Je bedoeld Justice vs. Simian - We Are Your Friends?quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:40 schreef lj_lightning het volgende:
Justice deet toch eerst met iemand samen?
Allemaal NPS. Maar misschien hoor je binnenkort wel Annemic, als de geruchten tenminste waar zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:40 schreef Toad het volgende:
"Nieuw van Domien" klinkt als Maricha.
Ja! daar kende ik em vanquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:41 schreef Toad het volgende:
[..]
Je bedoeld Justice vs. Simian - We Are Your Friends?
Volgens mij is Simian nu verder als Simian Mobile Disco.
Van de laatste groep is de single It's the beat nu uit.
Annemic is naast Edwin Diergaarde sowieso al de 'voice' van 3FM.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Allemaal NPS. Maar misschien hoor je binnenkort wel Annemic, als de geruchten tenminste waar zijn.
Lijkt me echt tov om dat te doenquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:43 schreef Toad het volgende:
[..]
Annemic is naast Edwin Diergaarde sowieso al de 'voice' van 3FM.
Vooral op de vrijdagavond bij Ekdom en Veenstra.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:46 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Lijkt me echt tov om dat te doende 'voice' van 3FM
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:51 schreef lj_lightning het volgende:
'Werken' op Pinkpop? wat houdt dat in Domien?![]()
quote:
Wat werd er dan gezegd? Dat heb ik dan even gemist.quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:12 schreef Marc63 het volgende:
Was dat net ook Maricha? Klonk iig geiler dan haar goedemorgen bij Giel
Nee, mijn vriendinnetjequote:Op donderdag 24 mei 2007 02:19 schreef Marc63 het volgende:
En dat agendamomentje was ook Maricha??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |