits in het boekje van The Ultimate Collection. Betrouwbaar genoeg toch?quote:
Damn die is echt van een tijd geleden. Oktober afgelopen jaar geloof ik? De schijn werd toen gewekt alsof er een heus interview zou komen, wat in totaal maar iets van 8 minuten heeft geduurd ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:44 schreef MJboard het volgende:
Hebben jullie dat filmpje wel eens gezien op MJstar? Van 'Michael in de studio'? Ik zie het nu voor het eerst maar het ziet er goed uit zeg! Ik vind de beats die ik hoor leuk en het ziet ernaar uit dat er echt wat aan komt.
Grappig ook dat Michael vraagt over die camera; what's the price of this thing. Leuk, heb echt zin in een nieuwe cd! Met een dikke video, aarrgghhh!
Geen idee, maar dat zullen er niet veel zijn denk ik. Onze topics ownen gewoonquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is er in MUZ eigenlijk een artiest die meer dan 25 topic heeft al? Ben ik wel benieuwd naar.
De energie... geweldigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:05 schreef Rnnz het volgende:
Speciaal voor Stanley:
Anothert Part Of Me op de BAD World Tour:
http://www.youtube.com/watch?v=kknzQjOen2M
dat die nummer met Freddie Mercury niet uitkomen ligt iig wel aan t MJ kamp, want jaren geleden voor een Freddie Mercury box set hadden ze toestemming gevraagd of die nummers erbij mochten, maar kregen geen toestemming..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:34 schreef Rnnz het volgende:
Ja, idd.. There must be more to life than this.
Mooi nummer. Een van de nummers die eigenlijk wel gereleased zou mogen worden (samen met For All Time!!!)
Frank Zappa natuurlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is er in MUZ eigenlijk een artiest die meer dan 25 topic heeft al? Ben ik wel benieuwd naar.
Zijn debuut was steengoed en onwijs fris. Dat schiep verwachtingen. Ik heb 'm op LP en luister 'm nog wel eens. Staat ook een mooie versie van Smokey's 'Who's Loving You' op, ook bekend in de uitvoering van de Jackson 5.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:27 schreef nipeng het volgende:
[..]
Frank Zappa natuurlijk.
TTD heb ik dan nou nooit ingeschat als een toekomstige MJ. Die vergelijking is niet eens bij me opgekomen.
Ik wil een BAD 1988 dvd, deze heeft iedere MJ-fan al lang! Bad '88 had tenminste wat nummers van BAD. Gewoon het hele concert van het begin van Moonwalker want die hele film is alleen al cool door de introquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:11 schreef Euvermaniac... het volgende:
de BAD tour dvd komt dan toch echt uit?!?!
[..]
LINK
[edit]hmm... het kan zijn dat de link niet werkt typ dan bij search op www.play.com het volgende in: Michael Jackson: Bad In Japan en hij staat er wel degelijk tussen, release date: 19/11/2007 [/edit]
Tijdens de uitspraak van de rechtzaak in 2005 schoten we van #4 naar #11 ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |