Ga fietsen, Jaap.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:23 schreef SCH het volgende:
PVV zet de eerste stap naar apartheid
Getroll met smileys en oneliners en zinloze topicvervuiling.
Zoals de waard is...quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:25 schreef SCH het volgende:
Hij is het niet eens met de TT en gaat het topic verkloten. Hoe sneu en kinderachtig wederom
Ik ben het ermee eens. Ik zou zowat pleiten voor een tijdelijk virtueel verbod tot dit forum.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:23 schreef SCH het volgende:
PVV zet de eerste stap naar apartheid
Getroll met smileys en oneliners en zinloze topicvervuiling.
Ik moet van jou zeker serieus reageren op de persoonlijke insinuaties van SCH.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:28 schreef Monidique het volgende:
Ik ben het ermee eens. Ik zou zowat pleiten voor een tijdelijk virtueel verbod tot dit forum.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die is absurd, en dat weet je zelf ook wel.
Uitsluiten van activiteiten op basis van afkomst of ras/ volk, dat lijkt me een redelijke link met apartheid te hebbenquote:De Partij voor de Vrijheid (PVV) vindt dat er de komende jaren geen Marokkaanse toeschouwers meer in voetbalstadions mogen zijn als daar wedstrijden tegen Marokkaanse ploegen worden gespeeld. Het stadionverbod moet vijf jaar duren.
Tuurlijk Jaap.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:32 schreef SCH het volgende:
Insinuaties? Ik post gewoon feitelijkheden zeg.
Wel, jij kunt niet serieus reageren. Ik verwacht altijd van je dat jij veelquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik moet van jou zeker serieus reageren op de persoonlijke insinuaties van SCH.
Het was toch de KNVB die hiermee begon?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
[..]
Uitsluiten van activiteiten op basis van afkomst of ras/ volk, dat lijkt me een redelijke link met apartheid te hebben.
Nee die hebben besloten bepaalde wedstrijden niet meer te spelen. Dat is wat anders dan complete bevolkingsgroepen verbieden naar bepaalde voetbalwedstrijden te kijken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het was toch de KNVB die hiermee begon?
Bepaalde wedstrijden?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee die hebben besloten bepaalde wedstrijden niet meer te spelen. Dat is wat anders dan complete bevolkingsgroepen verbieden naar bepaalde voetbalwedstrijden te kijken.
Wedstrijden die er niet meer zullen zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:48 schreef du_ke het volgende:
Nee die hebben besloten bepaalde wedstrijden niet meer te spelen. Dat is wat anders dan complete bevolkingsgroepen verbieden naar bepaalde voetbalwedstrijden te kijken.
Marokkaanse elftallen. Nederlandse clubs zouden ook tegen Marokko kunnen oefenen. En er zijn b.v. succesvolle Turkse voetbalclubs in Nederland dus er zijn vast ook Marokkaanse voetbalclubsquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bepaalde wedstrijden?Je lijkt Hanneke Groenteman wel.
Het gaat hier om wedstrijden tegen Marokko.![]()
Dat maakt zijn uitspraak niet minder verbonden met apartheid.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wedstrijden die er niet meer zullen zijn.
Je punt is?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Marokkaanse elftallen. Nederlandse clubs zouden ook tegen Marokko kunnen oefenen. En er zijn b.v. succesvolle Turkse voetbalclubs in Nederland dus er zijn vast ook Marokkaanse voetbalclubs.
Dat het niet perse om een wedstrijd tegen het Marokkaans elftal hoeft te gaan. Maar ook b.v. om wedstrijden tegen een Marokkaans clubteam of tegen een Nederlandse club met leden van Marokkaanse komafquote:
ja, dat is wat Wilders misschien zou willen, maar ik had het over de KNVB.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat het niet perse om een wedstrijd tegen het Marokkaans elftal hoeft te gaan. Maar ook b.v. om wedstrijden tegen een Marokkaans clubteam of tegen een Nederlandse club met leden van Marokkaanse komaf.
Die willen geen supporters uitsluiten Wilders wel en daar ging het mij om in m'n eerste reactiequote:Op donderdag 24 mei 2007 00:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ja, dat is wat Wilders misschien zou willen, maar ik had het over de KNVB.![]()
Doel is bereikt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:10 schreef du_ke het volgende:
Dat maakt zijn uitspraak niet minder verbonden met apartheid.
Indirect dus wel he, als ze wedstrijden tegen Marokko 5 jaar lang uitsluiten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die willen geen supporters uitsluiten Wilders wel en daar ging het mij om in m'n eerste reactie.
Als dat al zo is dan roept Wilders nog steeds op tot een vorm van apartheid en blijft de TT correctquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Indirect dus wel he, als ze wedstrijden tegen Marokko 5 jaar lang uitsluiten.![]()
Of denk je dat dat opzetje bedacht is om het voetbalteam te straffen?
Mij hoor je dan ook niet zeuren om de TT. Al denk ik niet dat Wilders streeft naar apartheid. Wel naar een leefbare maatschappij die niet wordt vergald door kanslozen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als dat al zo is dan roept Wilders nog steeds op tot een vorm van apartheid en blijft de TT correct.
Ben jij nu de Apartheid aan het bagatelliseren om je eigen ideologische oorlogje te kunnen voeren?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:28 schreef du_ke het volgende:
Als dat al zo is dan roept Wilders nog steeds op tot een vorm van apartheid en blijft de TT correct.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |