Shit dan kan ik nietquote:
Hij was ook wel heel erg flauwquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wilde dus een reactie geven. En weer verbindings problemen.
Ik denk dat mijn router (ver)bindings angst heeft.
Topic openen? Locatie, tijd en datum stem ronde invoeren? Lijstje maken in OP wie er komt?quote:
Da's wel een idee jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Topic openen? Locatie, tijd en datum stem ronde invoeren? Lijstje maken in OP wie er komt?
Ideetje misschien?
Strak plan!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Topic openen? Locatie, tijd en datum stem ronde invoeren? Lijstje maken in OP wie er komt?
Ideetje misschien?
Zo kun je hem ook zien idd. Maar zo bedoelde ik hem niet eigenlijk... (Snap ik hem nu zelf eigenlijk nog wel)quote:
Ik ben niet zo goed in topics openen en sluitenquote:
en begrijp je het nog?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
(Snap ik hem nu zelf eigenlijk nog wel)
Ook voor CG!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Sleep well/ Sweet Dreams zoals anny Lennox dat zou zeggen!
Heb ik die gemist net?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:29 schreef D.Rose het volgende:
ella, ella, ella, eejjjjjjjj, eejjjjjjjj, eejjjjjjjj
Ik postte 'm zojuist als antwoord in het 'ik zoek een nummer' topicquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb ik die gemist net?![]()
Ik zat naar Moke op cd te luisteren...
Heb de single er nu inzitten, dus blijf ik hangen op "Last Change" Maar hij schijnt wel goed te zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:34 schreef D.Rose het volgende:
Hoe is Moke verder?
Dat de single goed is weet ik, maar was benieuwd naar het albumquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb de single er nu inzitten, dus blijf ik hangen op "Last Change" Maar hij schijnt wel goed te zijn.
http://www.kluun.nl/artikel.php?i=415#reageer
Je kan hem volgens mij op de mokemusic site luisteren en anders op bolpuntcom!
ik heb een brakke pcquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb ik de hele tijd/ avond last van gehad! (of @sloom of mijn wificard)
Albumquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nieuwe album of single. Wist niet dat het album er al was...
hooooooo hoooooo hoooquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:50 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Eeeeeechoooooo...
Hehehe, dat was het mooie (in dit geval grappige) eraan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:23 schreef Marc63 het volgende:
Kan ook. Ik weet niet waar Domien van houdt...
Maar ze klonk ook wel meer als een Gerard ( niet Ekdom natuurlijk) dan een Vera.
Heb je nog wat te doen vannacht.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:25 schreef lj_lightning het volgende:
Zie net pas dat er een 3FM topic iswhehe
Gelukkig loop ik dan maar 139 topics achter![]()
Ik ergerde me er ookal aan!quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:36 schreef Marc63 het volgende:
Draait ie Coldplay (en voor de verandering geen Clocks), gaat ie er doorheen zitten praten...
Hehehe. Ik denk dat die Leon wel wat voor Vera is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
ZOOOOOO... Weer een vage show, mensen!
Wat had je dan verwacht met een stelling of de man sexueel-verslaafd is?quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
ZOOOOOO... Weer een vage show, mensen!
Je bedoeld Justice vs. Simian - We Are Your Friends?quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:40 schreef lj_lightning het volgende:
Justice deet toch eerst met iemand samen?
Allemaal NPS. Maar misschien hoor je binnenkort wel Annemic, als de geruchten tenminste waar zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:40 schreef Toad het volgende:
"Nieuw van Domien" klinkt als Maricha.
Ja! daar kende ik em vanquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:41 schreef Toad het volgende:
[..]
Je bedoeld Justice vs. Simian - We Are Your Friends?
Volgens mij is Simian nu verder als Simian Mobile Disco.
Van de laatste groep is de single It's the beat nu uit.
Annemic is naast Edwin Diergaarde sowieso al de 'voice' van 3FM.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Allemaal NPS. Maar misschien hoor je binnenkort wel Annemic, als de geruchten tenminste waar zijn.
Lijkt me echt tov om dat te doenquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:43 schreef Toad het volgende:
[..]
Annemic is naast Edwin Diergaarde sowieso al de 'voice' van 3FM.
Vooral op de vrijdagavond bij Ekdom en Veenstra.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:46 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Lijkt me echt tov om dat te doende 'voice' van 3FM
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:51 schreef lj_lightning het volgende:
'Werken' op Pinkpop? wat houdt dat in Domien?![]()
quote:
Wat werd er dan gezegd? Dat heb ik dan even gemist.quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:12 schreef Marc63 het volgende:
Was dat net ook Maricha? Klonk iig geiler dan haar goedemorgen bij Giel
Nee, mijn vriendinnetjequote:Op donderdag 24 mei 2007 02:19 schreef Marc63 het volgende:
En dat agendamomentje was ook Maricha??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |