quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Mijn FOK! problemen groeien me boven het hoofd.
Want vanmiddag is het er eindelijk van gekomen...dochterlief heeft paardgereden.
e vond het helemaal geweldig, schoot gelijk de stallen in waar ze haar vriendinnetje vond. Daarna samen met haar vriendinnetje het paard borstelen, en toen mocht Milou samen met haar begeleidster rijden.
Waar ik onder het foto's maken zeven kleuren stront scheet (ik heb zo erg niks met paarden, zelfs van de Penny krijg ik kokneigingen) zat dochterlief boven op dat gigantische paard: harder!!! HARDERRRR!!! te roepen!!!
Maar goed waar moet ik dit nu posten... in OUD ben ik niet welkom omdat ik iedere scheet die Milou doet niet post, in Flora en Fauna hebben ze sowieso altijd wat op je aan te merken, alleen zijn de MOD-topics daar niet zo popcornwaardig als die van OUD(augustus 2006 daargelaten
)
Mag ik even spammen als trotse mama? Ik doe het gewoon!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar werd het lichaamquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:42 schreef PeZu het volgende:
uhm lieve sol, kan je een paard iet beter borstelen met een borstel ipv bezem
leuke pics wel!
voor mij heeft zon ding ook gewoon poten hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Daar werd het lichaammee gedaan... de poten (oeps sorry benen, kreeg er ook gelijk van langs toen ik poten zei vanmiddag
) met een ietwat zachtere borstel.
Heb er verder geen verstand van... maar ga eens in F&F posten met je betweterige commentaar![]()
Kijk zo vanaf mijn flatje het westland inquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:49 schreef BeeDee het volgende:
Was niet ver van Delft als ik 't zo bekijk SOL !!![]()
dat dan weer welquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kijk zo vanaf mijn flatje het westland in![]()
Lekker boeiend?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Is dat een Fries
Ik probeerde een friesland bash te startenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:57 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Lekker boeiend?
Ik wens trouwens in ONZ niet over Friezen te praten
Geef ze nou geen aandachtquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik probeerde een friesland bash te starten![]()
Hallo skeet!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:57 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Lekker boeiend?
Ik wens trouwens in ONZ niet over Friezen te praten
Weet ik veel...weet iig dat als het geslacht is prima smaakt op de steengrillquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Is dat een Fries
Dat bedoel ik, ze ruiken het gewoonquote:
On my way!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:59 schreef Dirkh het volgende:
Iemand FF al gemaild?
Je bedoelt 'FB' toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:59 schreef Dirkh het volgende:
Iemand FF al gemaild?
gaat heen met je FFquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:59 schreef Dirkh het volgende:
Iemand FF al gemaild?
Nee ik kan vanaf mijn 16e al niet meer ruiken. Dus dat is het niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:01 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ze ruiken het gewoon.
Was even afgeleid, maar ik ben opgegroeid in omgeving Rotterdam...dus bekend gebiedquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kijk zo vanaf mijn flatje het westland in![]()
Wtfquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee ik kan vanaf mijn 16e al niet meer ruiken. Dus dat is het niet.![]()
FF, en het was stoofquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:01 schreef WurM het volgende:
[..]
Je bedoelt 'FB' toch?
* WurM herinnert zich iets met 'Poarde!!!' ofzo...![]()
Al die kut allochtonen hier in ONZ natuurlijkquote:
vind het westland toch ietwat charmanterquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:02 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Was even afgeleid, maar ik ben opgegroeid in omgeving Rotterdam...dus bekend gebied![]()
![]()
Als dat zo doorgaat kan ik straks ook in het oldbah topic posten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
FF, en het was stoof
Jullie kenden Dirkh zeker ook niet?
Heb er maar 1 gezien... ik ga teruglezen nuquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij moet gewoon antwoord geven op mijn tweede post. Uitgebreid graag.
Ik had zijn usericon al wel eens gezienquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
FF, en het was stoof
Jullie kenden Dirkh zeker ook niet?
Ja, omgeving zei ik hè..alleen aan de andere kant van Rotterdamquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
vind het westland toch ietwat charmanter![]()
Ook heel okay!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:04 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Al die kut allochtonen hier in ONZ natuurlijk.
Ik zou maar vast een spoorboekje gaan kopen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als dat zo doorgaat kan ik straks ook in het oldbah topic posten.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ook heel okay!
Ga terug naar waar je vandaan komt [afbeelding]
Echt snel ben je niet he schat?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb er maar 1 gezien... ik ga teruglezen nu![]()
Heb je ook rode veters danquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:07 schreef Afwazig het volgende:
[..]
* Afwazig zoekt zijn kisten en Lonsdale kleren bij elkaar.
Kleppen met je vriendje. Tja, zo kan je het ook noemen. Veeg je straks wel je mond af?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sorry ff kleppen met vriendje, ik ga zo echt teruglezen... jaaa echt waar![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kleppen met je vriendje. Tja, zo kan je het ook noemen. Veeg je straks wel je mond af?
brbquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kleppen met je vriendje. Tja, zo kan je het ook noemen. Veeg je straks wel je mond af?
Als ik het doe heet het niet verstieren, maar een verrassende wending geven.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:23 schreef PeZu het volgende:
toch wel fijn dat er mod is aangesteld die ook topics komt verstieren, alsof we dat zelf niet goed genoeg konden
wat dan? je had hem toch gekocht !!EINS@!LOLZOMGquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:22 schreef LudoSanders het volgende:
De grap over "harder, harder" was vast al gemaakt.
Jaaah was helemaal geweldig om Milou zo te zienquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
SOL je hebt dus een leuke tijd gehad op de stallenen ze heeft waarschijnlijk heerlijk genoten
Leuke foto's hoor
Paardrijden is leukquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jaaah was helemaal geweldig om Milou zo te zien![]()
Ik heb een opruimslotje gehadquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef Dirkh het volgende:
Opruimslotje, baggeren in een topic is nog steeds not done.
Straks weer open.
En weer open.
bagger oftwel een andere wending vh topicquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb een opruimslotje gehadWat heb ik gemist
![]()
A: Of het duur zal zijn weet ik niet, dit is gewoon 'what friends are for'.quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:16 schreef cerror het volgende:
A: Paardensport is duur.
B: Ik heb hier rosbief in de koelkast liggen.
sorry was ff bellen enzoquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
bagger oftwel een andere wending vh topic_!
Poarden!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:01 schreef WurM het volgende:
[..]
Je bedoelt 'FB' toch?
* WurM herinnert zich iets met 'Poarde!!!' ofzo...![]()
welk lijstje?quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:05 schreef Queen_Bee het volgende:
Ha AA jij komt ook in mn lijstje
AA houdt ook van paardjes?quote:
Gaat het over mij?quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
AAIEN!!!!
het is een fries trouwens ja Queen Bee![]()
AAIEN!!! LIEF!!! KJOET!!!
*AAI!!
Ik heb zelfs op paardrijden gezetenquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
AA houdt ook van paardjes??!
jij ook lief!!! AAIEN!!!
*AAI!!!!
als je hinnikt welquote:
mag ik je aanraken?quote:
Stoer is ze he!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:45 schreef MinderMutsig het volgende:
SOL!![]()
Dat kleine meisje naast dat grote paard!![]()
En op ponykamp geweest vroegerquote:
je snapt nu dat je je eigen ruiten ingooit he? door zoiets op fok te posten?quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En op ponykamp geweest vroeger
Heel af en toe rij ik nog sinds kort, samen met me nichtje, zij heeft 2 paarden en dan lekker bos en of strandwandeling doen
*AAI!!!quote:
Hoezo eigen ruiten ingooienquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je snapt nu dat je je eigen ruiten ingooit he? door zoiets op fok te posten?
wel tof trouwens!
ga naar een manege, en je hebt zo 16 vrouwen waar je uit kunt kiezen, omdat je kunt paardijden![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoezo eigen ruiten ingooienik moest mee op paardrijden omdat me nichtje toendertijd wilde maar ze wilden niet alleen dus moet haar broertje mee maar hij wilde niet de enige jongen zijn dus hadden onze ouders gezamelijk even besloten dat ik ook maar mee moest anders kon me nichtje niet paardrijden
quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:55 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wtf ?!? leuke ouders heb je dan
![]()
maar ah, je hebt er wel iets leuks aan overgehouden
ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]op zich is het wel leuk, maar vind enkel vrijrijden leuk over strand en bos, lessen hoeven niet meer voor mij
Heb ook me ruiterbewijs
Dat dan weer nietquote:
dat is engquote:Op donderdag 24 mei 2007 03:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wist je al dat admiraal_anaal een abbo op de Penny heeft![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wist je al dat admiraal_anaal een abbo op de Penny heeft![]()
Liefquote:Op donderdag 24 mei 2007 03:07 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat is eng
maar als je wilt heb ik nog wel paardensnoepjes voor milou, neem ik wel mee als ik in delft ben.
haha wat eeng oede grapquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |