wat dan? je had hem toch gekocht !!EINS@!LOLZOMGquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:22 schreef LudoSanders het volgende:
De grap over "harder, harder" was vast al gemaakt.
Jaaah was helemaal geweldig om Milou zo te zienquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
SOL je hebt dus een leuke tijd gehad op de stallenen ze heeft waarschijnlijk heerlijk genoten
Leuke foto's hoor
Paardrijden is leukquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jaaah was helemaal geweldig om Milou zo te zien![]()
Ik heb een opruimslotje gehadquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef Dirkh het volgende:
Opruimslotje, baggeren in een topic is nog steeds not done.
Straks weer open.
En weer open.
bagger oftwel een andere wending vh topicquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb een opruimslotje gehadWat heb ik gemist
![]()
A: Of het duur zal zijn weet ik niet, dit is gewoon 'what friends are for'.quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:16 schreef cerror het volgende:
A: Paardensport is duur.
B: Ik heb hier rosbief in de koelkast liggen.
sorry was ff bellen enzoquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
bagger oftwel een andere wending vh topic_!
Poarden!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:01 schreef WurM het volgende:
[..]
Je bedoelt 'FB' toch?
* WurM herinnert zich iets met 'Poarde!!!' ofzo...![]()
welk lijstje?quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:05 schreef Queen_Bee het volgende:
Ha AA jij komt ook in mn lijstje
AA houdt ook van paardjes?quote:
Gaat het over mij?quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
AAIEN!!!!
het is een fries trouwens ja Queen Bee![]()
AAIEN!!! LIEF!!! KJOET!!!
*AAI!!
Ik heb zelfs op paardrijden gezetenquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
AA houdt ook van paardjes??!
jij ook lief!!! AAIEN!!!
*AAI!!!!
als je hinnikt welquote:
mag ik je aanraken?quote:
Stoer is ze he!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:45 schreef MinderMutsig het volgende:
SOL!![]()
Dat kleine meisje naast dat grote paard!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |