quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:36 schreef PJORourke het volgende:
Nee. Tendentieuzer dan dit kan haast niet, tenzij je er nazi's bijhaalt. De vorige keer dat mijn TT werd geedit, was minder tendentieus dan dit. Het nieuwsbericht heeft niks met Apartheid te maken, dat haalt TS er zelf allemaal bij, met tendentieuze plaatjes. Het leidt af, heeft niks met het gebeuren van gisteren te maken en al helemaal niet met de gestelde kamervragen.
Prima dat je dit niet edit, maar dan moet deze lijn wel doorgetrokken worden natuurlijk.
Die is absurd, en dat weet je zelf ook wel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:42 schreef SCH het volgende:
De link naar apartheid is niet zo heel gek hoor.
Een hele bevolkingsgroep uitsluiten - het lijkt er toch wel wat op.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die is absurd, en dat weet je zelf ook wel.
FA's die mijn nick overnemen - ik ben apetrotschquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:41 schreef Jump het volgende:
Die was eerder: [POL FB] Tendentieus mag het wezen!
SCHlotje
we zitten hier hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Er zijn anders allerlei mensen die ondanks fikse verschillen in politieke opvattingen helemaal geen hekel aan elkaar hebben, in POL.
Maar het is voor velen blijkbaar inherent aan het hebben van een werkelijk verschillende visie op zaken; dat degene die het anders ziet, het echt FOUT ziet, een fout persoon is, iemand die schade aanricht en te vuur & te zwaard bestreden moet worden.
je hebt wel een punt, er was voor de PVV een duidelijke aanleiding; namelijk de vrijwel niet in de hand gehouden vernielingen van Marokkanen in het stadion.quote:
Het is geen verlies hoor - eerder winst. Dit opent weer een hele nieuwe wereld van tendentieuze TTs waar jij over zult gaan zeiken. Dit is dus winst voor de vrije meningsuiting.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:44 schreef SCH het volgende:
Een hele bevolkingsgroep uitsluiten - het lijkt er toch wel wat op.
Maar beetje hypocriet geneuzel als je zelf zo graag dat fundamentalistische minister er in wil houden.
Neem je verlies, draag het als een man en rechts!!!![]()
Ach, ik mag nu ook stellen dat Cramer naar ecofascisme streeft, dus tel uit je winst.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het gaat te ver om te stellen dat de PVV naar apartheid streeft.
Nee hoor. Dat zie je totaal verkeerd. sigme was dit keer verrassend helder, ze heeft ook een goede dag blijkbaarquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is geen verlies hoor - eerder winst. Dit opent weer een hele nieuwe wereld van tendentieuze TTs waar jij over zult gaan zeiken. Dit is dus winst voor de vrije meningsuiting.
Ik veronderstel dat mijn TTs nu ook niet meer verkracht gaan worden, want je mag nu praktisch alles plaatsen.![]()
Ze was inderdaad helder: er mag heel veel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:51 schreef SCH het volgende:
Nee hoor. Dat zie je totaal verkeerd. sigme was dit keer verrassend helder, ze heeft ook een goede dag blijkbaar
Maar daar is iedereen het ook mee eensch, die Cramer is een gekke vogelverschrikker en laat zich voorfluisteren. Dat mens weet echt niet wat ze uitkraamt, alsof ze zo van de autocue leest bij een interview.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ach, ik mag nu ook stellen dat Cramer naar ecofascisme streeft, dus tel uit je winst.![]()
Jaja, tot 300 tellen is niet mijn sterkste kantquote:
Maar is er nu meer ruimte voor topictitels of niet?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Jaja, tot 300 tellen is niet mijn sterkste kant.
het is maar 5 minuten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Jaja, tot 300 tellen is niet mijn sterkste kant.
Dat mocht toch al?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ach, ik mag nu ook stellen dat Cramer naar ecofascisme streeft, dus tel uit je winst.![]()
Ook in de TT?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:11 schreef Chewie het volgende:
Dat mocht toch al?
Neu, niet speciaal. Er is ruimte voor discussie, inclusief discussie-oproepende titels. Binnen zeker grenzen, natuurlijk. Niets veranderd, alles is zoals het is.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Maar is er nu meer ruimte voor topictitels of niet?
Geniet je er nu van, dat je zogenaamd iets mag bepalen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Neu, niet speciaal. Er is ruimte voor discussie, inclusief discussie-oproepende titels. Binnen zeker grenzen, natuurlijk. Niets veranderd, alles is zoals het is.
Dat je de apartheid er bij mag slepen maakt iig duidelijk dat de grenzen erg breed getrokken zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:16 schreef sigme het volgende:
Neu, niet speciaal. Er is ruimte voor discussie, inclusief discussie-oproepende titels. Binnen zeker grenzen, natuurlijk. Niets veranderd, alles is zoals het is.
Iets er bij slepen is niet zo handig maar hij legt het toch behoorlijk goed uit in de OP.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat je de apartheid er bij mag slepen maakt iig duidelijk dat de grenzen erg breed getrokken zijn.![]()
Als jij kan onderbouwen waarom je dat beleid ecofascisme vind wel. Personen voor fascist uitmaken kan weer niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |