ik ook nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
FB ofzo ? Ik ga ff kijken, maar ben niet van plan ook maar één woord eraan vuil te maken..![]()
Ik heb nog geen stemkaart mogen ontvangen.quote:
stem eens danquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:02 schreef SeaOfLove het volgende:
Mijn lijstje zou toch alleen maar ééntonig worden met alle positieve stemmen voor PeZu, Q_B, Termie en remlof![]()
Negatief kan ik nieteens stemmen want de meeste posters zijn mij onbekend![]()
hahaa Had je dat laatst ook niet? Heb je daar niks van geleerd?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb nog geen stemkaart mogen ontvangen.
Godverdomme, ik wilde net een peuk opsteken komt er toch een steekvlam uit die aansteker.
Echt zo *VOEFFFF* geluid, ik had hem gelukkig ver van me vandaan aan gedaan. Waren bijna me wenkbrauwen weg..
Ik ken voornamelijk kut users, zoals Viswijfje, KopierMachine etc.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:02 schreef SeaOfLove het volgende:
Mijn lijstje zou toch alleen maar ééntonig worden met alle positieve stemmen voor PeZu, Q_B, Termie en remlof![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:02 schreef SeaOfLove het volgende:
Laatst ook idd, toch al een nieuwe aansteker. Wel van geleerd want ik de aansteker was zo'n 30cm van mijn sigaret verwijderdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa Had je dat laatst ook niet? Heb je daar niks van geleerd?![]()
wat pezu zegt solquote:
Overweeg een ander merkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Laatst ook idd, toch al een nieuwe aansteker. Wel van geleerd want ik de aansteker was zo'n 30cm van mijn sigaret verwijderd.
Ik ga me daar een beetje voor een aansteker betalen, deze lag gewoon in de kastquote:
Ons ben zuunig...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga me daar een beetje voor een aansteker betalen, deze lag gewoon in de kast.
Had ik al gezegd niet te stemmen?quote:
Klopt, al is het tegendeel bewezen las ik ergens..quote:
Truste Ludoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt, al is het tegendeel bewezen las ik ergens..
Ik ga er vandoor kijkbuiskindertjes.
Slaap lekker Ludo!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt, al is het tegendeel bewezen las ik ergens..
En truste E !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:18 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga ook naar bed! Slaap lekker allemaal!![]()
Truste...hopelijk vond je Jip en Janneke bij de kapper een leuk verhaaltjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Trustequote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:18 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga ook naar bed! Slaap lekker allemaal!![]()
okquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:28 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben BeeDee....kwartet!!!!!
Wtf SOL...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:28 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben BeeDee....kwartet!!!!!
ik heb nog wel liggen hehequote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:36 schreef BeeDee het volgende:
[..]
GODVERDOMME !!!!![]()
M'n lange vloei is op...![]()
![]()
quote:
Ik heb nog een heel oud pakje mascotte....geen rijstevloei en klein, mja...moet watquote:
ik blow niet dus bespaar je de reisquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb nog een heel oud pakje mascotte....geen rijstevloei en klein, mja...moet wat![]()
Om nu ff naar Delft (toch ?) te rijden...
![]()
nee geen delftquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb nog een heel oud pakje mascotte....geen rijstevloei en klein, mja...moet wat![]()
Om nu ff naar Delft (toch ?) te rijden...
![]()
Nee, ik dacht dat PeZu een Delftenaar was...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik blow niet dus bespaar je de reis![]()
wat ik al zei dusquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
[ONZ] Elections 2007!!!!! Vote or Die!! dit linkje!
Ik heb gestemd![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
[ONZ] Elections 2007!!!!! Vote or Die!! dit linkje!
Ik heb gestemd![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:36 schreef SeaOfLove het volgende:
1. Leukste nieuwkomer LudoSanders
2. Slechtste Nieuwkomer LudoSanders
3. User met de lekkerste (man)boobs LudoSanders
4. Geilste M.I.L.F.LudoSanders
5. Mr. ONZ (Allround leukste mannelijke user)LudoSanders
6. Mrs. ONZ (Allround leukste vrouwelijke user)LudoSanders
7. User die het meest pimpt met zijn of haar biergebruikLudoSanders
8. De zich meest inlikkende userLudoSanders
9. Allround meest gehate ONZ userLudoSanders
10. User met de meest absurde topicsLudoSanders
11. User met meest voorspelbare gewoontesLudoSanders
12. User met de leukste/herkenbaarste avatarLudoSanders
13. beste ONZ mod remlof![]()
14. grootste PERM BAN waardige user.LudoSanders
15. grootste bagger-user LudoSanders
16. meest behulpzame user LudoSanders
Klopt dat we gemeet hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat PeZu een Delftenaar was...Welleens ergens gezien dat jullie elkaar weleens irl gezien hadden. Ik had dit onbewust aan een Delft-meet gekoppeld...
![]()
Is de dagwaarde van z'n posts zo erg gedaald ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:43 schreef SeaOfLove het volgende:
kut ik heb mijn vriendje niet genoemd...en hij heeft bijna 500 topics in ONZ geopend![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Is de dagwaarde van z'n posts zo erg gedaald ?![]()
-1 origineel![]()
Truste SOLquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Kee ik ga slapenMorgen genoeg te doen
![]()
Truste![]()
Hebbie al in een ander topic gedaan..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik wilde nog een toffe post plaatsen maar ik was de tekst vergeten![]()
Whooohooo enzoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:58 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, dan beland je uiteindelijk weer hier...![]()
hoeksjequote:
quote:
Daarom kan ik ook niet kiezen vwb geilste MILF....(Q_B is geen M, I know, maar wel medekloon natuurlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
is leuk hier. Eindelijk ook eens leuke vrouwen in ONZ (oranjekoek en tezz.. Q-B is al veel langer leuk natuurlijk
)
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Daarom kan ik ook niet kiezen vwb geilste MILF....(Q_B is geen M, I know, maar wel medekloon natuurlijk)
Geen probleem hoor ! Ik vind jullie alle drie MILF...en ik wil niemand boven een ander zetten, dus...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat een problemen kan je hebben in je leven
Ze is wel MILF ze is geen MILF ze is wel MILF ze is geen MILF
![]()
qubebe is het milfstquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:11 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Geen probleem hoor ! Ik vind jullie alle drie MILF...en ik wil niemand boven een ander zetten, dus...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:11 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Geen probleem hoor ! Ik vind jullie alle drie MILF...en ik wil niemand boven een ander zetten, dus...![]()
![]()
Flikker toch op man...ga lekker met Q_B spelenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:28 schreef PeZu het volgende:
zal wel een reden hebben, niet dan
kijk zonder streepje miss valt het kwartje nu
![]()
ik moet opflikkeren omdat jij de hint niet 10 posts eerder snapte?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Flikker toch op man...ga lekker met Q_B spelen![]()
Ik heb schijt aan jouw hints...die snap ik al van vanaf deeltje 1, dus doe geen moeite.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet opflikkeren omdat jij de hint niet 10 posts eerder snapte?
de tyfus![]()
dan heb je het mooi mis mappyquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan jouw hints...die snap ik al van vanaf deeltje 1, dus doe geen moeite.![]()
Rellen en afzeiken is je grootste doel hier, alsof ik dat niet door heb..![]()
Duurt niet lang meer en we hebben kopieermachine 2quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan heb je het mooi mis mappy![]()
geeft niet hoor maar weees aub niet verontwaardigd als ik boos ben als mijn topic wordt verSC-ed terwijl ik een paar keer vraag om te kappen
ja echt hehquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:38 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer en we hebben kopieermachine 2![]()
ooh die komt zo wel hoor, wees maar niet bangquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:40 schreef BeeDee het volgende:
Valt mee dat Q_B niet ineens uit het niets opduikt![]()
Wtf betrek je mij erbijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Flikker toch op man...ga lekker met Q_B spelen![]()
je lokt haar eerst uit de tent, en dan ga je verontwaardigd doen als ze verschijntquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:45 schreef BeeDee het volgende:
Ah..jut en jul zijn er...![]()
Over voorspelbaar dan...![]()
Dat zeg ik niet, maar we zaten duidelijk niet helemaal op dezelfde golflengte..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja echt heh_!
en ik kom ook in hoeksje vanaf deel 1 om te rellen en te zieken? yeah right![]()
wat zei je?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar we zaten duidelijk niet helemaal op dezelfde golflengte..![]()
leg mij dan deze post eens uitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan jouw hints...die snap ik al van vanaf deeltje 1, dus doe geen moeite.![]()
Rellen en afzeiken is je grootste doel hier, alsof ik dat niet door heb..![]()
Nah...ruzie, ruzie...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Vecht je ruzie lekker zelf uit ipv mij erbij te betrekken, flapdrol
long tome no see blamequote:
Met hier bedoelde ik FOK! (of iig ONZ) in het algemeen..niet zozeer deze reeks. Dit was de enige plek in ONZ waar nog redelijk normaal met elkaar geluld werd..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat zei je?
[..]
leg mij dan deze post eens uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |