tuurlijk schat, good luckquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:24 schreef Thrilled het volgende:
Goed, ik ga ervandoor![]()
Duim allemaal voor me?doeg
Op pagina 1 staat dat echt wel hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Je hebt nog steeds niet gezegd wat je ging doen?
iig succes
En het gaat er trouwens al 3 topics overquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:09 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een keuring bij de brandweer
Jaa geweldig, ik zat net in bikini op het balkon mijn suffe artikelen te lezen. Wordt het ineens een stuk leuker vanquote:
De combinatie katten en ikea... Het is too much!quote:Janneke komt net aanlopen met een klein boekje van Ikea aan een touwtje in haar bekje![]()
.
mijn Duitse huisgenote heeft allemaal meubilair van IKEA en die zit nu buiten op het balkon, dus Janneke rooft intussen haar kamer leegquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:32 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Jaa geweldig, ik zat net in bikini op het balkon mijn suffe artikelen te lezen. Wordt het ineens een stuk leuker van![]()
[..]
De combinatie katten en ikea... Het is too much!![]()
Ja 't gaat er wel over maar niet WAAR overquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Op pagina 1 staat dat echt wel hoor
[..]
En het gaat er trouwens al 3 topics over
Ik zit ook voor je te duimen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:24 schreef Thrilled het volgende:
Goed, ik ga ervandoor![]()
Duim allemaal voor me?doeg
want melk en yoghurt zijn totáál niet gezond iddquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:03 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Ik zit ook voor je te duimen!![]()
En ondertussen eet ik echt iets heel lekkers: ik heb een peer, een banaan, een appel en een sinaasappel in de blender gegooid. Zonder melk of wat dan ook, dus het is lekkere, dikke, gezonde drap!![]()
Melk maakt het wel dunnerquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:06 schreef Viking84 het volgende:
want melk en yoghurt zijn totáál niet gezond idd.
Neeee, zo bedoel ik het niet. Normaal doe ik het met melk of yoghurt (naja, laatste keer dat ik zo'n ding had gemaakt is vorige zomer geweest), maar nu niet en tis nu zo'n dikke drap en dat is keilekker! Dat was allesquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
want melk en yoghurt zijn totáál niet gezond idd.
Wat is kankworstquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:05 schreef Plukie86 het volgende:
En ik aan de bami!
Echt waar hoor. Heb straks een borrel, maar daarbij is geen eten. Ja broodjes hamburger en kankworst, dus ik dacht laat ik maar even vantevoren gaan eten. Bami is gezonder dan een broodje hamburger. En hopelijk hebben ze ook light-drinken daar...
ja dat vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:20 schreef Ticootje het volgende:
Thrilled, hoe ging het???
4) hij krijgt er nog een voorlichtingsmiddag achteraanquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:24 schreef Viking84 het volgende:
ja dat vraag ik me ook af.
Drie opties:
1) hij is nog steeds bezig (arme Kevin).
2) hij viert de goede afloop met vrienden en familie.
3) het ging zo slecht dat hij zich niet durft te vertonen hier.
Ik hoorde laatst van een studiegenoot dat zij 15 uur per week aan 'groepsfitness' doet. Ik keek zo'n beetje naar haar, en dacht 'nou, dat is niet te zien'quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
2x per week is minimaal toch
iig bijna iedereen die ik ken die niet sportief is sprort 2 uur per week
de sportievere 6 uur
en de sportdudes 20+ of zo!
ik ken ook genoeg mensen die helemaal niet sporten, anders. Dus ik weet niet of 2 uur per week wel het gemiddelde is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
2x per week is minimaal toch
iig bijna iedereen die ik ken die niet sportief is sprort 2 uur per week
de sportievere 6 uur
en de sportdudes 20+ of zo!
Dat is ook altijd mijn plan, maar dan ben ik weer een weekend weg en kom ik maandag pas terug, dus dan wordt het dinsdag en donderdag. Ach, 2x per week is ook wel genoegquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:32 schreef Viking84 het volgende:
Maar inderdaad: ik wil ook nog eens naar 3 uur per week. Bij voorkeur: maandag, woensdag en vrijdag. In het weekend lekker niks en steeds een rustdag ertussen. Maar goed, als ik ga hardlopen kan ik dat allemaal zelf inplannen.
als je op maandag terug komt, kun je maandagavond nog wel sporten, hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:36 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat is ook altijd mijn plan, maar dan ben ik weer een weekend weg en kom ik maandag pas terug, dus dan wordt het dinsdag en donderdag. Ach, 2x per week is ook wel genoeg![]()
Heel erg van mij maar ik sport nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:36 schreef Viking84 het volgende:
Welkom Koen!.
Welke sport(en) beoefen jij?
was niet zozeer voor jou bedoeld, hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:42 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Heel erg van mij maar ik sport niet. Over een maand ga ik ongeveer 4 weken op vakantie en daarna ga ik op de fitness.
Fiets trouwens wel veel. Naar vriendin en naar werk enzo (is elk een half uur heen fietsen).
Het zwembad is alleen open van 07.00 tot 08.30quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:37 schreef Viking84 het volgende:
als je op maandag terug komt, kun je maandagavond nog wel sporten, hoor.
Schoonmaken is geen sport, dat is beweging. Sporten moet in sportkledingquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:44 schreef Viking84 het volgende:
was niet zozeer voor jou bedoeld, hoor. Meer een uitnodiging aan iedereen om even te komen posten
. En fietsen en schoonmaken telt ook als lichaamsbeweging.
Waarom denkt iedereen dat sporten alleen maar kan in sportkleding?
want alleen zwemmen is sporten, de rest nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:45 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het zwembad is alleen open van 07.00 tot 08.30![]()
Je maakt het punt zelf al een beetje, er is sporten en lichaamsbeweging. Sporten is expres en eigenlijk niet nuttig behalve voor je figuur en je conditie. Lichaamsbeweging is ook op een gezonde manier naar je dagelijkse activiteiten toe gaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
was niet zozeer voor jou bedoeld, hoor. Meer een uitnodiging aan iedereen om even te komen posten
. En fietsen en schoonmaken telt ook als lichaamsbeweging.
Waarom denkt iedereen dat sporten alleen maar kan in sportkleding?
blah. Dan was het even verkeerd geformuleerd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:46 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Schoonmaken is geen sport, dat is beweging. Sporten moet in sportkleding![]()
Alleen zwemmen is sport, en wat jullie verder allemaal doen, nou daar ga ik me niet eens mee bezighouden hoor! Durf ik geen sport te noemenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:47 schreef Viking84 het volgende:
want alleen zwemmen is sporten, de rest niet.
nee flauw, sorry.
Ik ga ff naar de winkel. Aardappeltjes + stukje vlees scoren. Mark wil niet alleen gaan. Moet ik weer omhoog met m'n luie kont
.
dat mag je even in het andere topic ("welke sporten beoefen jij?" in sport) komen vertellenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:48 schreef mordradead het volgende:
Ik fiets behoorlijk veel en wil ook weer gaan hardlopen maar waarom ik dat niet doe weet ik niet
En natuurlijk afwassen, als het druk is en warm in de keuken phuhhhh
voor 100kcal ben ik geen uur bezigquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:39 schreef Viking84 het volgende:
Ga je de hele nacht door sporten?![]()
![]()
.
oh ja, ik heb ook waterijsjes. Helemaal vergeten.
Vanavond maar ff 1 nemen.
ooooooh, dan is het goedquote:
tja jij zei dat het niet lekker ging en als je dan ook nog friet gaat eten.....dat vind ik dan niet zo slimquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ooooooh, dan is het goed
maar je snapt wel dat ik dit even móest zeggen hè, gezien jouw opmerking over mijn frietjes van maandag. Inkoppertje, kon het niet laten
.
Ik ga een ijsje van 38 kcal eten. Die Solero dingen zijn trouwens ook erg lekker. 99 kcal geloof ik.
nou het ging al 2 weken niet lekker (ook al at ik vrij goed), dus wat boeit het of ik nou wel of niet frietjes ga eten. Sta toch stil en ik viel toch altijd wel af als ik frietjes at, dus op mij heeft het wel of niet eten van frietjes (tot nu toe althans) niet zo heel veel effect gehadquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tja jij zei dat het niet lekker ging en als je dan ook nog friet gaat eten.....dat vind ik dan niet zo slim
maar moet je ook zelf weten
vanavond maar weer boterhammen eten want zit nu op 900kcal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |