abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49734108
Heey allemaal

Voor diegene die om 4 uur al vroegen hoe het ging Ik moest van 13:00 tot 18:00

Er waren 6 sollicitanten, en we kregen eerst welkomstpraatje enzo.. toen ging hij de volgorde vertellen, en ik baalde gelijk al omdat we als laatste zouden gaan hardlopen.

In een brandweerauto gestapt en naar het trainingscentrum hier in Vlissingen gereden. Daar begonnen we met de claustrofobie- en hoogtevrees-test... we kregen een ademmasker op met blinderingskapje.. je zag geen reet En je moest op gevoel een 3 verdieping-tellend doolhof door, met luiken, trappetjes, deurtjes etc... het ging niet op tijd dus was wel makkelijk warm worden.. letterlijk Kwam er zwetend uit, was echt warm vandaag... dan door naar buiten voor de hoogtevrees-test... werd een ladderwagen vd brandweer uitgeschoven tot 20m hoogte en dan moest je naar boven klimmmen.. ook geen probleem

Daarna door naar een sportzaal van een basisschool.. hier werd een parcours neergezet en dit moest je 5 keer aflopen... balanceren over 2 banken (op de kop), 2 keer een wandrek in en een dieptesprong maken van 3 meter, paar afstandsprongen, sprong over de bok, onder de bok doorkruipen, over touwtje springen van 1m hoogte en dat x 5...
Er werd tegen me gezegd dat we eerst zouden oefenen en dan pas starten, toen ik lekker warm was werd er al gezegd dat dat de officiele rondjes waren Dus dat viel ook reuze mee...

Toen de krachttraining, en hier was ik héél blij dat ik op fitness zat 25x bankdrukken (20kg), 25x biceps (13kg) en 25x horizontaal komen met je rug..

In de brief stond dat we gingen basketballen, maar dit werd volleyballen.. en laat ik dat nou net 1 vd leukste sporten vinden in de gymzaal Ging geweldig goed..

Tot nu toe op elk onderdeel de maximale score gehaald

En toen het ergste Hardlopen ... ze hadden een sportpark gevonden waar rondom een fietspad lag, wat 1,2 km lang was.. voor de snelle rekenaars: 5 rondjes á 6 minuten per rondje.. kvond het LOODzwaar, eerste rondje ging wel, continue gerend, khaalde 5.30 ... 2e rondje, keertje pauze erin met stevig doorloop-pas.. en zo liep het elke ronde iets uit...ik kreeg helaas last van mn milt, veel slijm in mn mond en het was snikheet.. we liepen half rondje tegen de wind in, en een half rondje uit de wind en vol in de zon... totale tijd: 34.15 ... en toen kwam de mededeling dat er 4 minuten werd gecompenseerd vanwege de warmte .. 30.15 !!

Kortom, zware vermoeiende dag, maar uitmuntend gepresteerd er waren 2 mensen sneller dan ik met hardlopen..

Er werd al gezegd dat dit het zwaarste deel van de keuring was, dus in principe kan ik mezelf tot spuitgast rekenen, moeten alleen geen gekke dingen gebeuren bij de zwem- en medische keuring

*feestje viert*
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:40:41 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49734212
Jeej Thrilled, wat goed! Gefeliciteerd! . Is er een beperkt aantal plaatsen beschikbaar? Of kiezen ze de beste eruit?
Niet meer actief op Fok!
pi_49734326
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:40 schreef Viking84 het volgende:
Jeej Thrilled, wat goed! Gefeliciteerd! . Is er een beperkt aantal plaatsen beschikbaar? Of kiezen ze de beste eruit?
Dank je Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel plekken er beschikbaar zijn Er waren 6 mensen, maar niet allemaal voor dezelfde post, ik geloof dat er 2 andere met mij voor de post kwamen waar ik zelf ook terecht kom...
pi_49734353
feli
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49734474
Yeah gefeliciteerd Thrilled! Dat klinkt echt heel goed!
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:00 schreef Ticootje het volgende:
eigenlijk wil ik gewoon weer maatje 34/36 hebben. Dat staan mij het mooist en ik vind het gewoon mooi om superslank te zijn.
Zelfde hier . Ik ben eraan gewend om 60 kg te zijn, dat is ook het moment dat ik net geen echt vet meer op mn buik heb, en mijn bovenbenen niet meer zwabberen. Op dit moment ben ik daar al dichtbij, en ik voel dat ik steeds beter in mn vel ga zitten . Daarom val ik af: ik voel me prettiger als ik geen vet mee hoef te slepen ... en ik vind echt slank ook mooi

Oh ik zag daarnet ergens iets over buikspieroefeningen .. ik ben erachter gekomen dat ik nog een complete zogenaamde buikspierengids op mijn computer heb staan, met heel veel oefeningen en plaatjes, en voor bijna alle soorten spieren op je buik. Het is een pdf formaat, wie het wil hebben: stuur ff een PM met je eigen mailadres, of stuur een mailtje naar elma1989@hotmail.com

Heerlijk zonnetje vandaag!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_49736634
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:37 schreef Thrilled het volgende:
...
Wow, gefeliciteerd!! Het klinkt in ieder geval alsof je het uiterste uit jezelf hebt gehaald vandaag! En ik moest even lachen om de benaming 'spuitgast'
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:07:53 #157
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49737572
nou,tis weer kut vandaag ik ga douchen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:08:58 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49737616
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:07 schreef Qwea het volgende:
nou,tis weer kut vandaag ik ga douchen
wat is kut?

of bedoelde je: het weer is kut vandaag? (dat is niet zo nml ).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:11:28 #159
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49737711
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

wat is kut?

of bedoelde je: het weer is kut vandaag? (dat is niet zo nml ).
mn dieet, ik baal van mezelf
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:13:12 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49737792
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

het woord 'dieet' kennen we hier niet, bedoel je misschien 'gezonderen'? .

Verder: , kop op meid, je bent al een heel end gekomen .
Niet meer actief op Fok!
pi_49737803
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 20:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

wat heb je dan verkeerd gedaan?
pi_49739091
@ Thrilled: Wow, volgens mij heb je het wel goed gedaan! Hebben we een échte brandweerman in dit topic, zwijmel.... .

@ Qwea: Een baaldagje is niet zo erg, daar kom je niet direct van aan. Je bent toch al wat afgevallen? Je zult zien, opeens is er zo weer wat af. En een dagje niet gezond doen doen we allemaal wel eens (meer dan eens). De grootste stap heb je al gemaakt, het wíllen afvallen. Einde peptalk.

Hiero een slechte dag! Tot 4 uur ging het goed, maar die bami was niet zo'n goed plan. Ik had om 6 uur honger, en toen heb ik frietjes gehad. En er was geen cola-light. Nou,ja, al met al valt het eigenlijk nog wel mee als ik het zo lees.
En in die bami zat ook al niet zoveel groente, daar hou ik nooit zo van. Nu eet is dus nog maar wat ananas uit blik, een appel en een paprika. Ontdek ik net ook nog dat de miep bij de AH de paprika 2 keer heeft gescand, en dat mijn pasgekochte blikopener van 3 dagen oud het heeft begeven . Ik ga morgen de boze klant uithangen bij de AH .
pi_49740070
Haha en nog single ook

Kheb net gegeten en begin nu echt even in te storten, lekker vroeg mn bedje in vanavond
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:45 schreef Babbel1 het volgende:
Ik moest even lachen om de benaming 'spuitgast'
Hoezo ? Ik zal het niet meer zeggen
pi_49740763
Oja vanmorgen ging de discussie over zware botten enzo he? Ik had vanmorgen dus college over lichaamssamenstelling, en daarbij kwamen de botten ook aan bod. Een volwassen man van 70 kilo heeft ongeveer 5 kilo aan botten, wat max anderhalve kilo meer of minder is. Het zware botten argument gaat dus helemaal niet op!
Daarentegen heeft diezelfde man van 70 kilo wel ongeveer 28 kilo spieren. Voor vrouwen zal dit ongetwijfeld wat minder zijn. Dus mensen die zware botten hebben, moeten in het vervolg zeggen dat ze veel spieren hebben .

Grappig weetje niet?
pi_49741151
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:29 schreef Plukie86 het volgende:
Oja vanmorgen ging de discussie over zware botten enzo he? Ik had vanmorgen dus college over lichaamssamenstelling, en daarbij kwamen de botten ook aan bod. Een volwassen man van 70 kilo heeft ongeveer 5 kilo aan botten, wat max anderhalve kilo meer of minder is. Het zware botten argument gaat dus helemaal niet op!
Daarentegen heeft diezelfde man van 70 kilo wel ongeveer 28 kilo spieren. Voor vrouwen zal dit ongetwijfeld wat minder zijn. Dus mensen die zware botten hebben, moeten in het vervolg zeggen dat ze veel spieren hebben .

Grappig weetje niet?
Het ging ook niet echt om het gewicht van de botten zelf, tenminste daar had ik het niet over. Het was meer de hele bouw, je kunt breder of smaller gebouwd zijn, dat zal in gewicht van je skelet inderdaad niet heel veel schelen. Maar dan steken je botten sneller uit, dus staat het niet om heel erg slank te zijn. Zoiets

In de categorie leuke smoesjes:
Ik heb heel lang haar, dat weegt ook wat!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_49741243
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:40 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Het ging ook niet echt om gewicht, tenminste daar had ik het niet over. Het was meer de hele bouw, je kunt breder of smaller gebouwd zijn, dat zal in gewicht van je skelet inderdaad niet heel veel schelen. Maar dan steken je botten sneller uit, dus staat het niet om heel erg slank te zijn. Zoiets
Weet ik wel hoor.
Vind het gewoon leuk om met weetjes te gooien .

Nog één?

Diezelfde man van 70 kilo bestaat voor ongeveer 42 kilo uit zuurstofatomen.
pi_49741301
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:42 schreef Plukie86 het volgende:
Weet ik wel hoor.
Vind het gewoon leuk om met weetjes te gooien .

Nog één?

Diezelfde man van 70 kilo bestaat voor ongeveer 42 kilo uit zuurstofatomen.
Tof
En die zuurstofatomen zitten dan weer voor het grootste deel in watermoleculen zeker?
edit: zijn waterstofatomen zo licht dan? Het is toch H2O -> 2 waterstof, 1 zuurstof?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_49741431
Oh ik hoorde laatst nog een originele smoes van een vrouw tegen haar man:

"Tja, jij bent toch zo blij met mijn voorgevel, dacht je soms dat die nix weegt? Maar ik wil ze anders met liefde verkleinen hoor ..."

Maar plukie86, weet jij dan ook of een vrouw als ze ongesteld is inderdaad zwaarder kan zijn?
pi_49741958
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:44 schreef Alcarin het volgende:
Tof
En die zuurstofatomen zitten dan weer voor het grootste deel in watermoleculen zeker?
edit: zijn waterstofatomen zo licht dan? Het is toch H2O -> 2 waterstof, 1 zuurstof?
Ja, klopt. Een lijf bestaat voor meer dan 60% uit water. En inderdaad, de H weegt bijna niks, namelijk 1u. Staat daarom ook als eerste in het periodiek systeem. De O daarentegen weegt 16 u, dus in totaal weegt 1 watermolecuul 18 u.
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:47 schreef Chicolate het volgende:

"Tja, jij bent toch zo blij met mijn voorgevel, dacht je soms dat die nix weegt? Maar ik wil ze anders met liefde verkleinen hoor ..."

quote:
Maar plukie86, weet jij dan ook of een vrouw als ze ongesteld is inderdaad zwaarder kan zijn?
Ik weet niet of dat ook daadwerkelijk zo is. Bij mij in elk geval niet, maar bij veel mensen hier en in het dieettopic volgens mij wel, ik heb het vaak langs zien komen. Het schijnt dat je dan meer vocht vasthoudt.
pi_49742099
@Thrilled: Heel goed gedaan jongen, ben trots op je!!

Volgens mij hou je gewoon meer vocht vast als je ongesteld bent én je kan een enorme trek hebben in zoetigheid en als je daar aan toegeeft kan je natuurlijk ook iets daadwerkelijk aankomen, maar het meeste is dus vocht. Meestal gaat het de 2e of de 3e dag van je menstruatie over. (sommigen moeten dan ook extra plassen!)
pi_49742554
Als ik ongesteld ben moet ik inderdaad heel veel drinken. Als ik niet drink, dan ga ik eten. Maar moet dan ook abnormaal veel naar het toilet. Ben niet zwaarder, maar wel veel boller, bolle buik.

Hebben mensen hier ook dat als ze lang niet gegeten hebben (in de ochtend enzo) dat hun buik veel dunner is? Ik heb dat heel erg, als ik net wakker ben, is mn buik helemaal strak getrokken, ga ik wat eten en drinken, is ie weer zo bol als ie was
pi_49742701
zo gaat goed met gezonder eten
Net lekkere fruitsalade van me vriend gekregen
Verse aardbeien(geplukt van de plant) en nog wat ander fruit

Net weer me calorieen gecheckt, iets meer dan gisteren maar dat wist ik wel
1570 is de score..
pi_49743153
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 22:23 schreef Patries86 het volgende:
Verse aardbeien(geplukt van de plant) en nog wat ander fruit
Van de plant? Hier komen aardbeien uit de fabriek hoor.

Kon het niet laten deze in te koppen
pi_49743207
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:47 schreef Chicolate het volgende:

Een collega van mij gebruikte het echt als excuus om niet te hoeven afvallen: "Als ik ga afvallen, krijg ik als eerste een kleinere voorgevel en dat wil mijn vent echt niet, dus ik blijf lekker zoals ik ben!"

Ik heb nog een vraag: Ik heb net weer hard gelopen, les 26 en vandaag, jawel, voor de eerste keer in korte broek. Ik vind het namelijk verschrikkelijk om met blote benen te lopen omdat ze domweg vettig en wit zijn (mijn overtollige gewicht zit vrijwel allemaal onder mijn taille ). Ik vroeg me af of meer mensen dit hebben? Ik was vandaag aan het rennen en ik schaamde me toch wel, heb ook heel hard gelopen ineens, haha.

(P.S. Ook nog frappant: ik voelde me al niet al te gelukkig daar in mijn omhoog kruipende korte broek, kwam er ineens zo'n nummer langs op de podcast met als tekst "shake it, baby, shake that ass". Nou, het 'shakete' al genoeg, thanks very much!! )
pi_49743248
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 22:36 schreef Babbel1 het volgende:

[..]

Een collega van mij gebruikte het echt als excuus om niet te hoeven afvallen: "Als ik ga afvallen, krijg ik als eerste een kleinere voorgevel en dat wil mijn vent echt niet, dus ik blijf lekker zoals ik ben!"

Ik heb nog een vraag: Ik heb net weer hard gelopen, les 26 en vandaag, jawel, voor de eerste keer in korte broek. Ik vind het namelijk verschrikkelijk om met blote benen te lopen omdat ze domweg vettig en wit zijn (mijn overtollige gewicht zit vrijwel allemaal onder mijn taille ). Ik vroeg me af of meer mensen dit hebben? Ik was vandaag aan het rennen en ik schaamde me toch wel, heb ook heel hard gelopen ineens, haha.

(P.S. Ook nog frappant: ik voelde me al niet al te gelukkig daar in mijn omhoog kruipende korte broek, kwam er ineens zo'n nummer langs op de podcast met als tekst "shake it, baby, shake that ass". Nou, het 'shakete' al genoeg, thanks very much!! )
lol
pi_49743421
Over witte benen: het kan nu nog, het is nog maar mei. En anders worden ze nooit bruin! Als redmiddel smeer ik mijn melkflessen wel eens in met Dove sunshine, maakt optisch ook slanker en verbergt de putjes.
pi_49743489
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 22:36 schreef Babbel1 het volgende:

[..]

hehe wat niet eens altijd waar hoeft te zijn, zoals ik vandaag tot mijn spijt merkte in de Hunkemoller ... (maar ik gebruik het wel als pesterijtje naar vriendje, hij is niet zo uhm gevoelig als de meeste vriendjes hier zo te lezen, en zit me vaak te plagen met mn gewicht en dat ik wil afvallen ... zeg ik maar dat hij zn speeltjes dan ook kwijt raakt ... dat gezicht )
pi_49750742
Kevin

Goed gedaan man!!!

Ik word er al moe van als ik het allemaal lees

Nog 7 dagen en dan kan ik weer mezelf uitsloven in de sportschool

Naja, ga eerst maar es een tijdje cardio doen. moet mn been natuurlijk ook weer niet gelijk teveel gaan belasten natuurlijk
pi_49751150
goede morgen

bijna weekend

vanmorgen maar eens alles gemeten dan kan ik ook bij houden hoeveel centimeters ik nu nog afval
pi_49751169
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 16:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik ken ook genoeg mensen die helemaal niet sporten, anders. Dus ik weet niet of 2 uur per week wel het gemiddelde is.
En het hangt er ook vanaf wat je doet hè: als je aan voetbal doet, sta je al gauw flink wat uren per week op het veld. Een wedstrijd duurt alleen al 1,5 uur en dat is dan nog exclusief training.
Je hebt ook intensievere sporten zoals spinning en bootcamp die je maar 1 uur per week doet, maar die wél heel effectief zijn.
Maar inderdaad: ik wil ook nog eens naar 3 uur per week. Bij voorkeur: maandag, woensdag en vrijdag. In het weekend lekker niks en steeds een rustdag ertussen. Maar goed, als ik ga hardlopen kan ik dat allemaal zelf inplannen .
Ik heb 't over mijn vrienden he.. Die zijn misschien nog wat jonger met meer vrije tijd
pi_49751201
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 16:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

blah. Dan was het even verkeerd geformuleerd.

Nieuwe poging:

waarom denken mensen altijd meteen aan sporten bij 'meer bewegen'?

.
sporten is leuk! ik sport niet om dun te worden maar om beter te worden
pi_49751212
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik heb 't over mijn vrienden he.. Die zijn misschien nog wat jonger met meer vrije tijd
zoveel vrije tijd heb je niet nodig om te kunnen sporten
pi_49751231
Tuurlijk heb je wel vrije tijd nodig
je kan niet sporten op je werk
pi_49751260
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zoveel vrije tijd heb je niet nodig om te kunnen sporten
Maar je moet die tijd wel vrij wíllen maken. Een half uur vrij kunnen maken kan iedereen, maar niet iedereen doet dat, heeft er geen zin in of andere dingen gaan voor.
Als ik de hele dag college heb gehad en ik moet 's avonds nog vanalles doen, heb ik ook niet altijd zin om daar nog tijd voor vrij te maken, gewoon omdat ik het druk heb. En ik denk dat dat bij meer mensen zo is.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:32:18 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49751278
Maar toch, 2 á 3 keer per week een uurtje moet toch kunnen? En 's ochtends of 's avonds een half uurtje hardlopen?
Niet meer actief op Fok!
pi_49751302
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:31 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Maar je moet die tijd wel vrij wíllen maken. Een half uur vrij kunnen maken kan iedereen, maar niet iedereen doet dat, heeft er geen zin in of andere dingen gaan voor.
Als ik de hele dag college heb gehad en ik moet 's avonds nog vanalles doen, heb ik ook niet altijd zin om daar nog tijd voor vrij te maken, gewoon omdat ik het druk heb. En ik denk dat dat bij meer mensen zo is.
daar heb je helemaal gelijk in je moet het willen
ik ben ook vaak pas rond half 8 thuis en moet dan nog eten en daarna ga ik toch nog ff sporten en dan begint je avond ook pas rond 9 uur/ half 10

wat ik wel lekkerder vind is in de ochtend sporten
pi_49751319
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Tuurlijk heb je wel vrije tijd nodig
je kan niet sporten op je werk
ow en wie werkt er van 7 uur smorgens tot 11 uur savonds?
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:35:25 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49751344
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

uhm, als je overwerkt ben je nog wel eens moe en dan heb je de puf niet meer om te sporten . Mensen die van 9 tot 17 werken en geen kinderen hebben moeten niet zeuren, maar anders wordt het een tikkeltje lastiger om tijd en puf te vinden voor sport.
Niet meer actief op Fok!
pi_49751404
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Mijn vader van 7 tot 20 (jncl reistijd)
en dan nog eten
en dan 's avonds nog beetje werken en zo
dan gaat ie echt niet 6 uur pw nog sporten
pi_49751415
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

uhm, als je overwerkt ben je nog wel eens moe en dan heb je de puf niet meer om te sporten . Mensen die van 9 tot 17 werken en geen kinderen hebben moeten niet zeuren, maar anders wordt het een tikkeltje lastiger om tijd en puf te vinden voor sport.
ik zeur niet, die andere mensen zeuren
en als je geen zin hebt ligt het toch aan jezelf
pi_49751438
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Mijn vader van 7 tot 20 (jncl reistijd)
en dan nog eten
en dan 's avonds nog beetje werken en zo
dan gaat ie echt niet 6 uur pw nog sporten
mijn vader van 6 tot 23
maar dat zijn toch zeker uitzonderingen
de meeste mensen werken ook geen 6 dagen in de week meer
pi_49751457
Als je vrij intensief werk hebt
ik heb bijv een tijdje bij een slager gewerkt,
om 6:00 uur op was om 19:00 weer thuis
dan ging ik eten en daarna slapen
kan ik echt niet nog een uur fanatiek sporten
je kan gewoon op zijn na zo een dag
en dat is t beetje flauw om te zeggen "ja maar zin heb je niet, dat moet je maken"
pi_49751519
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Als je vrij intensief werk hebt
ik heb bijv een tijdje bij een slager gewerkt,
om 6:00 uur op was om 19:00 weer thuis
dan ging ik eten en daarna slapen
kan ik echt niet nog een uur fanatiek sporten
je kan gewoon op zijn na zo een dag
en dat is t beetje flauw om te zeggen "ja maar zin heb je niet, dat moet je maken"
maar weet je als je je er toe aanzet en gaat sporten
dat je na dat uurtje weer een stuk beter voelt en meer energie hebt en niet hoeft te gaan slapen

en heeft wel met zin te maken
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:46:44 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49751554
Blah, weet je, deze discussie hebben we al zo vaak gevoerd. Ga er niet nog eens aan beginnen .
Niet meer actief op Fok!
pi_49751564
Dan heb je blijkbaar nog nooit een hele dag zwaar werk gedaan dat je dat zo zegt..
pi_49751595
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:46 schreef Viking84 het volgende:
Blah, weet je, deze discussie hebben we al zo vaak gevoerd. Ga er niet nog eens aan beginnen .
mwhaha okee
wie doet hier aan sonja bakker?
pi_49751607
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dan heb je blijkbaar nog nooit een hele dag zwaar werk gedaan dat je dat zo zegt..
jawel hoor
ik weet dat het beginnen dan moeilijk is maar als je klaar bent heb je zeker meer energie
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:49:24 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49751615
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
joehoe, het heeft geen zin om dat te zeggen.

Zij vindt het na een lange werkdag prettig om nog een uurtje te gaan sporten en zij kan zich niet voorstellen dat andere mensen daar geen puf meer voor hebben. Je kunt het enigszins kort door de bocht noemen, maar dat verandert niet dat we het hier al heel vaak over hebben gehad en dat we het toch nooit eens werden. Dus bespaar jezelf de moeite in dezen en houd de eer aan jezelf .
Niet meer actief op Fok!
pi_49751663
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

joehoe, het heeft geen zin om dat te zeggen.

Zij vindt het na een lange werkdag prettig om nog een uurtje te gaan sporten en zij kan zich niet voorstellen dat andere mensen daar geen puf meer voor hebben. Je kunt het enigszins kort door de bocht noemen, maar dat verandert niet dat we het hier al heel vaak over hebben gehad en dat we het toch nooit eens werden. Dus bespaar jezelf de moeite in dezen en houd de eer aan jezelf .
ik kan me dat goed voorstellen
maar kom dan niet met het smoesje dat je geen TIJD hebt
pi_49751724
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:51 schreef Miss_S het volgende:

maar kom dan niet met het smoesje dat je geen TIJD hebt
Geen tijd hebben wordt vaak gebruikt in de zin van: geen tijd vrij willen maken voor. En dan kan omdat je het de rest van de dag al zo druk had dat je dat echt niet meer kunt opbrengen. Kan ik me best voorstellen hoor. Het is iets dat iedereen zelf moet weten. Ik denk niet dat we met deze discussie elkaars mening kunnen veranderen.

Woaaaaa vanmorgen 63,7, eindelijk onder de 64! Hopelijk is dat volgende week ook nog zo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')