We hebben het hier over John Kitna...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:15 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Heeft hij het nou over Madden 2008 of over het echte NFL seizoen?![]()
Hij had vorig seizoen wel de meeste completions. Maar ook meer interceptions dan touchdowns. Kitnaquote:Op maandag 25 juni 2007 11:36 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
We hebben het hier over John Kitna...Nog nooit een winning season gedraaid...
En Jon Kitna is ook een soort Peyton Manningquote:Op maandag 25 juni 2007 13:41 schreef Bendoverp het volgende:
Interception is ook een soort completion.
Completions zegt niets. Kijk beijvoorbeeld maar eens naar de ypa, is een heel wat meerzeggende statquote:Op maandag 25 juni 2007 13:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Hij had vorig seizoen wel de meeste completions. Maar ook meer interceptions dan touchdowns. Kitna![]()
Brady's ypa was inderdaad laag en de passing attack was ook niet erg effectief. De uiteindelijk cijfers lijken veel op die van het jaar ervoor (mét branch en givens), maar de drives waren dit jaar een stuk minder consistent.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:15 schreef Terreros85 het volgende:
Kitna had een beter ypa dan Brady(7,1 om 6,8)
Kitna werd ook het meest gesackt van allemaal (63x, ongeveer 4x per wedstrijd)
Overall: Niet onaardig bij een team zoals Detroit. Ik heb eigenlijk wel een klein zwak voor hem![]()
En ja, er is weer leven in dit topic![]()
In ieder gevan niet Adrian Petersonquote:Op maandag 25 juni 2007 20:31 schreef Terreros85 het volgende:
ach, de Lions beginnen tegen de Raiders![]()
Ff een vraagje trouwens: Wie denken jullie dat de bust van de afgelopen draft wordt? Ik heb namelijk zon bang voorgevoel dat het Jamarcus wordt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gok dat Joe Thomas het moeilijk gaat krijgen.Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Misschien komt die dit jaar wel van de grond.. Mijn league heet Nederland, is open en nog plek zat. Draft is 14 juli, uurtje of 5 's middags.. Revanche van vorig jaar?quote:Op maandag 25 juni 2007 21:38 schreef Terreros85 het volgende:
Komt er dit jaar ook een Fok fantasy league? Zijn er gegadigden daarvoor?
quote:Admirals houdt op te bestaan
AMSTERDAM - Amsterdam Admirals houdt op te bestaan. De Amerikaanse NFL (National Football League) heeft besloten de Europese zomercompetitie op te heffen.De NFL wil in plaats daarvan twee Amerikaanse wedstrijden per seizoen buiten de Verenigde Staten gaan spelen. ,,Dat is de beste zakelijke beslissing'', aldus NFL-gedelegeerde Roger Goodell vrijdag.
NFL Europa begon in 1991 als de World League of American Football met tien teams in Europa en Amerika. Na een afwezigheid van twee jaar kwam de league in 1995 weer terug als een competitie met zes Europese teams. Amsterdam Admirals is een van de teams die tot het einde aan de Europese NFL verbonden waren.
quote:NFL Europa houdt op te bestaan
Datum: 29-jun-2007 15:26
De NFL Europa houdt op te bestaan, zo bevestigde woordvoerder Perry Hendriks van Amsterdam Admirals vrijdag. "Ik moet helaas vertellen dat de NFL stopt met de operatie NFL Europa", aldus Hendriks. Het besluit van vrijdag betekent ook het einde van Amsterdam Admirals. "De NFL wil American Football globaliseren en kiest nu voor een andere strategie."
"Dit jaar koos de NFL ervoor om een wedstrijd uit de Amerikaanse NFL in Londen af te werken en dat blijkt een succes", aldus Hendriks. Dat duel tussen Miami Dolphins en New York Giants staat op 28 oktober op het programma op Wembley. "Ze vinden het beter om met deze strategie verder te gaan." Volgens Hendriks is Amsterdam wel kandidaat om in de toekomst een van die Amerikaanse wedstrijden te huisvesten. "Er zijn daarover gesprekken gaande. We denken niet aan de korte termijn, want 2007 is in Londen en 2008 wordt waarschijnlijk een plaats in Duitsland."
De Europese NFL bestaat sinds 1991 en was in Amsterdam qua toeschouwersaantallen geen doorslaand succes. In Duitsland leefde de competitie wel, maar vorig jaar waren de Admirals nog maar de enige niet-Duitse deelnemer. Amsterdam veroverde in 2005 de World Bowl.
Illegal shift is volgens mij dat er twee aanvallende (of meer) spelers tegelijktijd "in motion" zijn, en dan niet lang genoeg stilstaan op hun nieuwe positie (wanneer je een speler in motion hebt mag je de ball meteen snappen als hij op zijn nieuwe positie is aangekomen, heb je meerdere spelers mag de ball pas gesnapt worden als de spelers een a anderhalve seconde op hun nieuwe positie staan.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:15 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik kan niet meedoen met de fantasy league... dat komt mijn objectiviteit in de weg...![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:23 schreef Delmar78 het volgende:
De belangrijkste ster, Kurt Warner, was 2nd string QB. Hij moest in het super bowl seizoen van de Rams iemand anders vervangen vanwege een blessure. Hij mocht daarna een goed lopend team overnemen en naar de super bowl brengen. Kwestie van geluk, dus. Als die blessure niet was geweest, hadden we nooit meer iets van Kurt Warner gehoord.
quote:Bentley expects to be ready for Browns camp
CLEVELAND (July 1, 2007) -- Center LeCharles Bentley, whose first season with Cleveland ended with a freakish knee injury last summer that became infected and threatened his life and NFL career, plans to play for the Browns this season.
The club's marquee free-agent signing in 2006, Bentley said that he'll report to training camp in a few weeks and that his goal is to be ready for the season opener on Sept. 9 against the Pittsburgh Steelers.
En de Admirals weg uit de Arena, nog een pluspunt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:39 schreef ScienceFriction het volgende:
NFL Europe dus kaput... kan er niet echt warm of koud van worden. Keek er eigenlijk nooit naar. Wel jammer voor de fans van deze teams, maar zoals de NFL al zegt, vanuit financieel oogpunt een volledig acceptable beslissing.
hmmm Delmar heb ik al een tijdje niet meer gezien in een NFL topic, beetje cynisch geworden, zo lijkt het...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:35 schreef ScienceFriction het volgende:
Even uit een ander topic gehaald, over de teloorgang van de NFLE:
[..]Ik ben geen fan van Warner (verre van), maar om te zeggen dat zij geluk had dat hij een goed lopend team mocht vervangen??? Voor dat Warner de QB was hadden de Rams al sinds 1989 geen winning season meer gehad. De vorige 3 seizoenen waren 6-10, 5-11 en 4-12. Sinds Warner de starting QB werd ging het team 13-3, 10-6 en 14-2 en kwamen ze tweemaal in de SB terecht.
Daarnaast kun je de impact van warner in die 3 jaren niet zomaar op "geluk" afschuiven. In de 3 voorgaande jaren waren ze 20e, 23e en 24e in points scored. In die 3 Warner jaren waren ze 1e,1e en 1e.
nu nog de toppers uit de ArenA zien te houdenquote:Op maandag 2 juli 2007 17:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En de Admirals weg uit de Arena, nog een pluspunt.
Maar daar hebben de Godenzonen geen last van.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:41 schreef Guard het volgende:
[..]
nu nog de toppers uit de ArenA zien te houden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |