Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
en nu in Algemeen Beschaafd Nederland?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:42 schreef SiemeN het volgende:
Een post om te zorgen dat ik dit topic handig en snel terug kan vinden in mijn actieve topiclijst.
tvpquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en nu in Algemeen Beschaafd Nederland?
bedankt remlof, wat De Postbode soms uitkraamtquote:
Volgens mij deed hij het al.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en nu in Algemeen Beschaafd Nederland?
Verkeerde topic. Hier moet je zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:27 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
ik kom misschien wel
1) omdat er weer iemand echt moeite steekt in de OPquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:33 schreef SiemeN het volgende:
Waarom zou dat een TTT moeten zijn?
slowchat is ten strengste verboden in dat topic, er is al een apaart SC-topic ervoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
1) omdat er weer iemand echt moeite steekt in de OP
2) omdat het een tof idee is
3) omdat er nauwelijks wordt gebaggerd/geslowchat
3 goede redenen, lijkt me!
![]()
Een topic waarin de enige (toegestane) posts lijstjes namen zijn?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:31 schreef iamredleader het volgende:
Jaja, en nu iedereen plotseling pimpen met z'n biergebruik, omdat ze willen worden genomineerd![]()
[ONZ] Elections 2007!!!!! Vote or Die!!
Mag deze TTT?
Nog een weekje, ik mail je wel als het zover is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:51 schreef Sala-adin het volgende:
Hé bah Dirkh
Wanneer ga je nou weg zodat ik je plaats kan innemen?
Ik mag je nu alquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nog een weekje, ik mail je wel als het zover is.
idd potentieel leuk topicquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:56 schreef Armageddon het volgende:
Uhm Dirkh? WTF? Niet geneukt?
vind jijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:04 schreef Dirkh het volgende:
Potentieel geen leuk topic. Misschien in jullie hoofd, maar het is niks. Het is 13 in een dozijn. Het is niks.
Kan je lang over lullen, maar het is niet zo dat als Armageddon een topic opent dat alles dan anders is. Het is gewoon hetzelfde als al dat andere gekut.
dat meen je niet hee dirkjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook de reden van mijn post.
Je bent gewoon een pisnicht. En je bent jaloers. Dat je niet zo groot bent als de grote Armageddon. Ben je klaargekomen toen je er een slot op deed? Fokkin' kneus.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:04 schreef Dirkh het volgende:
Potentieel geen leuk topic. Misschien in jullie hoofd, maar het is niks. Het is 13 in een dozijn. Het is niks.
Kan je lang over lullen, maar het is niet zo dat als Armageddon een topic opent dat alles dan anders is. Het is gewoon hetzelfde als al dat andere gekut.
Ik zal nooit zo groot worden als jij. Ik ben klaar gekomen op het sluiten van jouw topic. Ik ben jaloers. Ik ben een pisnicht en een kneus.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je bent gewoon een pisnicht. En je bent jaloers. Dat je niet zo groot bent als de grote Armageddon. Ben je klaargekomen toen je er een slot op deed? Fokkin' kneus.
DIe gozer spoort nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:08 schreef Messenga het volgende:
DirkH.![]()
Verjaardagtopics mogen hoor. [afbeelding]
Mits het en verjaardag van een overlijden is. (mits user)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:08 schreef Messenga het volgende:
DirkH.![]()
Verjaardagtopics mogen hoor. [afbeelding]
True, afzetten die weblogger.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
DIe gozer spoort niet
Ik open het wel even in FB.
Ik lees je zin nu vier maar. Nu in begrijpbare taal?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mits het en verjaardag van een overlijden is. (mits user)
Ik wist het. Ga nu maar dood.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zal nooit zo groot worden als jij. Ik ben klaar gekomen op het sluiten van jouw topic. Ik ben jaloers. Ik ben een pisnicht en een kneus.
Je opent een kuttopic. Je kan zeiken wat je wil in FB of je vriendinnetje Y er bij halen wat je wil of PM's sturen dat ik me laat kennen en een kneus ben.... maar hebben we het niet over één kuttopic van jou?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
DIe gozer spoort niet
Ik open het wel even in FB.
Weet je wat jij moet doen gefrustreerde triangeljosti. Het bier laten staan en lekker naar je nest gaan. Je spoort niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je opent een kuttopic. Je kan zeiken wat je wil in FB of je vriendinnetje Y er bij halen wat je wil of PM's sturen dat ik me laat kennen en een kneus ben.... maar hebben we het niet over één kuttopic van jou?
Omdat die ander toen ik het zag al veel meer posts had. That's all.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:29 schreef BeeDee het volgende:
Remlof...heb je enige geldige reden dat mijn aangemaakte topic van het het rokershoekje dichtgegooid wordt terwijl ik de lapo had en ook eerder was dan het deeltje wat nu voor 100 door moet gaan ?
Ja, is al ok.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat die ander toen ik het zag al veel meer posts had. That's all.
Vragen om een ban?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:36 schreef LijpeTurk het volgende:
Armageddon verdient naar mijn mening gewoon een ban nu. Die idioot denkt dat hij alles kan maken hier.
Als iemand een afkoelban moest hebben dan is het Dirkh wel. En waar bemoei jij je mee gekkenhuis? Ga lekker met je kleine pielemuis speulen corkey.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 02:34 schreef LijpeTurk het volgende:
waarom krijgt iedere user een afkoelban voor dat gezeik zoals Armageddon doet en Armageddon net weer niet?
Volgens Arma omdat hij natuurlijk zo grooten populair
is.
Dirkh is ok, hij probeert geen onderscheid te maken tussen topics van 'grootheden' en newbies.
Sorry hoor, populaire jongenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 06:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als iemand een afkoelban moest hebben dan is het Dirkh wel. En waar bemoei jij je mee gekkenhuis? Ga lekker met je kleine pielemuis speulen corkey.
Moet jij niet weer nieuw werk zoeken anders?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moet je niet weer een nieuw account aanmaken anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |