quote:Op zondag 8 juli 2007 16:53 schreef Janena het volgende:
tvptje van een fan die dit topic net ontdekt
jah roddels plaatsenquote:Op zondag 8 juli 2007 17:59 schreef Rnnz het volgende:
[..]
![]()
Wat een ontzettend bagger bericht op de frontpage overigens.![]()
Whehe Chinese Democracy toch eerder dan de Katrina single? Stay tuned...quote:
Je bedoelt alle extra's van de Special Edition albums, of wat?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:37 schreef Omkron het volgende:
Ik had laatst de 'studio' cd in mijn handen.. klonk leuk.. allemaal demo tracks.. home version van billy jean stond erop..
Ehm, je bedoeld het concert op video...? ..big deal, die heb ik ook gewoon hoor?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:43 schreef Rnnz het volgende:
GROOT NIEUWS! (imo)
Er bestaat een BAD Tour concert uit Brisbane, Australië 1987. Op dit moment staat er een sample van op YouTube, de eigenaar wil het alleen ruilen tegen ander zeldzaam spul -> http://www.youtube.com/watch?v=6WzAjvURXgo
Nog meer zeldzaam spul: DANGEROUS TOUR REHEARSALS, we weten allemaal dat degene die we hebben gezien incompleet is en er nog een aantal nummers zijn die nog niet beschikbaar zijn; tot nu. Er is een nummer bijgekomen wat beschikbaar is (BAD) - http://www.youtube.com/watch?v=C0WZGJPSkX4 - hopelijk en waarschijnlijk binnenkort nog meer. (nummers die ook repeteteerd zijn o.a. Black or White, Heal The World, Man In The Mirror)![]()
![]()
Mag ik jou nu aanrakenquote:Op zondag 15 juli 2007 13:59 schreef DJ_Marsh het volgende:
[..]
Ehm, je bedoeld het concert op video...? ..big deal, die heb ik ook gewoon hoor?
Nee, rot op nicht.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mag ik jou nu aanraken
Maar als je m hebt, up het even dan![]()
Dat waren van die pauzestukjes tussendoor, als ie zich aan het omkleden wasquote:Op maandag 16 juli 2007 00:07 schreef Rnnz het volgende:
Die jamsessie van z'n band op het einde van Brisbane '87.. geweldigJammer dat Michael er niet in deelneemt, maar ik wist niet dat ze dit ook op de BAD Tour deden (een beetje Prince-stijl moet ik zeggen).
Nergens om. Ff stoken.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:06 schreef matthijst het volgende:
Ach, die eeuwige discussie. Haal Madonna er ook nog even bij...
Fuckin hell, het zijn artiesten, waar maak je je druk om...![]()
Ga anders zelf muziek proberen te maken. Moet je wel eerst ff op blokfluitles. Dat is de basis.quote:
Ben al lang blij dat je dat zelf doorhebtquote:
Nou, dat heb je vanaf nu gedaan.quote:
Dat was niet nodig.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:47 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Waarom worden zulke stook berichten dan niet verwijderd eigenlijk?![]()
- MJ speelt op z'n latere albums ook de meeste instrumentenquote:speelt zijn eigen instrumenten, produceert en schrijft zijn eigen muziek en teksten. En doet zijn dansjes zonder dat het ingestudeerd is door een dansleraar.
Ga de studio in ipv dat sight seeingquote:Michael Jackson was in Washington DC yesterday touring the capital…
Michael Jackson touring the Smithsonian’s National Air and Space and American Indian museums yesterday. The reclusive pop star (trademark hat, sunglasses, striped pants), his kids (well behaved) and bodyguards arrived before the buildings opened to the public. At Air and Space, the 45-minute tour was led by 84-year-old Deputy Director Don Lopez, a World War II ace who gave Jackson a similar tour 25 years ago.
The singer lingered over the 1903 Wright Flyer, his kids loved R2-D2 and C-3PO. What’s he doing in D.C.? The tourist thing. “He wanted to show them the sights,” said rep Raymone Bain, who said Jackson will be in the area for a few days.
Washington Post
Hell yeahquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:08 schreef Flashwin het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BwiucjPFW-I
Goddelijk
10 euro, niet veel. Zal eens ff denken of ik er één wilquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Rond de 10 euro wordt het denk ik. Ik laat er sowieso meerdere maken. Vind het zelf wel cool om er drie te hebben voor die prijs.
nicequote:Op donderdag 19 juli 2007 22:32 schreef matthijst het volgende:
Hehe, net MTV - "My Super Sweet 18" met Chris Brown, vierde het met als thema Michael Jackson - Off The Wall, als tribute aan z'n held... Werd ie gebeld... "Please hold for Mr. Jackson"... gast ff wachten, valt de lijn weg...
"It was a privilege to have Michael Jackson almost breathe in the telephone to talk to me"
Wel mooi om te zien dat iedereen muisstil was toen ze zaten te wachten op MJ; gast is nog steeds king.
PM me even over hoe ik ze kan bestellen BVD.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zo lijkt het net handel.
Ik meld me wel als ik weet hoe het eruit gaat zien..
Gescheurde V-neck uiteraard.
Verkopen mag hier niet, dus je moet me PM'en. En anders geloof ik je niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uhh.. Meneer Geit, ik meld me gewoon weer hier.. help me dan even herinneren. Ok?
Opgenomen met professionele apparatuur en soms uitgezonden op TV.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:29 schreef matthijst het volgende:
Goed, al in: opgenomen met professionele apparatuur, ala de TV-uitzending, of zoals die Bad-tour?
zoiets komt mij ook erg bekend voorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik had Munchen 1999 op video.. toen ik een keer terug kwam van een jaar reizen had m'n pa een of andere film op die band gezet.. ai..
O ja die, waar ie enigszins onder invloed van pijnbestrijders isquote:Op zondag 22 juli 2007 21:29 schreef Rnnz het volgende:
Heeft iemand ooit de Dangerous Copyright Case gehoord? Ik heb hem op audio, bijna 50 min lang en daarin moet MJ uitleggen hoe MJ nummers maakt, hoe hij op het 'Dangerous' kwam etc (een beetje zoals dat Mexico '93 gedoe, met The Girl Is Mine). Er zitten veel grappige stukjes in en MJ legt uit (en zingt) hoe hij nummers maakt. Zo zingt hij bijvoorbeeld Billie Jean, stukje van Another Part Of Me en laat hij horen op welke manieren hij nummers maakt. Ook zegt hij dat hij de bass van zijn nummer 'Streetwalker' gebruikt heeft voor Dangerous. Erg leuk om te horen allemaal, maar het bevestigt wel weer dat Michael nauwelijks wat kent van z'n eigen muziek. Hij vergeet lyrics, weet niet hoeveel nummers er op z'n albums staan en hij is erg slecht met data.Ook Michael's onschuldigheid is echt grappig en hij lacht echt op de verkeerde momenten
Merk er weinig van daarzo, maar zou best kunnen. Hij schijnt sowieso slecht te zijn als het gaat om z'n eigen muziek etc.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
O ja die, waar ie enigszins onder invloed van pijnbestrijders is![]()
![]()
Ikke ook hebbe??quote:Op zondag 22 juli 2007 21:57 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb je even een PM gestuurd, want hoewel het niet illegaal is kunnen ze er hier op Fok! wel eens moeilijk over doen![]()
MJ gelooft ook dat McCarthy dood is?quote:Neither did
"• File not found. Please check your download URL and try again."quote:http://www.divshare.com/download/1334334-257
- MJ heeft geen enkel album gemaakt waar hij alle instrumenten bespeeltquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:32 schreef Rnnz het volgende:
Om de stoker toch even z'n aandacht te gunnen
[..]
- MJ speelt op z'n latere albums ook de meeste instrumenten
- MJ produceert ook z'n eigen albums
- MJ schrijft honderden nummers voor albums waarvan hij later de beste kiest
- MJ ingestudeerd dansen.. laat me niet lachen asjeblieft XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |