quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Mijn FOK! problemen groeien me boven het hoofd.
Want vanmiddag is het er eindelijk van gekomen...dochterlief heeft paardgereden.
e vond het helemaal geweldig, schoot gelijk de stallen in waar ze haar vriendinnetje vond. Daarna samen met haar vriendinnetje het paard borstelen, en toen mocht Milou samen met haar begeleidster rijden.
Waar ik onder het foto's maken zeven kleuren stront scheet (ik heb zo erg niks met paarden, zelfs van de Penny krijg ik kokneigingen) zat dochterlief boven op dat gigantische paard: harder!!! HARDERRRR!!! te roepen!!!
Maar goed waar moet ik dit nu posten... in OUD ben ik niet welkom omdat ik iedere scheet die Milou doet niet post, in Flora en Fauna hebben ze sowieso altijd wat op je aan te merken, alleen zijn de MOD-topics daar niet zo popcornwaardig als die van OUD(augustus 2006 daargelaten
)
Mag ik even spammen als trotse mama? Ik doe het gewoon!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar werd het lichaamquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:42 schreef PeZu het volgende:
uhm lieve sol, kan je een paard iet beter borstelen met een borstel ipv bezem
leuke pics wel!
voor mij heeft zon ding ook gewoon poten hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Daar werd het lichaammee gedaan... de poten (oeps sorry benen, kreeg er ook gelijk van langs toen ik poten zei vanmiddag
) met een ietwat zachtere borstel.
Heb er verder geen verstand van... maar ga eens in F&F posten met je betweterige commentaar![]()
Kijk zo vanaf mijn flatje het westland inquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:49 schreef BeeDee het volgende:
Was niet ver van Delft als ik 't zo bekijk SOL !!![]()
dat dan weer welquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kijk zo vanaf mijn flatje het westland in![]()
Lekker boeiend?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Is dat een Fries
Ik probeerde een friesland bash te startenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:57 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Lekker boeiend?
Ik wens trouwens in ONZ niet over Friezen te praten
Geef ze nou geen aandachtquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik probeerde een friesland bash te starten![]()
Hallo skeet!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:57 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Lekker boeiend?
Ik wens trouwens in ONZ niet over Friezen te praten
Weet ik veel...weet iig dat als het geslacht is prima smaakt op de steengrillquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Is dat een Fries
Dat bedoel ik, ze ruiken het gewoonquote:
On my way!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:59 schreef Dirkh het volgende:
Iemand FF al gemaild?
Je bedoelt 'FB' toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:59 schreef Dirkh het volgende:
Iemand FF al gemaild?
gaat heen met je FFquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:59 schreef Dirkh het volgende:
Iemand FF al gemaild?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |