abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juni 2007 @ 23:32:41 #51
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_50147631
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 23:25 schreef Guard het volgende:

[..]

nou, 1st round? misschien dat de 'Skins dat geven, maar ik zou nooit een 1st round pick voor Samuel opgeven.
Teams met GM's op de hot seat kunnen daar nog wel eens anders over denken. Nate Clements zou ik ok nooit 80 miljoen geven, maar ja... de 49ers dachten er anders over.
pi_50147813
Ach als de Patriots er een 1st round pick voor krijgen, good for them (ik hoop alleen dat ie niet uit Charlotte komt, maar dat zal wel meevallen).
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 23:39:53 #53
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_50147900
Ik zie eerder een team als de Titans pitchen... hebben tot nu toe een slechte off season gedaan, en zijn hun CB ook kwijt, sowieso voor het seizoen.
pi_50148075
Over corners gesproken, ik las dat Fred Thomas (favorable matchup against anyone in the play-offs) lekker met special teams aan het trainen is bij de Saints ipv van 1st defense... verrassend
"No no Fred we know you're a DB by trade, but just go on and be a gunner on punts"
pi_50156552
quote:
Tja als je als dief weet dat bepaalde personen er niet zijn sla je je slag, en aangezien het vrij algemeen bekend was wanneer Hill begraven werd..... zal echt niet de eerste keer zijn dat een inbreker iemand berooft terwijl die een begrafenis bijwoonde, it's a sick world
pi_50164268
Finally
quote:
Jay Glazer, of FOXSports.com, reports the Miami Dolphins have acquired QB Trent Green from the Kansas City Chiefs for a fifth-round draft pick that can become a fourth-round draft pick depending on Green's playing time with the Dolphins. The deal is contingent on Green passing a physical.
pi_50191132
quote:
Patriots | Interest for Samuel around the league
Wed, 6 Jun 2007 10:34:19 -0700

Albert Breer, of the MetroWest Daily News, reports several teams, according to a source, have expressed a willingness to meet New England Patriots CB Asante Samuel's asking price, believed to be a contract in the neighborhood of the eight-year, $80 million deal free-agent CB Nate Clements signed with the San Francisco 49ers. According to another source, the Patriots are looking for two first-round draft picks they'd receive as compensation, if Samuel signed an offer sheet and they declined to match.
TWEE first round draft picks en een Clemens-like deal? Way too much......
  donderdag 7 juni 2007 @ 21:03:01 #59
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_50214917
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 09:14 schreef Guard het volgende:

[..]

TWEE first round draft picks en een Clemens-like deal? Way too much......
Kan dus best zijn dat-ie 10 weken op de bank zit.. en de rest vh seizoen niet meer speelt én een ver contract weggooit (en al veel van z'n franchise tag van $7+ miljoen)
pi_50224865
tja het zelf-overschattings element is altijd gevaarlijk dichtbij in football, zeker na een goed last year of the current deal...
pi_50252677
Nu interview met Randy Moss gezien na minicamp.
DIe man heeft een gave stem met accent .
Let the season begin!
  vrijdag 8 juni 2007 @ 21:19:45 #62
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_50252825
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 21:13 schreef Bendoverp het volgende:
Nu interview met Randy Moss gezien na minicamp.
DIe man heeft een gave stem met accent .
Ik heb een beetje een zwak voor Moss, al is hij natuurlijk een ongelovelijke druiloor
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_50295163
Titans sign FA CB Herndon
pi_50297771
Let the season begin!
pi_50299136
Hoe zit het eigenlijk met Pascal Matla? Gaat die nog naar de Admirals of heeft die al een andere club in de NFL gevonden?
[14.gif]
pi_50315428
quote:
Op zondag 10 juni 2007 15:47 schreef Chen het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Pascal Matla? Gaat die nog naar de Admirals of heeft die al een andere club in de NFL gevonden?
Matla speelt nu bij de Admirals (nou ja spelen hij heeft een aantal snaps in het veld gestaan, voor de rest voornamelijk aan de zijlijn), komende vrijdag laatste wedstrijd van het seizoen.
Geef hem weinig kans op een plekje in de NFL, niet eens een PS spot.
pi_50318041
quote:
Embattled Falcons quarterback Michael Vick has canceled his youth football camp in Virginia because of "scheduling issues." An e-mail was sent out from the camp's Web site, canceling the June 30-July 3 event at Christopher Newport University in Newport News. The Web site was taken down Friday.
"Scheduling issues"
  maandag 11 juni 2007 @ 01:58:05 #68
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_50319039
Toch maar liever naar de NFL gegaan Jeff?
quote:
Samardzija failing in MLB bid?
Posted: Sunday June 10, 2007 09:54AM ET
As Cubs prospect and former Notre Dame star receiver Jeff Samardzija warmed up for his season debut in April, the Brevard County (Fla.) Manatees blasted the USC fight song over the sound system. Samardzija is 0-5 this season. The Cubs bought him out of a possible NFL career in January, guaranteeing him $10 million. He has started 11 games this season, winning none, with a 5.75 ERA, a .349 opponents' batting average and only 20 strikeouts in 52 innings. The Cubs moved him to the bullpen last week.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 11 juni 2007 @ 03:54:32 #69
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_50319627
quote:
Op maandag 11 juni 2007 01:58 schreef Terreros85 het volgende:
Toch maar liever naar de NFL gegaan Jeff?
[..]

Die houdt zijn arm lekker heel en gaat volgend jaar rentenieren
pi_50394805
quote:
Titans | A. Jones to serve one-year suspension
Tue, 12 Jun 2007 09:05:46 -0700

The Associated Press reports Tennessee Titans CB Adam Jones withdrew the appeal of his suspension Tuesday, June 12, and will serve the one-year term issued by National Football League commissioner Roger Goodell. Jones could be eligible to return after 10 games if he meets all the restrictions set by Goodell. "Last week, I asked for an opportunity to meet privately with commissioner Goodell," Jones said. "I met with him earlier today to tell him about the steps I have taken to change my life since being suspended by the NFL. I accept the discipline that's been imposed on me and I am withdrawing my appeal."
Jaja en wij moeten geloven dat dat "Pacman" over een half jaar een "model-citizen" is?
  woensdag 13 juni 2007 @ 21:13:00 #71
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_50425988
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:18 schreef Guard het volgende:

[..]

Jaja en wij moeten geloven dat dat "Pacman" over een half jaar een "model-citizen" is?
Jazeker... en al z'n übertoffe gangstahvriendjes ook...

donderdag 14 juni 2007 @ 11:02:14 #73
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50442316
Nice!

Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 14 juni 2007 @ 19:31:59 #74
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_50461118
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:02 schreef kidkash19 het volgende:
Nice!

[afbeelding]

[afbeelding]
Ken jij Ruben ? speelt (?) bij rotterdam troyans rasta staartjes en een accent niet zo groot
Minds are like parachutes. They only function when open.
  donderdag 14 juni 2007 @ 23:32:39 #75
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_50470539
komt me niet bekend voor....jeugdspeler?....rasta staartjes en accenten hebben we wel bij de club
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_50513669
quote:
ASHBURN, Va. (June 15, 2007) -- A paintball shot in the groin left rookie LaRon Landry unable to practice when the Washington Redskins opened their minicamp.

The No. 6 overall pick in the 2007 NFL Draft was injured during a team-building outing June 13, when coach Joe Gibbs allowed the players to leave early at the end of the voluntary spring workouts. Some players went bowling or had lunch together, while many of the defensive players went to play paintball.

"I didn't know paintball was that dangerous," linebacker Marcus Washington said. "I hope it wasn't friendly fire."

Landry was on the sidelines when practice began, but within minutes he left and began laboring slowly up the hill toward the team's main building, appearing to favor his left leg.

Gibbs said Landry should be fine after a couple of days' rest.

"It's kind of bizarre," Gibbs said. "Almost anything can happen in life, so every now and then something like that does happen."
Voor zijn noten geschoten
pi_50586259
Ik volg de NFL pas 1,5 jaar ofzo, meeste snap ik nu wel, maar blijf toch met enkele vragen zitten.
Kan ik die hier stellen?
  maandag 18 juni 2007 @ 18:54:03 #78
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_50586343
quote:
Op maandag 18 juni 2007 18:50 schreef Sloppy het volgende:
Ik volg de NFL pas 1,5 jaar ofzo, meeste snap ik nu wel, maar blijf toch met enkele vragen zitten.
Kan ik die hier stellen?
Uiteraard kan dat, daar is dit een NFL topic voor he
pi_50586347
quote:
Op maandag 18 juni 2007 18:50 schreef Sloppy het volgende:
Kan ik die hier stellen?
Daar is het forum voor .
Ga je gang .

Ik volg het nu een aantal jaartjes; maar weet nog weinig.
Kan iemand me uitleggen wat een fade route is?
Let the season begin!
  maandag 18 juni 2007 @ 19:07:26 #80
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_50586837
quote:
Op maandag 18 juni 2007 18:54 schreef Bendoverp het volgende:

[..]

Daar is het forum voor .
Ga je gang .

Ik volg het nu een aantal jaartjes; maar weet nog weinig.
Kan iemand me uitleggen wat een fade route is?
Fade route is als je zeg maar snel (na zo'n 5 yards) richting the side line rent. Wordt vooral in de red zone gebruikt. In veel gevallen kan een verdediger niet makkelijk de bal intercepten aangezien er van hem weg gegooid wordt en dus in de rechter zone van de WR (of wie dan ook).
pi_50587101
Hoe zit het met de pouleindeling?
Zijn het elk jaar dezelfde 4 teams die bij elkaar in de poule zitten?
en ik zie af en toe teams van AFC en NFC tegen elkaar spelen in het reguliere seizoen, hoe zit dat?
  maandag 18 juni 2007 @ 19:18:31 #82
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_50587255
Pouleindeling is altijd hetzelfde. Ieder team speelt 2 wedstrijden tegen hun pouletegenstanders en verder tegen teams uit de AFC of NFC. Schedules worden van tevoren bepaald.
pi_50587879
thx, nu de draft.

waarom ruilen sommige teams een pick van bv 3e ronde voor een pick in een latere ronde?
en wat gebeurd er als een speler niet voor een team wil spelen die hem heeft gekozen?
  maandag 18 juni 2007 @ 19:45:53 #84
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_50588336
quote:
Op maandag 18 juni 2007 19:33 schreef Sloppy het volgende:
thx, nu de draft.

waarom ruilen sommige teams een pick van bv 3e ronde voor een pick in een latere ronde?
en wat gebeurd er als een speler niet voor een team wil spelen die hem heeft gekozen?
Een pick ruilen van een 3e ronde naar een latere ronde gebeurt bijvoorbeeld bij een trade. Stel dat de NY Giants hun 3rd round pick traden naar de Jacksonville Jaguars, dan is het waarschijnlijk dat zij er een 5th en 7th rounder voor terug krijgen.

Het gebeurt met name met picks in de eerste ronde. De reden dat teams niet in de eerste willen kiezen kan bijvoorbeeld zijn omdat zij niet genoeg waarde zien in de eerste ronde. In dat geval kunnen 2 picks in de laatste ronden meer waarde hebben.

Als een speler niet voor een bepaald team wil spelen, dan hij er voor kiezen geen contract te tekenen... gebeurt niet erg veel trouwens.

Eli Manning was de highest profile speler van de afgelopen jaren die ik me zo voor de geest wilde halen. Hij werd gekozen door de San Diego Chargers, maar wilde niet voor ze spelen. Hij si uiteindelijk naar de Giants gegaan.
pi_50588843
wat is er toen gebeurt met de pick van SD?
Op deze manier hebben ze toch een hoge pick verspeeld.
  maandag 18 juni 2007 @ 20:04:12 #86
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_50589094
Ik weet niet preceies meer hoe het is gegaan, maar een trade of iets dergelijks. Manning is in elk geval in een veel mindere situatie terecht gekomen. SD heeft z'n franchise QB.
  maandag 18 juni 2007 @ 20:08:23 #87
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_50589251
quote:
Op maandag 18 juni 2007 19:57 schreef Sloppy het volgende:
wat is er toen gebeurt met de pick van SD?
Op deze manier hebben ze toch een hoge pick verspeeld.
Dit zegt Wikipedia:
quote:
Eli Manning was considered to be the top prospect prior to the 2004 NFL Draft. He became a target of criticism for stating that he would not sign with the San Diego Chargers, who owned the first pick in the draft, due to their recent poor record of holdouts with high-first-round picks such as Quentin Jammer and LaDainian Tomlinson. Manning's claim was proven to be justified when the Chargers' eventual first-round player, Philip Rivers, had a lengthy contract dispute with the team. In the past, players such as John Elway and Gary Zimmerman had also refused to play for teams looking to draft them. The Chargers were in discussions with several teams prior to the draft about a possible trade, but nothing was agreed upon before the draft began. Despite his stated intention not to play for them, the Chargers drafted Manning with the first overall pick in the draft. Manning refused to wear a Chargers cap for the traditional photo holding the team shirt, increasing the antipathy felt by Chargers fans. The Giants then selected N.C. State quarterback Philip Rivers with the fourth overall pick in the draft, another player the Chargers had shown interest in. The two franchises were then able to work out a trade that would send Eli to the Giants for Rivers along with their 1st and 5th round picks in 2005 and a 3rd round pick in 2004. The picks became Shawne Merriman, Roman Oben, and Nate Kaeding respectively.
Goeie deal voor de Chargers uiteindelijk

Is dit trouwens het traagste NFL topic ooit?
pi_50593051
kan een speler ook gekocht worden zoals bij voetbal ipv ruilen voor picks of een andere speler?
  maandag 18 juni 2007 @ 21:42:38 #89
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_50593288
quote:
Op maandag 18 juni 2007 21:38 schreef Sloppy het volgende:
kan een speler ook gekocht worden zoals bij voetbal ipv ruilen voor picks of een andere speler?
Kan tijdens de free agency. Bovendien kun je tijdens het seizoen ook nog spelers een contract aanbieden mocht dit nodig zijn door blessures van je starters.

Redskins proberen bijvoorbeeld altijd door free agency een team in elkaar te zetten.
pi_50593560
free agents zijn toch spelers waar het contract bijna afloopt of al is afgelopen?
ik bedoel eigelijk of een doorlopend contract kan worden afgekocht met geld.
  maandag 18 juni 2007 @ 21:47:35 #91
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_50593583
Oh ja, er is wel een cap, dus een maximum hoeveel teams kunnen uitgeven aan spelers. Als ik me niet vergis wat het dit jaar rond de 80 miljoen. Dus zomaar spelers kopen zoals Real Madrid doet of de Yankees zit er niet in.

Caponomics zijn dus erg belangrijk, waarin de waarde van elke speler wordt vergroot. Elke dollar die je aan één speler geeft, kun je niet aan een andere speler geven. Als je heel wat geld besteedt aan een paar top spelers, dan moet je de rest van je team opvullen met c artiesten.
  maandag 18 juni 2007 @ 21:53:46 #92
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_50593858
quote:
Op maandag 18 juni 2007 21:47 schreef Sloppy het volgende:
free agents zijn toch spelers waar het contract bijna afloopt of al is afgelopen?
ik bedoel eigelijk of een doorlopend contract kan worden afgekocht met geld.
Een contract is een contract, maar soms volgt er een hold out, of wil een speler weg. Maar verkopen? Nee. Voor zover ik weet niet.
  maandag 18 juni 2007 @ 23:38:35 #93
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_50598839
quote:
LB Arrington hurt in motorcycle crash

LANHAM, Md. (June 18, 2007) -- Former Redskins and Giants linebacker LaVar Arrington was hospitalized with serious but not life-threatening injuries after his motorcycle crashed on a highway ramp, police said.

Arrington lost control and hit a guardrail, Maryland State Police Sgt. Russell Newell said. He said police did not know how fast Arrington was traveling.

Arrington, who will turn 29 on Wednesday, was wearing a helmet and alcohol was not involved in the accident, Newell said. Arrington was issued two citations -- one for operating the motorcycle without a proper license and the other for the crash itself.

Washington drafted Arrington No. 2 overall in 2000, and he made three Pro Bowl appearances. Arrington bought out his contract after the 2005 season.

Arrington then joined the Giants but tore his Achilles' tendon in October and played only six games last season. New York released him in February as part of a salary-cap purge under new general manager Jerry Reese, leaving Arrington to rehabilitate his injury while looking for another team.

While with the Redskins, Arrington became the team's most popular player and signed an eight-year contract extension near the end of the 2003 season.

But Hall of Fame coach Joe Gibbs returned to the team with a new coaching staff in 2004, and Arrington's relationship with Washington began to sour. He hurt his knee early in the 2004 season and played in only four games.

In April 2005, after a second knee operation, Arrington criticized team officials for failing to support him during his injury. He also became involved in a dispute with Redskins owner Dan Snyder over a bonus Arrington said was missing from the final version of his contract.

The contract dispute was eventually settled, but Arrington then had a hard time getting on the field. He was used sparingly in the first six games of 2005 and didn't play at all in a loss against Denver. There was a sense Arrington didn't fit well with defensive coordinator Gregg Williams' disciplined schemes.

Arrington did return to the starting lineup, yet still was not an every-down player and did not have the impact of years past. He finished 2005 without a sack.

Waar hebben we dit vaker gehoord?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  dinsdag 19 juni 2007 @ 01:27:10 #94
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_50602071
quote:
Op maandag 18 juni 2007 23:38 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Waar hebben we dit vaker gehoord?
Big Ben reed zonder helm en Winslow... geen idee...
pi_50626601
bedankt voor de antwoorden, maar ik heb nog een paar vragen.

Wat zijn nou precies de regeles bij het opstellen van de spelers. Ik hoor af en toe illegal shift of illegal formation, maar weet dan niet wat ze fout hebben gedaan.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 20:33:02 #96
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_50627585
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:04 schreef Sloppy het volgende:

Wat zijn nou precies de regeles bij het opstellen van de spelers. Ik hoor af en toe illegal shift of illegal formation, maar weet dan niet wat ze fout hebben gedaan.
Ligt natuurlijk aan de situatie... maar wat je nog wel eens ziet is dat er 12 men on the field zijn. De QB van de tegenpartij probeert dan en volgende play uit te voeren voordat de defense volledig heeft gewisseld. Gebeurt nog wel eens met de "no huddle offense", Defense krijgt dan een penalty and de offense gratis extra yards.

Ilegal shift weet ik niet...
pi_50630125
nog eentje:)

wat is eigenlijk het verschil tussen "offside" en "neutral zone infraction"?
pi_50630396
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:04 schreef Sloppy het volgende:

Je mag ook maar zeven mensen op line of scrimmage hebben: 5 OL + 2 spelers. De rest staat daarachter.
Let the season begin!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 21:49:50 #99
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_50630476
Off side: speler gaat over de line of scrimmage heen (met welk lichaamsdeel dan ook) vóór de snap.

neutral zone infraction: gebeurt als iemand van de defense in de neutral zone komt, waardoor de offensive player reageert. Zie je vooral bij de linemen.

Eigenlijk valse starts dus...
  woensdag 20 juni 2007 @ 09:08:34 #100
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_50641956
NFL europe op nasn
Minds are like parachutes. They only function when open.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')