Ik heb één oog -4 en de ander -0.25.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat een verschil tussen links en rechts heb jij!. Maar in dat geval denk ik dat je niet zoveel aan mijn bril hebt. Excuus.
Ik ben een eigen kliekjequote:Op donderdag 24 mei 2007 09:42 schreef Misstique het volgende:
Kliekjes zijn okay.
Olee oleeeee.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:42 schreef Misstique het volgende:
Kliekjes zijn okay.
Ik test 1x per jaar voor de zekerheid. 0.0 Bij de laatste test had ik een zicht van 160%. Niets aan de hand dus, ik kan teveel zien.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:42 schreef JDude het volgende:
Ik heb zowel links als rechts 0.0. Tofheid.
Sterkte. Vergeet niet om de trein van héél dichtbij te bekijken!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:37 schreef Stofje het volgende:
Ik ga denk ik eens naar school. Vandaag staat er weer veelkennis vergaring
op het program.
Waar ga je heen Stof?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:44 schreef Stofje het volgende:
En niemand die reageert op mijn afscheid!.
Ik ook niet. Zullen we in een park gaan liggen en elkaar onzedelijk betasten?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:44 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb geen zin om te werken.
Ik heb het nog nooit getest eigenlijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:44 schreef Pheno het volgende:
Ik test 1x per jaar voor de zekerheid. 0.0 Bij de laatste test had ik een zicht van 160%. Niets aan de hand dus, ik kan teveel zien.
Kippenvel!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sterkte. Vergeet niet om de trein van héél dichtbij te bekijken!
Zo goed?
Ik ook, maar ik kan van dichtbij niet goed zien (met name met rechts). Als het op ver af aan komt heb ik haviksogen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar ik kan regelmatig in de auto al straatnaamborden lezen voor mijn bijrijder of chauffeur heeft gezien dat er überhaupt een hangt.
Hij gaat alvast naar de Stairway.quote:
Q. Q. Q. Q.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:50 schreef Q. het volgende:
Ha. Ha. Ha. Ha.
Ik zou in mijn -4 oog ook een lens moeten dragen, maar het goede oog compenseert prima. Ik zie alleen wat minder goed diepte.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:51 schreef Q. het volgende:
Ik ben half blind maar ik verdom het om een bril of lenzen te dragen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |